Löytyiskö jämsästä innokasta hoitajaa kiltille koiralle? Satunnaisesti olisi tarvetta avulle :)! Homma sopisi loistavasti esim. Omasta koirasta haaveilevalle lapselle/ nuorelle.
hoitajaa koiralle?
16
363
Vastaukset
- Semmoista se on
Kokematon koirasta haaveileva lapsiko olisi sopiva koiran hoitaja? Taitaa olla tosiasioiden eteen joutunut haaveilija tämä ilmoittelijakin.
- Taru Anneli
MInä voisin hoitaa koiraasi ensi hiihtolomalla kun tulen sinne käymään. Mentäisiin yhdessä kirpputorille.
- Mielen puolikas
Minkähän rotuinen koira on kyseessä?
- Jämsäläinen
Eikö kannattaisi koira viedä piikille, kun ei itse pysty hoitaan.
- Äly hoi..
Taas niin asiattomia ja typeriä vastauksia kun olla voi. Jämsäläinen voi sen piikin ottaa omaan takalistoonsa.
- vuf3
Miksi et veisi koiraa niille tarkoitettuun hoitolaan kun sellainen Jämsässä on? Lenkitykset ja ruokinta hoituu ja pääsee tarvittaessa olemaan tarhassa?
- Koirakoti EI
En mitenkään voi suositella Salosen ns. "koirakotia" Pääskysmäessä. Ei ainakaan kennelkoirille. Kokemusta on tutustumiskäynnistä. Labbis ei sitten jäänyt. Löytyi toinen paikka viikonlopuksi.
- vuf3
Koirakoti EI kirjoitti:
En mitenkään voi suositella Salosen ns. "koirakotia" Pääskysmäessä. Ei ainakaan kennelkoirille. Kokemusta on tutustumiskäynnistä. Labbis ei sitten jäänyt. Löytyi toinen paikka viikonlopuksi.
Mutta on olemassa Patajoen Navetta koirahotelli. Siellä on koiran hyvä olla.
- Insinjööri
vuf3 kirjoitti:
Mutta on olemassa Patajoen Navetta koirahotelli. Siellä on koiran hyvä olla.
Timo hoitaa eläimiä koko sydämellään, mutta Patajoen hotelli edustaa isolla investoinnilla ja asiantuntemuksella rakennettua nykyaikaa.
- mahd.koiran hoitaja
Heip,
Uudet koiratuttavuudet ovat aina tervetulleita! Mulla on omakin koira, mutta jos se haittaa saatan keksiä jonkun muun. Jos kiinnostuit, ni Laita mailia ja jutellaan tarkemmin. :)
[email protected] - Metsontassu
En nyt niin innokas ole, mutta löytyishän sille joksikin aikaa kaverikin. Keltainen labradorinnoutaja Heinolan kennelistä (Stronglines). On nyt 3,5 vuotias uros. Olen sen yksinhuoltaja Jämsässä.
Kova poika uimaan. Tilaahan sillä on tuolla Koskenpään kesäpaikoillani.
Yhteystietoni näät profilistani. Rotu vaikuttaa päätökseeni. Pieniä ei ollenkaan, eikä juoksulla olevia nartuja.
Terveisin
j-p - makuar
metsontassu,minä voin lähteä sinne koskenpään huvilallesi saunomaan,lainaan naapurista koiran.sekin on uroskoira,koirahan tulee isäntäänsä.ei oteta kiilapoikia mukaan,niin kuin viimeksi.otan omat valkkarit mukaan.
- Metsontassu
OK. Sopii. Eilen (la 29,3,) kävinkin jo tarkastamassa paikkojen kunnon. Itse asiassa kävin Lylyniementien tiehoitokunnan kokouksessa. No samallahan tuokin.
Rautavedessä on vielä jäät. Jotain ns. ahtojäätä rannassa paljon. Dani ei pääsyt edes uimaan. Kyllähän tuonne mahtuu www.lomajukola.net mutta vain kutsusta ja ystäviä. Koirat voivat olla vapaina. Minä sitten määrään :)
jp
- aurora4
Vilkaise hiukan Patajoen Navetta Koirahoitolasivuja! Sieltä saat
hyvää ja asiantuntevaa hoitoa lemmikillesi! :)- Vakioasiakas
Hillevi Himos kirjoitti:
Tuossa aiheeseen liittyvää juttua: http://himoksella.info/
Suosittelen. Hyvä hoitopaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733