Kaurisnainen sekä -mies?

sarvipää

Mitä mieltä te muut olette; Pystyykö kaurisnainen ja -mies elämään onnellista elämää yhdessä, niinkauan kun toinen kuolee? Miten samanmerkkisten käy?
Kertokaa mielipiteestänne!! Se on tosi täärkeetä! Auttakaa.. :)

16

10650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen

      Samaa pulmaa minäkin olen pähkäillyt jo jonkin aikaa. Tuntuu, että kaurismies on toisaalta niin samanalainen ja jossain määrin ihan ärsyttää, kun osaa melkein lukea toisen ajatukset ja olen monessakin asiassä hänen kanssaan tismalleen samaa mieltä.

      Mutta onhan meissä sentään se sukupuolten välinen ero!! Ja vaikka yhteisiä intressejä löytyy ja paljon pystytään tekemään samoja asioita yhdessä, niin silti meissä on paljon myös eroavaisuuksia ja opittavaa toinen toisiltamme.

      Mutta se mikä meitä yhdistää todella, on se samankaltainen huumorintaju!! Nauretaan samanlaisille asioille ja ymmärämme toistemme huumoria, jota kaikki eivät välttämättä ymmärrä eivätkä tykkää. Meillä ainakin on hauskaa yhdessä ja nautitaan siitä ainakin niin kauan kuin sitä riittää. Toivottavasti mahdollisimman pitkään.

      • kauris mies

        mul on pulma, ku mä oon ihastunu yhteen meijän luokkalaiseen ja me molemmat ollaan kauriksii. mut mä en tiiä mitä mieltä se on musta. mut ku se on mua vajaan vuoden vanhempi mut ei sil must oo mitään välii.
        mitä mun kannattas tehä?


      • Nimetön
        kauris mies kirjoitti:

        mul on pulma, ku mä oon ihastunu yhteen meijän luokkalaiseen ja me molemmat ollaan kauriksii. mut mä en tiiä mitä mieltä se on musta. mut ku se on mua vajaan vuoden vanhempi mut ei sil must oo mitään välii.
        mitä mun kannattas tehä?

        Kysyhäneltä Puhumalla tai kirjoita viesti niin se selviää...;)


    • Rakastunut71

      Olen ollut 12 vuotta naimisissa samana päivänä syntyneen miehen kanssa. Meillä on hyvä yhteispeli. Ne paljon parjatut kotityötkin jaetaan tasan. Tunteen paloa ei ehkä niin kovin paljon ole, sellaista tasaista tyytyväistä arkea kylläkin.

      • goa

        Onko kukaan törmännyt samaan aikaan (vuosi,päivä ja vuorokauden aika!) syntyneeseen ihmiseen? Eräs ystäväni on syntynyt juuri samaan aikaan kuin minä, olemme kauriita. Tuntuu ihmeelliseltä, toisen ajatuksia pystyy melkein lukemaan ja yhteistä juttua riittää loputtomiin! Vai kuvittelenko kaiken?


      • Rakastunut71
        goa kirjoitti:

        Onko kukaan törmännyt samaan aikaan (vuosi,päivä ja vuorokauden aika!) syntyneeseen ihmiseen? Eräs ystäväni on syntynyt juuri samaan aikaan kuin minä, olemme kauriita. Tuntuu ihmeelliseltä, toisen ajatuksia pystyy melkein lukemaan ja yhteistä juttua riittää loputtomiin! Vai kuvittelenko kaiken?

        Vaikka olenkin syntynyt samana päivänä kuin mieheni, niin kyllä ollaan erilaiset! Ikäeroa on kyllä 10 tuntia. Yhteistä on oikeastaan sellainen arjesta tykkääminen. Työtä tehdään hyvin yhteen.


      • Kaurisnainen
        goa kirjoitti:

        Onko kukaan törmännyt samaan aikaan (vuosi,päivä ja vuorokauden aika!) syntyneeseen ihmiseen? Eräs ystäväni on syntynyt juuri samaan aikaan kuin minä, olemme kauriita. Tuntuu ihmeelliseltä, toisen ajatuksia pystyy melkein lukemaan ja yhteistä juttua riittää loputtomiin! Vai kuvittelenko kaiken?

        Eräässä seminaarissa vieressäni istui henkilö, jonka ajatuksenjuoksu ja ilmaisut olivat miltei kammottavalla tavalla yks yhteen omieni kaltaiset. Illan karonkassa, kun oli aikaa keskustella enemmän, hän kertoi ajatelleensa päivän aikana, että minulla on ajatuksenlukijan taitoja. Siinä sitten selvisi, että olimme samana vuonna samaan aikaan syntyneitä.


    • Sarppa

      Kaurisnainen ja Kaurismies rakastuu auttakaa mitä mä teen?

      • kauris

        No, annappa heijän rakastua...


      • Avuksi riittää sorkkarauta. Sitä tarvitsevat seitsemän lastanne kammetakseen teidät ainakin joskus irti toisistanne, jotta voitte ruokkia heidät. Varo kuitenkin kaksinaamaisia anoppeja.


    • sanzkubella

      en tiiä..
      itseasiassa voihan samanmerkkiset mut ooon lukenu et kauriit ei tule toimeen.
      mut kannattaa aina yrittää

    • Suvie^^

      Nojaa... Luulisin että joo... Mä oon ite kauris..... Mä en kyl oikee noist jutuist tiiä mut kai se on sitte ihan mahollista =)

    • Kahdenvaiheilla

      Moi, olen Kauris-mies ja seurustellut nyt pari vuotta Kauris-naisen kanssa. Ongelmani on, että kaiken pitää tapahtua hänen intressiensä mukaisesti. Jos hän ehdottaa jotakin, minä sovitan menoni siihen, mutta hän ei koskaan näe vaivaa järjestää mitään omia aikataulujaa, jos ehdotuksen tekijä olen minä. Onko tämä yleinen piirre? Toinen asia on, että hänen kanssaan en osaa juhlia, vaan parhaiten meiltä onnistuu arkipäivän puuhailu, shoppailu tai käveleminen. Huumori kyllä toimii. Jatkuuko tämä aina samanlaisena vai kehittyykö johonkin suuntaan?

      • Moolekki

        Tiedän tunteen . En seurustele kauriin kanssa mutta omasta kokemuksesta tiedän,että me kauriit olemme vähän itsepäisiä ja liian itsekeskeisiä,minusta kaksi näin voimakastahtoista merkkiä EI SOVI YHTEEN.


      • Ennemminkin yleinen naistenvaiva. Kaikkia ei myöskään kännääminen ja paskanjauhanta jaksa innostaa. Kokeile jotain Tyylikästä. Jollet tiedä mitä, ota selvää.


    • Moolekki

      Kyllä jonkin aikaa mutta mutta...Olette liian voimakastahtoisia molemmat,ongelmia tulee ja sillion ei auta muu kuin nostaa kissa pöydälle ja kummankin on annettava periksi mikä tosin voimakastahtoisselta kauriilta on vaikeaa. Toivotan onnea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe