Ei oo tavinnut katella TV eikä tosin livenäkään tuota DUUDSONIEN sontaa ja pelleilyä. aikas ala-arvoista kohellusta.
Hyvin menny??
15
144
Vastaukset
- Kateellisten panette
Duudsonit ovat hyviä tyyppejä!!!
- Ristus ku rahaa o
Poikien yritys takoo miljoonatulot, näin mulle on kerrottu.
Tuskin muuten olisi varaa rakentaa uusi oma kiinteistö Helsingin Punavuoreen?- ruutsoni
Mulle on kerrottu joulupukista ja hammaskeijusta. ja pankeista saa lainaa.
- seinäjoenseinruusune
totta.mutta onneksi ei kaikkia kiinosta moinen älytön kohellus.on tainnu duudsonnien koulut jäänneet kesken. ei taida montaa lkm ylioppilasta olla ??
- turhaa julkisuutta.
Samaa turhaa koheltamista koko touhu.
- Sekoboltsit
Ihan sekoja, linnakundeja,on se kumma jos joku niiden sekoiluja katsoo.
Ne jotka katsoo on itse samanlaisia sekoboltseja. - mun kaikki kestää !
Aivan karmeeta katsottavaa ja mitä jälkeä saavat aikaan sekoiluillaan, lapsellista menoa, yhen jakson olen osittain katsonut, kun maalia töhrittiin joka paikkaan ja sillä mätkittiin jokaista huonetta..... anna
- ei kiinosta kohellus
Tosiaankin on tainnu duudsonien pikkupoikien koulut jäänneet ala-asteeseen.jos sitäkän.outoa sakkia.
- Duudsonit on UNO
Tyhjät tynnyrit on taas jostain syystä alkaneet kolisemaan ... mutta sitähän se kateus teettää.
Duudsonit tekee touhullaan bissnestä mihin harva pystyy. Duudsonit osallistuvat monella tavalla hyväntekeväisyystyöhön sekä puhein ja teoin edistävät koulukiusaamisen ehkäisemistä mihin harva pystyy.
Laittakaa te kaikki jotka keekoilette vappuna siinä kulahtaneessa lippalakissanne oksennukset rinnuksella paremmaksi jos pystytte ... epäilen suuresti että harva pystyy.- kasat roskia
Duudsonit, Daltonit, Hunksit, Dolls....
- PutinPeukalo puuttuu
kasat roskia kirjoitti:
Duudsonit, Daltonit, Hunksit, Dolls....
EM ryhmittymässä paljon rikollisiakin. onkohan duudsonin hurlumhei ryhmässä kenelläkään tuomioita.ja mitä ovat tehneet väärinpäin.
- Nähty on.
Mistä veestä noita pöljiä suomeen tulee. tatuoinnit. mahd.huumeet.rumia.ja jos vankila käynny tutuiksi. voi voi nissähän on sit POLIISI ainesta jari aarnion pataljoonaan. ja se pezskui ahmed myös poliisin hommiin rehti mamu.
- Bessica
Ainut kerta jolloin olivat hiukankaan tyylikkäitä oli viime itsenäisyyspäivä, ja siihen se sitten jäikin. Kaikki loppu on aivopuolista kohellusta. Totesin siihen että monen sävyisellä sekoilulla sitä presidentin luo pääsee nykyään.
- parhaat pärjää
Duudsonit on A luokan viihdettä ja siihen ei moni pisty!! Jos olisivat BB talossa, ne pistäs sen päreiksi lopullisesti.
- Bessica
No ei se A-luokkaa kyllä ole mutta BB talon päreiksi pistäminen ei silti olisi huono homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084201Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372772