Että toinen haluaisi sinua?
Ehkä vain kerran? Tai ihan aina rakastaa?
Ajattelen kyllä ja tiedän meidän kokevan jotain parempaa kuin koskaan kukaan koskaan on kokenut.
Hänelle. Ajatus. Aarteelleni.
Kuvitteletko koskaan?
16
327
Vastaukset
- toivoton näky
En kuvittele enkä luule meidän kokevan koskaan mitään yhdessä :(
- kadotuksen seinä
Oletko kertonut tuota hänelle itselleen?
- luuletko vain?
kyllä hän tietää olevansa aarre.
Heipat vaan, hommia riittää..
ja tarttukaa tilaisuuteen. Varmasti kannattaa.
- Tiedän ja varmaksi
Sama täällä kuin yllä.
- haikeudella ikävä
Luulen, ettei hän edes muista enää. Toivoin pysyvää, tuulet ja myrskyt kestävää..kaatui kuin heinä..pienistä tuiverruksista.
Pidä kiinni aarteestasi.
Lämpöisen ajatuksen hänelle joka päivä mielessäni lähetän, olkoon onnea elämässänsä.
Tätä elämän polkua yksinäni taivallan, milloin haaveillen, milloin jalat tukevasti maassa taapertaen. - Haluan edelleen
Herttainen ajatus.
En nyt osaa samaistua kirjoitukseen. Tiedän, että hän halusi minua silloin, hän halusi kerran, olisi varmasti halunnut varmasti useammankin kerran. - Jokunen vain
Tiedän saman kun tuo ensimmäinen vastaaja, ei toivoa eikä mahdollisuutta. Silti vielä joskus piipahdan täällä satunnaisesti.
- Enhän mä
mistää mittää tiedä!
- kuvittelen
miksi ei toivoa ja mahdollisuutta?
itse toivon enkä pidä mahdottomana ollenkaan vaikka esteitäkin on
mutta toinen ei ilmeisesti usko mahdollisuuksiimme - ...
Olen "kuvitellut" häntä tänään mielessäni mm seuraavissa tilanteissa:
- aamulla sängyssä
- kahvia juodessa
- suihkussa
- bussissa
- syödessäni
- päiväunilla (tosi paljon)
- kaupassa
- uutisia katsoessa
- tupakalla käydessäni
... ja jonkun verran myös näiden välissä
Ihan kilttejä muuten kuvittelen yleensä - paitsi tuolloin päiväuniaikaan tietenkin ;) - En usko hänen
Välittävän syvällisemmin,vaikka tekisi kaikki sirkustemput ja akrobatia luritukset.
- ...
Älä mussuta! Uskot kuitenkin pohjimmiltasi. Miksi et vaan antaisi periksi sille kuuluisalle rakkaudelle? Hölmö oot
- Kuvitelmat/totuus
ja siihen vielä toiveet, niin siinäpä on itselleni miettimistä.
Miten lienee, en tiedä muuta kun mielessä olen, olenko pahalla vai hyvällä, siihen en saa vastausta. - Knainen
kuvittelenko/luulenko:
on halunnut - en tiedä haluaako vielä
aina rakastaa - toisen tunteita en tiedä
yhdessä koettu paljon - jatkossa vielä enemmän (?) - Niinsevainon
En kuvittele enää mitään.
- luovuin
Toivoin, mutta mitään ei oikeasti ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583