Miksi ette kerro ihstuksillenne, että tykkäätte niistä, mikä olis pahinta mitä voi tapahtua? Sanoa ei? Tehdä bitch lapin? Se ei murskaa maailmaa! Te olisitte maassa hetken ja sitten jatkatte eteen päin, mä tiiän, että se tuntuu vaikeelta, mutta se on ainoa asia mikä auttaa.
Miksi ette kerro....?
14
246
Vastaukset
- juupelis
Totta! Minä tässä ajattelin kertoa huomenna :33
- Truth teller
Pointsit sulle! :33
- dåh
Koko koulu naureskelee, ja osoittelee, jos poika/tyttö on kusipää ja levittelee tietoa tunteistasi.
- Paska koulu
Niinpä...
- truth teller
Ehkä mutta sano kaataako se maailman vaikka ne naurais?
- hahahahahha
No teeppä itse sitten...
- muuaneräs
Jaapa oma kokemuksesi Truth teller.
- truth teller
Mä olin vielä vuos sitte pelkuri joka ei uskaltanu puhua tunteistaan tytölle, mutta sitte mä rakastuin tai niin mä luulin, se tyttö oli kaikkea mistä mä voin unelmoida. Mä aloin lähentyä tyttöä, juttelin sille paljon ja mä viihdyin sen kans, lopulta mä rohkasin itteeni ja kerroin tunteeni, ja mä tein sen itseluottamuksella, sain pakit. Mä olin jonkun aikaa maassa, mutta sitte mä heräsin todellisuuteen "me eletään vaan kerran, joten mä ainakin teen sen tyylillä."
Siitä asti mä oon eläny täysillä, jos oon ollu edes ihastunu ja se on sen arvosta, vuos sitte mä olin vielä neitsyt, mutta nyt... en lähellekkään.
Tässä oli mun tarina :)
~truth teller~ - Koiratyttö
Juu aika monen ihastus on sillee et ne ei tunne juuri yhtään joten ei kukaan puolituntemattomalle vaan mee sanoo et "moi, mä tykkään susta 8)".. Ja kyl mää voisin mut eka haluisin tutustuu siiihen eka, että sillee.
- Truth teller
Eka menee jutteleen sille ja sitte ku on tutustunu paremmin nii kertoo.
- KokemustaOnNoista
:D mä oon ihastunu ja juu en mee puhuu, koska en haluu se jätkänkaa mitää!
- Oioioi
Miks et halua?
- gdfgd
koska se on varattu :P
- oioioi
Ei se kauaa oo :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188