Aikovatko ladistit osallistua Teboilin boikottiin vai tuetteko Putinia?
Teboilin boikotti
25
142
Vastaukset
- lörssen
Kyllä tuetaan.
- Kanto.
Kuka sitä poikottia on suunitellu?
- Eurosamara
Taitaa olla Nato kiihkoilijoitten juttu.
Olen ollut Tb;n asiakas kauan. En nää mitään syytä olla käyttämättä Tb;n palveluita edelleenkin. - Kyllä TB:lle
Jokainen kunnon kommunisti tukee teboilia ja sitä kautta putinia ja kommunismia.
- V. Putin
Nyt rakennetaan uutta Neuvostoliittoa, johon Suomikin voi liittyä. Sen jälkeen alamme myydä uudelleen Ladaa. Muiden autojen myynti lopetetaan. Polttoainetta saa vain Teboililta.
Suomen kommunistit, anokaa Venäjän passia!- Risto Röppänen
Ilouutinen KAIKILLE Suomalaisille!
- lörssen
Unohditko tarkoituksella että polttoainetta saa sitten kolmasosa hinnalla ?
- Eurovolga
lörssen kirjoitti:
Unohditko tarkoituksella että polttoainetta saa sitten kolmasosa hinnalla ?
Kolme kertaa enemmän sitä sitten kuluukin jos venäläisillä saastepommeilla ajetaan.
- lörssen
Eurovolga kirjoitti:
Kolme kertaa enemmän sitä sitten kuluukin jos venäläisillä saastepommeilla ajetaan.
Höpö höpö ja lässyn lässyn.
- Kanto.
Eurovolga kirjoitti:
Minulla Lada kuluttaa saman minkä länsikuljin kuluttaa nyt, vaikka niitä lännen pelejä on kehitelty jatkuvalla syötöllä. Aina kun tulee länsikulkimeen uusi malli niin polttoaineen kulutus on muka laskenut mutta kun katselee mitä ne ilmoittavat mainoksissaan niin kulutus on samaa luokkaa kuin minun Ladassani on. Siihen pitäisi lisätä se mitä ne valehteleva kulutukseksi, nimittäin nehän länsikulkimet kuluttavat enemmän kuin ilmoitetaan niiden haukkaavan bensaa.
- Runko.
Eurovolga kirjoitti:
Lada kuluttaa todella paljon kokoonsa nähden mutta luultavasti 2.5 kertaa vastaava länsiauto on lähempänä totuutta.
- Otto Kaasalainen
Herra Putinille ei teirän boikotoinnista ole haittaa,mut jos Herra Putin rajoittaa öljynmyyntiä Suomeen,puukaasullako,vai polkupyörällä alatte ajelee.?
- Ei ongelmaa
Suomea ei uhkaa öljypula, vaikka Venäjä katkaisisi energian viennin Euroopan unioniin Ukrainan kriisin vuoksi.
– Jalostamomme ovat joustavia, ja öljyä voidaan tuoda muualtakin kuin Venäjältä, kertoo Neste Oilin viestinnästä, markkinoinnista ja yhteiskuntasuhteista vastaava johtaja Osmo Kammonen.
Valtaosa Neste Oilin käyttämästä raakaöljystä tulee Venäjältä, mutta tankkerit tuovat jo tälläkin hetkellä öljyä Suomeen esimerkiksi Pohjanmereltä. Kammosen mukaan raakaöljyä ja öljytuotteita on saatavilla maailmalta runsaasti.
Mutta jos ajat menevät tiukaksi, maksaako sosiaalihuolto vielä ladistien bensat? Siitä voi tulla ongelma. - Pekka Viherniitty.
Jos vaikka öljyä saataisikin,olisi taas hyvä syy nostaa pensan hintaa,joka vaikuttaisi kaikkein eniten pensasyöppöjen länsräppänien omistajiin.
Jokainen fiksu Ihminen tietää,et sossun asiakkaina ovat ainoastaan länsräppänien omistajat,mut saako enää, jos ajat tiukentuu. Sossukin voi rajoittaa tukea ylisuurista autojen kuluista.
Entä jos eivät enää sullekkaan maksa sen jälkeen. Ostatko Laatuauto Lada,vai käveletkö jalan.? - Pekka Punaniitty
Jos vaikka öljyä saataisikin,olisi taas hyvä syy nostaa pensan hintaa,joka vaikuttaisi kaikkein eniten pensasyöppöjen ladanräppänien omistajiin.
Jokainen fiksu Ihminen tietää,et sossun asiakkaina ovat ainoastaan ladanräppänien omistajat,mut saako enää, jos ajat tiukentuu. Sossukin voi rajoittaa tukea ylisuurista autojen kuluista.
Entä jos eivät enää sullekkaan maksa sen jälkeen. Ostatko Laadukkaan länsiauton,vai käveletkö jalan.?- Kanto.
Minä mielelläni ajan Ladalla, jos hairahdun ostamaan länsikulkimen joutuisin silloinkin kävelemään elikkä kulkemaan jalan. Vielä kaiken lisäksi häpeän taakkaa selässäni kantamaan.
- Kirves.
Kanto. kirjoitti:
Minä mielelläni ajan Ladalla, jos hairahdun ostamaan länsikulkimen joutuisin silloinkin kävelemään elikkä kulkemaan jalan. Vielä kaiken lisäksi häpeän taakkaa selässäni kantamaan.
Ethän sinä voi kommunistiyhteisöäsi pettää siirtymällä itäromusta länsiutoon. Häpeähän se olisi myöntää, että Lada on haiseva täysromu ja länsiauto oikea auto.
- Kanto.
Kirves. kirjoitti:
Ethän sinä voi kommunistiyhteisöäsi pettää siirtymällä itäromusta länsiutoon. Häpeähän se olisi myöntää, että Lada on haiseva täysromu ja länsiauto oikea auto.
Suureenpi häpeä se on kun ostaa länsikulkimen ja joutuukin jalkamieheksi.
- Kirves.
Kanto. kirjoitti:
Suureenpi häpeä se on kun ostaa länsikulkimen ja joutuukin jalkamieheksi.
Suurin häpeä maailmassa on omistaa Lada.
- Kanto.
Kirves. kirjoitti:
Suurin häpeä maailmassa on omistaa Lada.
Ei kun omistaa länsikuljin ja sitten kulkea muiden kyydillä tai apostolinkyydillä.
- Älä häpeä
Kanto. kirjoitti:
Ei kun omistaa länsikuljin ja sitten kulkea muiden kyydillä tai apostolinkyydillä.
Mikset reilusti kerro kommunistiystävillesi, että olet siirtynyt elämässäsi eteenpäin ja vaihtanut Ladanräppänäsi oikeaan autoon. Ei sitä kannata peitellä vaikka proletaritoverisi ei enää sinua pidäkään aitona proletaarina.
- Ladafever
Älä häpeä kirjoitti:
Mikset reilusti kerro kommunistiystävillesi, että olet siirtynyt elämässäsi eteenpäin ja vaihtanut Ladanräppänäsi oikeaan autoon. Ei sitä kannata peitellä vaikka proletaritoverisi ei enää sinua pidäkään aitona proletaarina.
Kyllä minusta hyvät ihmissuhteet ajavat kaiken edelle. Jos kertoisin että olen ostanut länsiräppänän tuntisivat ystäväni suunnatonta myötähäpeää. Pikkuhiljaa he ottaisivat etäisyyttä ja vain siksi että minulla on joku hikinen länsitekele. EI ja vielä kerran EI !!!
Pidän kaikki hyvät ystäväni ja auton johon voin AINA luottaa .... siis LADAN ! - Kanto.
Ladafever kirjoitti:
Kyllä minusta hyvät ihmissuhteet ajavat kaiken edelle. Jos kertoisin että olen ostanut länsiräppänän tuntisivat ystäväni suunnatonta myötähäpeää. Pikkuhiljaa he ottaisivat etäisyyttä ja vain siksi että minulla on joku hikinen länsitekele. EI ja vielä kerran EI !!!
Pidän kaikki hyvät ystäväni ja auton johon voin AINA luottaa .... siis LADAN !Juuri näin! Miksi luopua hyvistä ystävistä ja hyvästä autosta? Minusta pitäisi pyrkiä luomaan lisää ystävyys suhteita eikä luopumaan niistä. Tule sinäkin Älä häpeä meidän joukkoomme ja älä häpeä enään.
- Runko.
Ladafever kirjoitti:
Pidän kaikki hyvät ystäväni ja auton johon voin AINA luottaa .... siis LADAN !Kyllä minä ymmärrän, että äärikommunistille länsiautoon siirtyminen on luokkapetturuutta. Aivan samoin kuin muuttaminen kaupungin vuokraslummista normaalien ihmisten asuntoalueelle tai siirtyminen sosiaalituen piiristä töihin.
Tämä on tietysti vain teoriaa äärikommunistille, jolle ei ole vaihtoehtoja. - Veli Venäläinen
Runko. kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän, että äärikommunistille länsiautoon siirtyminen on luokkapetturuutta. Aivan samoin kuin muuttaminen kaupungin vuokraslummista normaalien ihmisten asuntoalueelle tai siirtyminen sosiaalituen piiristä töihin.
Tämä on tietysti vain teoriaa äärikommunistille, jolle ei ole vaihtoehtoja.Juuri näin! Miksi luopua hyvistä ääriainesystävistä ja Lada-kurjuudesta? Minusta pitäisi pyrkiä luomaan lisää ääriainesystävyyssuhteita eikä luopumaan niistä. Putin tulee ja silloin vasemmiston ääriaineksella alkavat juhlat. Valtion omaisuus jaetaan ääriaineksen kesken, siis se, mikä jää kun Putinin klikki varastaa ensimmäiset 99%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851