usein mietin

millaista

sinun elämäsi on. onko se raskasta? kakkien niiden himoitsevien miesten ympäröimänä ja aina huomion kohteena.. kuinka sinä voit noin yleensäkin ??

22

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä..voin hyvin.

kun on jo nuoresta pitäen ollut haluttua treffiseuraa,niin siihenkin karaistuu.onhan se välillä raskasta,kun joutuu "häätämään" miehiä pois.

• millonkas olet

viimeksi ollut treffeillä ??

• korrektisti jätän

vastaamatta :-)

• Mäen Anna

e tietää ettei multa tipu eikä heru

• miksiollavainenkeli

Olen kuitenkin yhden miehen nainen. Sille miehelle näyttäisin taivaan merkit, jooohh ja vähän helvetinkin. Silleen sopivassa suhteessa.

• ohhoh no

mahtaa olla onnenpekka...

• voit yleisestikin !!

täällähän se kannattaakin kysellä !!

• Only for u honey

Kummallisia mietteitä on sinulla. Ei ole raskasta olla katseen vankina, mutta on raskasta kun ei saa sitä yhtä miestä...

• miksi ei saa?

mitä ne miehet aina katsovat ?? anna kun arvaan....

• Only for u honey
        miksi ei saa? kirjoitti:

mitä ne miehet aina katsovat ?? anna kun arvaan....

Yhä kummallisempana jatkuu. En saa enää häntä, koska aika loppui ja muutenkin mokasin.

• miten niin aika
        Only for u honey kirjoitti:

Yhä kummallisempana jatkuu. En saa enää häntä, koska aika loppui ja muutenkin mokasin.

loppui? täällä ei kyllä jäniksen selässä olla..

• Only for u honey
        miten niin aika kirjoitti:

loppui? täällä ei kyllä jäniksen selässä olla..

Hän meni jo. Toisin sanoen me tavattiin väärään aikaan elämässä, oikean ajan odottelu kävi liian pitkäksi.

• nainen olen

On ollut tarjontaa, mut ronkelityttönä en kelpuuta.Joskus on ollu aivan pelkoon asti liian kiihkeä ihailija,että on häirinnyt jo kotirauhaa soittelemalla jatkuvasti ja seuraamalla päivittäin.Onneksi lopetti kun uhkasin sitä poliisilla.

• $$$

Poliisilla uhkailu toimii munkin kaveripiirissä oikein mainiosti ;) Mulla ei tosin ole tota ap:n mainitsemaa ongelmaa ollenkaan, mutta oli pakko kommentoida tähän vaan :)) Sori, viihdytän vain itseäni :)) Onneksi kukaan ei tajua tästä mitään!!! :D

• Kaverin kaveri
        $$$ kirjoitti:

Poliisilla uhkailu toimii munkin kaveripiirissä oikein mainiosti ;) Mulla ei tosin ole tota ap:n mainitsemaa ongelmaa ollenkaan, mutta oli pakko kommentoida tähän vaan :)) Sori, viihdytän vain itseäni :)) Onneksi kukaan ei tajua tästä mitään!!! :D

Minä tajuan. Ja vien viestin eteenpäin.

• ) *

aika monta seksipommia vastasi ).

• Miksi oletat

että kaikki miehet himoitsevat häntä?

• ei tarvitse olettaa

kun sen tietää. i aint no fool

• Huonoitsetuntoisen

juttuja ja mitä siitä vaikka häntä himoitsis kaikki miehet, mutta ei se tarkoita sitä, että se nainen himoitsee heitä.

• surullista

Se luo paineita koska odotukset miehillä on korkealla ja pelkään etten vastaakaan sitten niitä kuvitelmia mitä he minusta luoneet. kaikki näkee ulkokuoreni ja moni pitää näkemästään mutta pitääkö ne sitten siitä kuka olen sen ulkokuoren alla. Riisuttu totuus voikin olla pettymys. Raskasta on myös jatkuvasti tuottaa pettymyksiä miehille joista ei kiinnostunut. vihaa saa sitten niskaansa ja jopa keskustelupalstoilla alkaa viha ja haukkumis puheet. Sen lukeminen on raskasta ja lisää sisäisiä itsetunto ongelmiani. Oikeastaan tunnen oloni hyvin surulliseksi ja turhaksi vaikka miehet osoittaakin paljon huomioo..se ei ole elämäni suola.. tekee välillä tosiaan elämästäni hankalampaa. Eikä tilannetta auta että yleisesti miesten antamat ulkonäkö kehut lietsovat vihaa ja kateutta naisten keskuudessa. olen sielläkin pahojen puheiden kohde ja salaa mua lytätään naisten kesken. arvostellaan kaikki se mistä mua on kuultu miesten kehuvan.

• en suosittele.

Joo se on ihan helevetin raskasta. Taas on kämppä täynnä ruusuja, ei mahdu enää sekaan ja postipate tunkee luukusta suklaarasioita vaikka mulla on diabetes. Seksikkäitä alusvaatteitakin on enemmän kuin normaalinaisella ja pakko laittaa huutonetiin myyntiin kun en mä niitä kaikkia voi käyttää ja kultaa on niin paljon kaulassa että selkää särkee. rankkaa tämä huomion kohteena olo.

• Kiitos kysymästä

Voin oikein hyvin, ja kyllä minä ne katseet kestän kun tuijottelevat, olen katseenkestävä.
      Mites sulla itsellä menee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe