Tavataan siellä missä sovittiin, kaipaan sua niin. Ei kerrota sun miehelle mitään. Se ei saa koskaan tietää meistä. Odotan jo innolla millaiset stringit sulla on päällä ja miehesi ostamat, hah. Ostan sulle hienommat ja kalliimmat. Mulla on vähän hienompi auto ja asuntokin kuin teillä, you know. Miehesi ei tiedä mitä menettää, kun ei arvosta sua.
Ihanalle tummalle kullalleni
12
199
Vastaukset
- jotain uupui
Sulla unohtui tuosta, että terveisin eräs Porvoosta.
- Osoitetaanko
toisen ihmisen arvostus siis rahalla ja materialla? Menepäs jonkun ihmissuhdekoulun penkille vielä toviksi, aloittaja.
- nus nus
Mene sinä vaan itse osoitetaanko pälä pälä. Jos mies pettää, minäkin alan. Keskusteltu on asioista ja jos se ei auta niin sitten pidetään kumpikin kivaa. Pannaan että turpa tutisee.
- Siis täh
- oliko nus nus aloittaja?
- hyvännäköinen
Ei tietenkään. Hän on salarakkaani ja mä olen se vaimo, jonka mies ei tajuu ja mies saa maistaa omien kohelluksiensa kautta tuomaa pahaa oloa, niinkuin vaimo on saanut kokea.
- et oo sen parempi
Mitä se auttaa? Et sä kyllä mitään hyvää karmaa tolla kerää itsellesi, jos nyt ees pitää paikkaansa.
- Kovat nännit
Te ukkomiehet luulette että saatte nöyrryyttää ja kohdella vaimojanne miten vaan. Itse käytte vieraissa, työaikana, työreissuilla, iltasin mennessä harrastuksiinne ym. On kuitenkin herrasmiehiä joiden käsivarsille naisenne tulee syliin kun huomaavat että joku muu välittää ja haluaa antaa rakkautta ja munaa. Heilläkin on oikeus nauttia naiseudestaan ja elämästä, eikä istua vain neljän seinän sisällä. Voin luvata että saa hyvän "hoidon". Kiljuntaa ja voihkintaa.
- He-heeeeeeeeee
Tosi lapsellinen ja naurettava provo.Jotkut vielä tarttui siihen.
- ihan aikuinen
Ei ole kyllä Porvoossa, eikä ole provo.
- sivukommentti
Oleks ap, maksanu ne asunnon ja auton? Mut joku on tehny duunia niin paljon että on nyt maksettu, ja saa nauttii vaan, Jo sitä ehti paiskii hommia ja sillai jopa väsyksiin asti.
Jos mun käy ahtaaksi niin voinko muuttaa sun luo? - :D leveilyä
Kuinka on ,oletko maksanut asunnon ja auton?,Se että joku on paiskinut kovasti duunia väsyksiin asti ja voi nyt vaan nauttii kun ei ole velkaa.
Mut jos käy ahtaaksi ,niin voinko muuttaa sulle asuun?
Voit ostaa niita pikkareita valmiiksi. muttei sitten mitään sloggeja. - Hä hä hä hä
Hä hä hä hä sloggeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920