Ehkä tyhmä kysymys, mutten tosiaan ole eläissäni mitään lääkärimaksuja maksanut. Olen tällä hetkellä 18v lukiolainen ja hiukset ohenevat koko ajan kiihtyvää tahtia eli jotain pitäisi tehdä vielä kun aikaa on. Ilmeisesti gefina maksaa vuodessa n. 30e ja propecia saman verran kuukaudessa? Mutta paljonko tuo lääkäriaika maksaa, mennäänkö kolminumeroiseen summaan?
Rahaa kun ei paljon käytössä ole niin täytyisi ensin tietää hinta ennenkuin mitään varailee.
Aika yksityiselle, paljon maksaa?
10
87
Vastaukset
- vahingon ilone
No äkkiäkös täältä joku vahingon kiertoon laittava vastaa.
Kannustaen sinut finasteridin uhriksi.
Ei kannata haaveilla että saisit hiuksesi takaisin, mutta voit saada impotenssin & isot tissit joissa ketunkuono suippo nännit!
ei muutaku rintsikoita sovittaan, poeka ! - Nbb77
Ei sinun tarvitse mennä yksityiselle. Normilääkärille vaan, itseltäni otettiin kuukaudessa kahdet eri verikokeet kilpirauhassairauden varmistamiseksi, arvot olivat normaalit, ja sitten pyysin itse finasteridia, määräsi ratiopharmin finasteridia ja ei tarvinut maksaa kuin käyntimaksun, mikä oli 13e lääkkeet apteekkiin.
Ja riippuu tottakai lääkäristä että rupeeko reseptiä kirjottamaan. Riskit ja haittavaikutukset pitää tietää, lääkäri kysyio ainakin minulta ne.
Finasteridin haitat riippuu sitten ihan ihmisestä että miten vaikuttaa. Itselläni ainut haitta on seksivietti hiipunut eli ei paneta niin usein. Ja mälli ei välttämättä lennä niin paineella kuin ennen lääkkeen käyttöä. - Propecia maksaa
noin 60 euroa/kk! Yksityislääkäri saman verran kokeet jos niitä otetaan toisen mokoman.
- dkfjdkfj
Ei ne mitään kokeita ota, ainakin itse menin jokunen vuosi yksityisellä, jutusteltiin ehkä vartti ja resepti oli kädessä, eihän tuossa mitään tutkimista ole jos tukka harvenee. Hinta taisi olla 60euron luokkaa ja nyt pillerit maksaa 30euroa ja riittää yli vuodeksi. Noista tissijutuista en osaa sanoa, itsellä ei ole ollut mitään ongelmia missään vaiheessa, tukka ei ehkä pahemmin ole lisääntynyt mutta ei myöskään harventunut viiden vuoden aikana.
- syyte tulossa.
Jännä juttu. Täällä palstalla kun aina sanotaan että kaikki hiukset kasvaa tuolla eturauhaslääkkeellä takaisin.
Kohta sinun viestiä miinustellaan ja sinua haukutaan valehtelijaksi.
Kehtaatkin puhua totta!
- dkfjdkfj
Itse ihan tyytyväinen aineeseen, hankin reseptin ajoissa ja näin ollen hiuksien ei tarviikkaan lisääntyä kunhan pysyy loput päässä.
- truth must hurt
Haluat siis näyttää kaljuuntuvalta.
Eihän siinä mitään.
Ai niin odotat että ne japanilaiset tiedemiehet kehittää sen täydellisen hiustensiirron. Siinähän odotat.
Harakanpesä rock rock. - dkfjdkfj
truth must hurt kirjoitti:
Haluat siis näyttää kaljuuntuvalta.
Eihän siinä mitään.
Ai niin odotat että ne japanilaiset tiedemiehet kehittää sen täydellisen hiustensiirron. Siinähän odotat.
Harakanpesä rock rock.Ei tukka oo niin tärkee että hiustensiirtoja tarviisin, enkä näytä kaljuuntuvalta koska hankin pillerit ajoissa mutta samahan tuo mitä täällä sanoo, menee ihme jankkaamiseks koko homma.
- dkfjdkfj
dkfjdkfj kirjoitti:
Ei tukka oo niin tärkee että hiustensiirtoja tarviisin, enkä näytä kaljuuntuvalta koska hankin pillerit ajoissa mutta samahan tuo mitä täällä sanoo, menee ihme jankkaamiseks koko homma.
Mun nännit on 10cm pitkät, muna 5cm (sillon kun saa erektion).
Olenhan..Finamies !
- LOTTA1
Hinnan voi kysyä samalla kun varaa ajan,ja lääkärit kertovat esim.kokeitten hinnat,tai antavat lähetteen jos käy terveyskeskuksessa kokeissa.Hinnat vaihtelee eri lääkärikeskuksissa,mitä minä oon käynyt,55e-96e on maksanut.Kela-korvaus on vähennetty jo noista summista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895