Aika yksityiselle, paljon maksaa?

opiskelija3

Ehkä tyhmä kysymys, mutten tosiaan ole eläissäni mitään lääkärimaksuja maksanut. Olen tällä hetkellä 18v lukiolainen ja hiukset ohenevat koko ajan kiihtyvää tahtia eli jotain pitäisi tehdä vielä kun aikaa on. Ilmeisesti gefina maksaa vuodessa n. 30e ja propecia saman verran kuukaudessa? Mutta paljonko tuo lääkäriaika maksaa, mennäänkö kolminumeroiseen summaan?

Rahaa kun ei paljon käytössä ole niin täytyisi ensin tietää hinta ennenkuin mitään varailee.

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahingon ilone

No äkkiäkös täältä joku vahingon kiertoon laittava vastaa.
      Kannustaen sinut finasteridin uhriksi.

Ei kannata haaveilla että saisit hiuksesi takaisin, mutta voit saada impotenssin & isot tissit joissa ketunkuono suippo nännit!

ei muutaku rintsikoita sovittaan, poeka !

• Nbb77

Ei sinun tarvitse mennä yksityiselle. Normilääkärille vaan, itseltäni otettiin kuukaudessa kahdet eri verikokeet kilpirauhassairauden varmistamiseksi, arvot olivat normaalit, ja sitten pyysin itse finasteridia, määräsi ratiopharmin finasteridia ja ei tarvinut maksaa kuin käyntimaksun, mikä oli 13e lääkkeet apteekkiin.
      Ja riippuu tottakai lääkäristä että rupeeko reseptiä kirjottamaan. Riskit ja haittavaikutukset pitää tietää, lääkäri kysyio ainakin minulta ne.

Finasteridin haitat riippuu sitten ihan ihmisestä että miten vaikuttaa. Itselläni ainut haitta on seksivietti hiipunut eli ei paneta niin usein. Ja mälli ei välttämättä lennä niin paineella kuin ennen lääkkeen käyttöä.

• Propecia maksaa

noin 60 euroa/kk! Yksityislääkäri saman verran kokeet jos niitä otetaan toisen mokoman.

• dkfjdkfj

Ei ne mitään kokeita ota, ainakin itse menin jokunen vuosi yksityisellä, jutusteltiin ehkä vartti ja resepti oli kädessä, eihän tuossa mitään tutkimista ole jos tukka harvenee. Hinta taisi olla 60euron luokkaa ja nyt pillerit maksaa 30euroa ja riittää yli vuodeksi. Noista tissijutuista en osaa sanoa, itsellä ei ole ollut mitään ongelmia missään vaiheessa, tukka ei ehkä pahemmin ole lisääntynyt mutta ei myöskään harventunut viiden vuoden aikana.

• syyte tulossa.

Jännä juttu. Täällä palstalla kun aina sanotaan että kaikki hiukset kasvaa tuolla eturauhaslääkkeellä takaisin.
        Kohta sinun viestiä miinustellaan ja sinua haukutaan valehtelijaksi.
        Kehtaatkin puhua totta!

• dkfjdkfj

Itse ihan tyytyväinen aineeseen, hankin reseptin ajoissa ja näin ollen hiuksien ei tarviikkaan lisääntyä kunhan pysyy loput päässä.

• truth must hurt

Haluat siis näyttää kaljuuntuvalta.
        Eihän siinä mitään.
        Ai niin odotat että ne japanilaiset tiedemiehet kehittää sen täydellisen hiustensiirron. Siinähän odotat.
        Harakanpesä rock rock.

• dkfjdkfj
        truth must hurt kirjoitti:

Haluat siis näyttää kaljuuntuvalta.
        Eihän siinä mitään.
        Ai niin odotat että ne japanilaiset tiedemiehet kehittää sen täydellisen hiustensiirron. Siinähän odotat.
        Harakanpesä rock rock.

Ei tukka oo niin tärkee että hiustensiirtoja tarviisin, enkä näytä kaljuuntuvalta koska hankin pillerit ajoissa mutta samahan tuo mitä täällä sanoo, menee ihme jankkaamiseks koko homma.

• dkfjdkfj
        dkfjdkfj kirjoitti:

Ei tukka oo niin tärkee että hiustensiirtoja tarviisin, enkä näytä kaljuuntuvalta koska hankin pillerit ajoissa mutta samahan tuo mitä täällä sanoo, menee ihme jankkaamiseks koko homma.

Mun nännit on 10cm pitkät, muna 5cm (sillon kun saa erektion).
        Olenhan..Finamies !

• LOTTA1

Hinnan voi kysyä samalla kun varaa ajan,ja lääkärit kertovat esim.kokeitten hinnat,tai antavat lähetteen jos käy terveyskeskuksessa kokeissa.Hinnat vaihtelee eri lääkärikeskuksissa,mitä minä oon käynyt,55e-96e on maksanut.Kela-korvaus on vähennetty jo noista summista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe