Haluan että ihmiset ovat pankinkanssa naimisissa ainakin 40 vuotta.
Kulutukseen ei saada jäädä yhtään rahaa, pelkkä asunto on riittävä palkka elämäntyöstä.
Nyt velkaantumisaste alle 200%, sen pitäisi olla ainakin 500%.
Perusteeni asiaan: Pitää saada ihmiset nöyremmiksi ja palkat alas, näin haluan sillä olen rikas kokoomuslainen.
Tämä on meidän tahto, muista antaa äänesi eliitin eduille. Niistä hyötyvät MINÄ ja MINÄ MINÄ, sekä muutama tuhat muuta ökyrikasta. Sinä et hyödy, sinä maksat!!!
Eihän tässä ole mitään järkeä,hintojen pitää nousta
Liian halpaa nyt
2
57
Vastaukset
- The Pankinjohtaja
Juuri näin sen pitää mennä, ostakaa ostakaa ostakaa että saan miljoona bonukseni.
- Välittäjä-DD85
Todellakin ostakaa ostakaa, minun menot on niin suuret että siihen vaaditaan monta uhria niitä maksamaan.
Luuletteko että kultavitjani ovat perintöä, ehei sinä ne maksat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6022732Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061434
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111208
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 80944
- 48930
- 47871