Mä olin se joka torju sut..
minä.
14
123
Vastaukset
- en tiedä ootko
Anna mulle anteeksi siitä..
- joo-o niin
jätit en tiedä miten ja koska tästä toivun...
- Ja aikuiset
ihmisetkö ihan kisailee siitä kuka torjui, jos torjui... Onko sillä jotain väliä kuka, jos päin persettä kuitenkin meni?
- en tiedä ootko
Ei tässä mistään kisailusta ole kyse.. ihan yhtä naurettava juoni voisi olla kun mustissa leskissä..
- en tiedä ootko
oikeesti anteeks... olin hieman hölmö.. oot kuitenkin se kehen olin palavasti rakastunut sukupuolesta riippumatta..
- paalupaikalle
Sano Se suoraan. Tai kaikki jatkuu loputtomiin.
- en tiedä ootko
Jatkuu varmasti siitä huolimatta... ei hän edes vastaa mulle...
- en tiedä ootko
Hän on perheellinen äiti... joten mun on ihan turha toivoa mitään.. oikeastaan oonkin jo mennyt elämässä eteenpäin... 4 vuotta ihastumista takana päin
- Ja mitäköhän
hieman hölmö pitää sisällään?
- en tiedä ootko
Turhia viestejä... joissa kuitenkn torjun hänet. Vähän vaikee selittää.. mokasin aika pahasti. En antanut hänen tulla lähelle vaikka sitä just halusin oikeesti sisimmässäni
- Hyvä kun muistutit
Se on tärkeä pitää mielessä.
- suvi734
täällä on aika monia suveja...........................
- en tiedä ootko
No joo kieltämättä... voi olla....
- öööööööööööööööööööö
niin taist olla joka torjui ja so fucking what-suvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573