Siis en tajua! Tein google sites palvelulla toiminimelleni sivut.. Lopuksi ku olaitoin sivut julkiseksi, että sen voi löytää hakukoneella ka painoin tallenna niin silti ei löydy mitään toiminimeeni viittaavaa vaikka sivujen nimi on toiminimeni sivun nettisivu osoitteessa löytyy toiminimi.
Siis missä vika?!
Kiitos
Miten saan näkymään google site sivuni goole haussa?!
Zaikovv
6
421
Vastaukset
- andree1
Kannattanee odotella rauhassa hetki. Normaalisti kun lisää urlin googleen niin siinä kestää sellainen 3-10 päivää ennenkuin löydät sivut haulla.
- Zaikovv
Ok! Kiitos!!
- Anonyymi
Ei näy edes yli puolen vuoden päästä!
- Anonyymi
Ei mikään ihme jos kaivelee v. 2014 juttuja.
- Anonyymi
Varmaan jonkun ubuttajan tekemä avaus on niin perusteellisen sekava selitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969