tietääkö kukaan osoitetta sivustolle, jossa voi testata mikä horoskooppimerkki on henkisesti... kävin joskus muinoin samanlaisella sivulla ja tulokset olivat hämmästyttäviä :) olisi kiva testata kaikenmaailman ihmiset sillä. Aika moni meni nappiin...
horoskooppitesti??
43
44226
Vastaukset
- Dionysos
Kaikenlaisia vastaavanlaisia testejä on olemassa, mutta tämä on järkevin mihin olen törmännyt.
http://www.cryptoclast.org/Opinion/astrology/reverse_astrology.htm- kalaskorppari
vastaukseksi tuli että olen ihan selkeä kalat...heh :))
enkä yhtikäs neitsyt,vaiks kuumerkki onkin sitä...aika hauska.. - ravutar
Mielenkiintoista ja hassun hassua, mulle tuli tulokseksi, et oon ilmiselvä jousimies...
- RavuN
ravutar kirjoitti:
Mielenkiintoista ja hassun hassua, mulle tuli tulokseksi, et oon ilmiselvä jousimies...
Olen testin mielestä neitsyt, yksi piste lisää niin olisin taas omana itseäni eli rapu :o)!
- gemmah
kyseisen testin mukaan olisin vesimies...todellisuudessa olen rapu..eli aika kauas meni...ravussa ja vesimiehessähän ei ole mitään yhteistä :/ ...tosin itse en ole rapua läheskään aina itsessäni tunnistanut!
- Chitchat
Kappas vain, osui juuri kohdilleen.
Analyysin mukaan olen Leijona (totta) ja ehdottomasti en ainakaan Skorpioni (Ainoat ihmiset muuten joiden kanssa ei ole yhteista savelta loytynyt, ovat poikkeuksetta olleet Skorpioneja, ehka testissa on siis jotakin peraa...ehka. )
Kiitos kivasta linkista! - female gemini
Ihan nappiin osu kohdalleen et oon kaksonen, vaikkakin täytyy myöntää et muutamaa adjektiivia en ymmärtäny :) Enkä ainakaan oo rapu...no en ni!!
- Mirage
Vähä huippu saitti!!! Mä oon rapu mut mä muistutan eniten skorpionia!!! Huippuu!:D
Harmi vaan et mä en oikeen älynny joitaki kysymyksii ku ne oli enkuks, mut mitäs pienistä:D - Donna
Oisko jotain suomenkielisii sivui??
Tiiättekö..?! - Härkätikrukimma
Jeps! Se toimi! Härkä oon iha niinku ennenki..!! Vähite muistutin Kaksosta..
- Fisugirl
ja testissä kaksoset =)
- kaksoset
tietäiskö samatapaista,mutt SUOMENKIELISTÄ sivustoo,ku en oo mikään paras kääntämisessä,mutt jos ette tiiä,nii kaipa se pitää kaivella sana kirja avuksi..
- Oinasko?
Olen horoskoopiltani oinas ja nyt tuo testi näyttää että mun pitäis olla neitsyt, eikä missään nimessä oinas... tosin en ihan ymmärtänyt kaikkia piirteitä ja saattohan ne muutenkin mennä miten sattu, mutta jännä juttu.
- leo
neuvoisiko joku miten sivuilta mennään tekemään se testi? en ole mikään superhyvä englannis...:) mut haluisin koittaa tehdä sen!
- tanu
Fisugirl kirjoitti:
ja testissä kaksoset =)
mulla se tekee saman jutun oon kalat ja testi näyttää että kaksoset=(
- kasma
Mistä tollaseen osotteseen pääsee?:) Ihan ulallako?:)
- jotain...
sopivampaa??? =(
- krise45
kaksoset kirjoitti:
tietäiskö samatapaista,mutt SUOMENKIELISTÄ sivustoo,ku en oo mikään paras kääntämisessä,mutt jos ette tiiä,nii kaipa se pitää kaivella sana kirja avuksi..
En tiedä!
- krise45
leo kirjoitti:
neuvoisiko joku miten sivuilta mennään tekemään se testi? en ole mikään superhyvä englannis...:) mut haluisin koittaa tehdä sen!
En mäkään oo hyvä enkus! What's your names?
- hävkä
Härkä olen. Myös testin mukaan :D
- pthaqhtåmah
En minä siellä mitään testiä nähnyt.
- tuhmempi
olen skorpioni ja testin mukaan vaaka, aika hauska
- Cinderella
oikeasti olen neitsyt, mutta testin mukaan olen kalat ja vähiten härkä, neitsytkin sai tosi vähän pisteitä. toisiks eniten olen jousimies ja skorpioni. Aikas outoo..
- niki
moi olen kiinostunut leijonista no yks mun luokalainen on leijona ja sen sisko on myös leijona no mun broidi on vaaka
- lyde
On se niinkin että horoskoopit eivät puhu asiaa.
Horoskooppeja on kiva lukea ja kun toiselle tullee joku paha, saa nauraa!! - makero14
tiedätkö että sopiiko skorppari ja skorppari hyvin yhteen?? pettääkö (n) skorppari miesskorpparii??
- mie vaa
no silloon pettää jos pettää, ei se mitenkään liity siihen onko nais skorppari tai joku silleen. et ei sitä oikeen noin voi sanoo...
- krise45
vastausta.
- ratiki35
moi mee www. suomi24.fi/horoskoopit
ole hyvä ja kerro mikä sun horoskooppi on? t:jonttu - seksi hullu
moi olen seksi hullu ja haluan olla jonkunkaa seksii tekemässä mutta en vielä usko horos kooppeihein vaikka se mun sulhanen on meitsyt!!!
auttakaaaa - sexsi typy
niinpä sellanen sivu vois olla se olis nastaa ja coolia
- yks vaan!!
en oo varma mut kantsii käydä näillä sivuilla siellä on jotain testejä!!! www.testimaa.com
- w.i.t.c.h.
mä tiedän esim. jos olet lapsi mee www.witch.fi siellä on testejä ja horoskooppeja
- krise45
Kyllä minä tiedän että www.witch.fi sivulla on Horoskooppeja, rakkaus testejä ja kaikkee muutta!
- krise45
Torilla ei saa:
*varastaa toisten tavaroita.
*rikkoa toisten omaisuutta.
Torilla saa:
*ostaa tavaraa.
*katsoa tavaroita. - plääplööplääplöö
sivu on:www.banaanipuu.net/testit/horotesti/horoskooppitesti.htm
- Jouskari-64
"sinun pitäisi olla jousimies" aivan oikein :)
- Nimetön
Sinun pitäisi olla kaksonen. Mä olen oinas. Syntynyt 7.4.
Tulipahan taas todistettua itselleen, että täyttä soopaa ovat horoskoopit!
Mut testi oli ihan hauska tehdä.
- suvi.pulkkinen8
enhalua
- kertokaa hyödyllistä
no ketä kiinostaa mitä tuloksia jotku on saanu! Kertokaa miten tuohon pääsee tai missä on suomenkielinen sivusto!?!?!?!?!?!! ttu!
- "kisu"
en mäkään tiä osotetta minnekään horoskooppi testiin, mutta mä luulisin että sä voisit löytää sen osotteen jos sä kirjoittaisit googleen että horoskoppi testit, mutta en oo ihan varma.
- sinis2
Niin.. no en tietenkään ole ihan varma, mutta kokeileppa googleen laittaa hakusanaksi horoskooppi testi pitäs tulla :D Joskus olen itekki sen tehnyt...
- röh röh
Joo mulla on ihan hirvee nuha ja nii edellee...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732