Mitä arvostit hänessä?

muistan

Muistatko, mitään hyvää hänessä? Oliko elämäsi mies/nainen, jota ikävöit vielä?

41

834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.... Mies

Ihanaa ja eläväistä luonnetta sekä mainioita juttuja. :)
      En voi kieltää etteikö hän ole hyvän näköinen myös. ;)

• sitäpä vain

Herkkyyttä, lämpöä, lempeyttä, se käsittämätön tunne hänessä joka vain valloitti. Sai haluamaan häntä niin paljon että vitutti. En ollut nähnyt sitä muissa ja olin ymmällä.

• ihmettelen vain

Mikä siinä vitutti? Jos kiinnostuis, miksi et tehnyt mitään?

• omaapäättelyä24
        ihmettelen vain kirjoitti:

Mikä siinä vitutti? Jos kiinnostuis, miksi et tehnyt mitään?

Eihän siinä kirjoitettu, että ei tehnyt mitään.

• Arvostin hänen

kiltteyttä ja lämpöä joka hänestä huokui. Nyt se kaikki on näköjään poissa mistä hänessä pidin.
      Hän muuttui tai sitten vain rupesin vihdoin näkemään totuuden.

• hieman mietittävää

Tai sitten olet itse aiheuttanut sen ettei hän halua enää sinulle näyttää noita puolia itsestään taikka niin masentunut ettei jaksa....

• maailma tällainen
        hieman mietittävää kirjoitti:

Tai sitten olet itse aiheuttanut sen ettei hän halua enää sinulle näyttää noita puolia itsestään taikka niin masentunut ettei jaksa....

Kiltteys, lämpö ja huomioonottaminen... taitavat olla niin hyväksikäytettyjä ja riistomielialaa herättäviä ominaisuuksia, että mitään sellaista kannata edes näyttää ihmisille, jotka eivät ole niiden arvoisia.

• sad woman
        maailma tällainen kirjoitti:

Kiltteys, lämpö ja huomioonottaminen... taitavat olla niin hyväksikäytettyjä ja riistomielialaa herättäviä ominaisuuksia, että mitään sellaista kannata edes näyttää ihmisille, jotka eivät ole niiden arvoisia.

Puhut niin asiaa!!! Itse pahasti saanut siipeeni juuri noiden ominaisuuksieni vuoksi. Pelottaa vaan että muutun ilkeeksi ja kyyniseksi. Aikamoisen muurin ja suojakuoren olen jo itselleni rakentanut. Kai hyväsydämisellekin on jossain paikkansa? Mulle se ei vaan valitettavasti ole täällä :(

• hyvä olet
        sad woman kirjoitti:

Puhut niin asiaa!!! Itse pahasti saanut siipeeni juuri noiden ominaisuuksieni vuoksi. Pelottaa vaan että muutun ilkeeksi ja kyyniseksi. Aikamoisen muurin ja suojakuoren olen jo itselleni rakentanut. Kai hyväsydämisellekin on jossain paikkansa? Mulle se ei vaan valitettavasti ole täällä :(

Hyvä on osata tietysti suojella itseään, mutta älä anna muiden kovettaa sinua, ihan itsesi vuoksi. Sinä olet liian hyvä ja arvokas kyynistymään.

• Nainen4
        hyvä olet kirjoitti:

Hyvä on osata tietysti suojella itseään, mutta älä anna muiden kovettaa sinua, ihan itsesi vuoksi. Sinä olet liian hyvä ja arvokas kyynistymään.

Itse tunnistan itsessäni monia noista luonteenpiirteistä. Oma mottoni on etten koskaan halua alkaa kyyniseksi enkä koveta itseäni, koska silloin mielestäni hukkaa sen kaiken mikä on elämässä tärkeää. Ja koska silloin minusta tulee juuri sellainen ihminen, joita inhoan niin syvästi.

Pysykää lempeinä naiset! ;)

• huomasin vaan

Minä näin totuuden jo ennen ku jätin sitten urheilu. Hyvä päätös olikin.

• Eniten ehkä

Tämän naisen luonnetta, kiltteyttä ja muiden huomioonottamista, ne ei ole ihan itsestäänselvyyksiä tässä ajassa.

• Eppu N.

Huumorintajua, läsnäolemisen taitoa - hetkittäin-, suoruutta, oikeudenmukaisuutta, käsiä, hymyä, viisautta, huolenpitoa. Nuo asiat tulen hänestä aina muistamaan. Ja muistan hyvällä yhteisiä hyviä aikoja. Oli hän.

• Empä koskaan kertonu

Hmm..avoimuutta, rehellisyyttä, rohkeutta, seikkailunhalua, kädentaitoja, ja nytkin noita itsehillintätaitoja (heh), lapsirakkautta, kiltteyttä, intohimoa, optimistisuutta, voih..

• arvostan edelleen

Imperfekti on arvostamisen suhteen väärä aikamuoto. Arvostan hänessä moniakin asioita... Elämäni mies? Yksi heistä.

• Kaikkea.

Koko sitä pakettia mikä on hän, kiltti ja lämmin ihminen, sopuisa, huomioonottava.
      Ihana ihminen.

• Preesensissä

Arvostan hänessä yhä kaikkea sitä mitä olen arvostanut alusta asti, hyvää ja hienoa ihmistä.

• Nyt menee

astraali-jutuksi, mutta hänen sydäntään ja sieluaan.

• Lämmintä ihmistä

Lämmintä hymyä.

• hän on ihana

Hänen mukavuuttaan, ystävällisyyttään ja huumoriaan. Läheisyyden ja tuttuuden tunnetta, jota tunsin heti alusta alkaen hänen kanssaan kun katsoimme toisiamme syvälle silmiin. Hän osaa kirjoittaa ihanasti ja kauniisti, niin ihanasti, että en meinaa rohjeta omia niitä, jos luulen hänen kirjoittaneen jotain, vaikka eipä täällä ikinä voi tunnistaa satavarmasti.

• hänen

nimikirjaimet?

• hän on ihana
        hänen kirjoitti:

nimikirjaimet?

ah

• hauskat hetket

Ihania muistoja ja miten hyvä olla hänen lähellään.

• henkiin mä jään

Huumorintajuinen ja älykäs..

• Runotyttö

Arvostan hänen tapaansa kohdata toiset ihmiset. Alusta asti hän on saanut minut tuntemaan itseni erityiseksi ja rakastetuksi. Katsoessani häntä silmiin näen jotain tuttua ja jotain niin kaunista, että vatsaani kouraisee. En koskaan ole lakannut kaipaamasta hänen sinisiä silmiään ja ihanaa, pehmeää ääntään... vallatonta huumorintajua ja yllätyksellisyyttä. Ihmettelin aina, miten paljon erilaisia tasoja, tai puolia, hänessä onkaan. Feminiininen ja maskuliininen puoli ovat hänessä hauskassa tasapainossa... voisin jatkaa loputtomiin, mutta tässä nyt muutamia asioita. Todellakin on elämäni ihminen, koskettanut minua tavalla jolla ei kukaan toinen... mutta haaveissa vaan, ainakin nyt tällä hetkellä.

Tämä lipsahti nyt vastaukseksi "mitä kaipaat hänessä", mutta tulipa sekin kerrottua.

• Ajatellaanko samaa

Mitkä on hänen nimikirjaimet?

• Runotyttö
        Ajatellaanko samaa kirjoitti:

Mitkä on hänen nimikirjaimet?

Kerro sinä ensin?

• keljuk

Jälkikäteen ymmärrän miten tärkeää on että toisen kanssa on hauskaa ja että voi hullutellakin. En mä jaksa tätä elämää kaikenmaailman tosikkojen kanssa :/ Hänessä parasta oli ja olisi yhä äly ja toiseksi parasta elämänilo/hauskuus.

• saavuttamaton

se nainen oli elämäni paras löytö. heti kun hänet näin, ihastuin. vuosien kuluttua tavattiin ja se oli menoa. olin aivan hukassa, niin ihana hän oli. olisipa ollut enemmän huonoja puolia. arvostin lempeyttä, samalla lujuutta. älyä. elämänasennetta.

• naiselta?

naiselle?

• miehelle..13

siis naiselle

• Eräs nainen
        miehelle..13 kirjoitti:

siis naiselle

Voi mä haluaisin omia tän!! :) Yksi mies sai vereni kohisemaan suonissa niin lujaa että oli vaikea ajatella ja nähdä (mitään muuta) selkeästi. Mutta tilanne oli monimutkainen - ainakin luulin niin - ja moraali voitti sydämen äänen. Mutta vieläkin sama läpätys ja kohina kun kohdataan, sitä on vaikea salata. Silloin ei ollut yksipuolista, en tiedä onko nykyään. Elämä on joskus jännä juttu. Vielä vanhanakin muistan sen miehen takuuvarmasti, vaikka elämä on vienyt eteen päin.

• Näillä mennään

Ikävöin miestä. Hän ei ehkä ole elämäni mies, mutta jotain hänessä on joka minua puoleensa vetää vuosi toisensa jälkeen... Olemme tunteneet siis kauan. Hän on välittävä hyvä ihminen. Aikuinen mies joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa sen sanoa ääneen. Hän on herkempi mitä antaa ymmärtää. Haluaisin pitää hänestä kiinni mutta en voi.

• 2+2+2

Mistäpäin "haaveilet" ?

• Näillä mennään
        2+2+2 kirjoitti:

Mistäpäin "haaveilet" ?

Mies asuu 09 alueella..

• .222.

Arvostan hänessä mm: Älykkyyttä, huumorintajua, syvällistä asioihin paneutumista.

• Oli ilo lukea

Miten paljon on olemassa hyviä ja hienoja ihmisiä. Hieno ketju.

• Joskus harvoin

näinkin.

• tuntemattomat.

sanaton.

• ikävöivä mies

Rakastin mieletön pakkaus, huomaavainen, rohkea, hauska, napakka toiminnan nainen, rakastin hänen hiuksiaan , hänen korviaan, spontaania yllätystä, hänen lämpöä, höpötystä, mielikuvitusta rakkaudessa, maagista vetoa, johon riitti yksi katse, vihreät silmät.En unohda häntä koskaan, toista samanlaista

• ikävöivä nainen
        ikävöivä mies kirjoitti:

Rakastin mieletön pakkaus, huomaavainen, rohkea, hauska, napakka toiminnan nainen, rakastin hänen hiuksiaan , hänen korviaan, spontaania yllätystä, hänen lämpöä, höpötystä, mielikuvitusta rakkaudessa, maagista vetoa, johon riitti yksi katse, vihreät silmät.En unohda häntä koskaan, toista samanlaista

Oih... Ja syvä huokaus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe