Ensto-patteri

ei ymmärrä

4

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika iisi homma.

Siinä vain näytetään että kun on telineen saanu seinään kiinni, niin sitten laitetaan se itse patteri siihen telineeseen. Kaikki pitää nykyään näille sähköhörhöille kuvilla näyttää. Jos sähkömiehet opettelis lukemaan, näitä kuvia ei tarvittais juuri ollenkaan.

• no ei ihan...

Nii-in! Kun se lukisi tekstillä niin jokainen ymmärtäisi. Mutta kun pitää raapustaa näitä hiton havainnollistavia kuvia ja jättää tekstit pois, niin sittenhän kysellään, välillä ihan valmistajalta asti, että mitähän tällä olette meinannut ja onko tärkeäkin juttu, ja siellä joku asiakaspalvelija joko tietää, "tietää" tai on yhtä pihalla kuin kysyjä.

Oikeastihan tekstiä on käyttöohjeissa korvattu kuvilla siksi, että sama vihkonen menee useisiin maihin, jolloin käännöstyötä tarvitsee vähemmän ja vihkon paksuun pienenee, kun siellä ei ole 20 sivua tekstiä kymmenellä kielellä. Kuvathan ovat kansainvälistä kieltä, jolloin niitä ei tarvita joka kielelle erikseen.

Ja kyllä tuossa kysytyssäkin jokin syvempi tarkoitus on, kuin vain paikoilleen nostamisen havainnollistaminen, koska siinä on useita eri patterityyppejä, ja nuolilla yritetään viitata johonkin tiettyyn kohtaan asennustelineessä. Itsellekään ei auennut mitä tuossa meinataan. Vaakasuuntaisenkin nuolten tarkoitus jäi hämärän peittoon.

• älykkyys ei riitä
        no ei ihan... kirjoitti:

Nii-in! Kun se lukisi tekstillä niin jokainen ymmärtäisi. Mutta kun pitää raapustaa näitä hiton havainnollistavia kuvia ja jättää tekstit pois, niin sittenhän kysellään, välillä ihan valmistajalta asti, että mitähän tällä olette meinannut ja onko tärkeäkin juttu, ja siellä joku asiakaspalvelija joko tietää, "tietää" tai on yhtä pihalla kuin kysyjä.

Oikeastihan tekstiä on käyttöohjeissa korvattu kuvilla siksi, että sama vihkonen menee useisiin maihin, jolloin käännöstyötä tarvitsee vähemmän ja vihkon paksuun pienenee, kun siellä ei ole 20 sivua tekstiä kymmenellä kielellä. Kuvathan ovat kansainvälistä kieltä, jolloin niitä ei tarvita joka kielelle erikseen.

Ja kyllä tuossa kysytyssäkin jokin syvempi tarkoitus on, kuin vain paikoilleen nostamisen havainnollistaminen, koska siinä on useita eri patterityyppejä, ja nuolilla yritetään viitata johonkin tiettyyn kohtaan asennustelineessä. Itsellekään ei auennut mitä tuossa meinataan. Vaakasuuntaisenkin nuolten tarkoitus jäi hämärän peittoon.

Se on äly testi jos ei osaa tietää niin ei ole pätevä asentamaan kyseisiä pattereita paikalleen.

• Ei olla konepiirustus tunneilla oltu hereillä,jos ei kuvaa ymmärrä.
      Nuoli näyttää mihin kohtaan telinettä patterin keskikohta laitetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe