kaikki päin persettä,haluaisin päättää päiväni ,mut en perkele uskalla.Olen mies ja tuntuu erittäin pahalta...
hätähuuto
8
210
Vastaukset
- 16+15
Miksi tuntuu...? :( Kerro...
- apua linkistä
http://www.mielenterveysseura.fi/puhelu_pelastaa/kriisipuhelin
Paha olo menee ohi, se ei ole lopullista, kun kestät sen niin jatkat taas vähän vahvempana ja viisaampana elämää.
Asiat muuttuu aina, vaikka menisi päin persettä niin se ei ole lopullista. - saman kokenut
Onhan se yksi vaihtoehto, päättää päivänsä. Mutta, niin kuin sanottua, se mikä ei tapa se hajottaa.. ja vahvistaa. Usko siihen ja tee elämästäsi elämisen arvoinen. Kukaan muu ei sitä tee.
- Voimia.
Ei siitä niin kauaa ole kun oli samankaltaisissa tunnelmissa. Mutta tiedätkö joskus arjen pienet asiat tulevat apuun. Kevätaurinko, lumi ja hanki. Metsä. Ystävän seura. Pienet onnistumiset. Siitä se lähtee. Usko minua. Kaikki järjestyy.
- am.
Moi, minusta on vuoden verran vähän aalloittain tuntunut älyttömän pahalta ja toivottomalta, sydän ollut kipeä jne. ja itsemurha vain pyöri mielessä. Mutta nyt on n.kuukauden ajan ollut selvästi parempi ja optimistisempi olo, ja myös vahvempi- selvisin sittenkin.
Voimia ja älä luovuta vielä. - Niinhän meillä
kaikilla on ne huonot hetkemme ja joskus itsemurhakin pyörinyt mielessä. Eteenpäin on vain porskutettu ja ainakaan kenenkään naisen/rakkauden takia ei päiviään kannata päättää.
- ava...
kiitos myötätunnosta. Kuoli erittäin hyvä naisystävä yllättäen,ei meinaa pääseen yli ja oon aikeissa itekkin päättää päiväsä,mut perkerkeleen omaisetKiitti kun laitoit mihin voin ottaa yhteyttä.
- accawicca
Elämä on ainutlaatuinen lahja ihmiselle tässä maailmassa, pienelle solulle kaikkien joukossa, juuri sinulle. Älä heitä sitä pois. Tuska ja muiden kuoleman sietäminen kuuluvat elämään. Paljon hyvää on myös tulossa jatkossa. Siis ei muuta kuin katso tämä elämän kortti kunnes se itsestään katkeaa. Sen jälkeenhän et tänne enää pääse tuhansiin vuosiin, koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822667- 351738
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281448