Viime lauantaina. Jäi muuten kovin paljon vaivaamaan mieltä :(
Tapasimme baarissa!
23
470
Vastaukset
- vai niin
aha
- mies täältä.
Eiköhän hän liene baarissa taas ensi lauantainakin. Sinne vain katselemaan ;-)
- kiits
Minä tapasin perjantaina ihanan oloisen ihmisen. Hyvältä tuntuu nähdä, että minunlaisiani on tuolla jossain. Nyt täytyisi keskittyä tähän päivään, koska tästä olosta täytyy vain päästä yli. :)
- tapasin myös
Kaupunki tai baari on?
- Odotin
Tätä naista vaivaa taas se, ettei nähty.. niin lähellä.. mutta niin kaukana?
- eräs_nainen
itä-suomeen menee alkuperäinen viesti..
- 013Maukka
Itä Suomeen... Minulleko?
- eräs_nainen
vaikea mennä sanomaan olitko la baarissa? :D
- 013Maukka
Kyllä olin. Amarillo...
- eräs_nainen
ei ollut amarillo, ei valitettavasti
- sadbuttrue
Minne päin Itä-Suomea? :p Mullakin jäi yks ihminen vaivaamaan mieltä viime lauantain baari reissun jälkeen.
- mitähhhh
Why sad but true?
- eräs..
Etelä-Karjala
- sadbuttrue
1, koska metallica on hyvä bändi :p 2. koska, on väärin et tää ihminen jäi vaivaamaan mieltä, kun olen avoliitossa. 3. koska näitä nimimerkkejä on ärsyttävä keksiä :( mikään ei kuulosta hyvältä!
Kenties Lpr?- alkuperäinen
Miten sattuikaan, että juuri nyt luin tätä palstaa kun en koskaan tämmösillä käy! Saatikka kirjoittele mitään! Ajattelin, että unohdan koko jutun, enkä tule tänne enää mutta.... Juu kyllä kaupunki oli Lappeenranta... :D
- sadbuttrue
Hah :) ne on noita elämän harvoja sattumia :)
- alkuperäinen
Niinpä =) Mietin liekö lpr:n kokoisessa kaupungissa tuona iltana montaa samanlaista tarinaa ollut! :D
- sbtrue
Nii no siitä en tiiä :D ...Mut tänään taas baari!
- alkuperäinen
Ite oon töissä koko viikonlopun, joten ei tarvii lähtee, mutta välillä ihan hyvä näinkin :)
- alkup..
ja milloin lappeenrantaan baariin, voi mennä tovi :(
- hops
Laitahan tuntomerkkejä!
- kerro paikka
missä baarissa .
- alkup..
Pääasiassa Ilonassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474