Joo elikkäs,oon tosiaan huomannut tässä puolenvuoden,vuoden aikana että olen todella kiukkuinen aina. Itken todella helposti nykyään ja niin pienistä asioista joista ennen en ole. Suutun todella pienistä asioista,oon ihan puhki,enkä jaksa tehdä mitään. En jaksa edes lukea kokeisiin ja tämän 9-luokan aikana arvosanat laskeneet. Mulla on ollut muistihäiriöitä etten muista kavereiden nimiä,opettajien,tavaroiden ta esineiden nimiä joten kokeissa on ollut vaikeuksia..tuntuu kun en jaksais enää jatkaa tätä elämistä et vois vaan tappaa ittensä niin olis parempi olla. En oo koskaan viillellyt itseäni,mutta nyt on käynyt mielessä itsemurha ja oon etsinyt netistäkin tietoa mikä olis parhain ja tuskattomin tapa kuolla. Tuntuu etten ois enää oma itseni,oon muuttunut. Ja ärsyttää todella paljon kun suutun poikaystävällekkin kauhean helposti ja niin turhista asioista että pelkään ettei se jaksa kattoo sellasta enää. Ei todellakaan ketään jaksa kattoa kun toinen päivät pitkät kiukuttelee ja ragee turhista asiaoista.Toivoisin että tänne tulisiasiallisia vastauksia ja joku osaisi neuvoa ja auttaa!
Mikä on vikana?
surullinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284