Oma suhde perseestä? Tullu liian nopeasti mentyä avioliittoon/avoliitton.
On tullu väärä puolison valinta ja nyt kaduttaa ? rakkaus on kuollut? liian vähän seksiä? Kulissiliitto?
Miksi varatut haluaa toista?
12
231
Vastaukset
- kivinen tie...
Itse ainakaan ihastuin varattuna varattuun mutta koitan tilanteen unohtaa ja tyytyä tai keksiä jotain että avioliitto säilyy. Mutta kyllä monet kertovat että ovat lasten vuoksi yhdessä ja niin varmaan itsekin jonkin verran siihen kallistuu. Olen minä onnellinenkin mutta tällä hetkellä en... Koska täällä pyörin.
- Mä kulissi vaan
Vaikee kenenkään antaa neuvoja,jokainen tapaus erilainen ja henk,koht.Alkoholi,seksinpuute ja pelkkä hölmöily suurimmat syyt.Tää mun oma mielipide.i
- poikkeustapaus
Joskus vaan rakastaa kahta. Halut toiseen koitan pitää kurissa.
- näin se
olen ollut 20v avioiitossa, tuossa ajassa ehtii tapahtua vaikka mitä, myös muutoksia. Uskollisesti sinnittelin ja ihmettelin.
- Haluan antaa pillua
sille joka minua kiihottaa. En kumppanille joka ei enää sytytä, muutakuin kaverimielessä.
- ja mahdotonta
Miksi rakkaus varattuun leimahtaa kuin salama kirkkaalta taivaalta? Eihän sitä kumpikaan tilannut? Tuli yllättäen keskellä päivää vastaan. Miten kahden ihmisen kemiat kohtaa yllättäen? Miksi suuri intohimo vieraaseen ihmiseen? Mistä tunne, että voit puhua hänelle mitä tahansa? Aivokemiaa? Hulluutta huumaa?
- tilaamatta,pyytämätt
Kai ne samat mekanismit (fyysiset ja psyykkiset), joita tunteiden heräämiseen tarvitaan, on edelleen olemassa, parisuhdestatuksesta riippumatta. Kun leimahtaa niin leimahtaa. Moraali on sitten se, mikä tulee vastaan.
- 'tuuks se sulle
Kuuluu
- vaihtoehdot
2 3
- Kuule
pyhä yksinkertaisuus.
Minun mielestäni ihmiset elää vain elämäänsä, jokainen tavallaan.- böö
Älä yleistä. Ei kaikki varatut halua pettää.
- böö
Älä yleistä. Ei kaikki varatut halua pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708