Sports Tracker ongelma

sdffopfokdpf

IPhone 4S ja sports tracker: toisin kuin android- tai windows-luurissa, akku tyhjenee 1-2 tunnissa, jos sports tracker on päällä. iPhonen näytön lukitus ei mene automaattisesti päälle vaan ohjelma on näytöllä koko ajan ja syö akun nopeasti tyhjäksi. Jos sammuttaa yläreunan nappulasta näytön, ei ohjelma enää toimi (aika ei juokse, eikä gps ole päällä). Android tai windows-puhelimessa tätä ongelmaa ei ole.
Olisko jollain ratkaisua tähän? Jos ei niin täytynee heivata koko ohjelma pois...

9

3926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taawi

      Olen pimentänyt näytön sellaisissa ohjelmissa jotka eivät itse tee vetämällä näytön alareunasta ylospäin saaden valikon jossa voi pimentää näytön.

    • heippa

      Nostan vanhaa ketjua
      osaako joku sanoa missä vika kun Sports tracker jumittaa koko puhelimen, Iphone5 kyseessä.?
      Ohjelma toimii kun sen laittaa päälle ja mittaa reitin jne normaalisti, mutta kun yritän lopettaa ohjelman niin koko puhelimen menee jumiin. Tehnyt tätä nyt jonkun viikon, aiemmin toimi ok, tosin hitaasti on auennut tuo Sports tracker. Saan kyllä tallennettua suorituksen jonkin ajan päästä, mutta ensin menee siis jumiin joka kerta. Missä vika..?
      Kiitos jos joku osaa neuvoa:)

      • Joops

        Kuulostaa siltä, että vika on itse sovelluksessa. Olisiko sovellus päivittynyt versioon, joka ei enää tule toimeen vanhan ios 10 käyttiksen kanssa?

        Tarkista kuitenkin ensin, että laitteessasi on muutama giga vapaata tallennustilaa. Tallennustilan loppuminen voi olla syynä ongelmaasi. Kannattaa myös kokeilla poistaa sportstracker ja asentaa se uudelleen.


    • OstaUusiPuhelin

      Museopuhelimiin ei tule enää käyttispäivityksiä ja sportstracker ei päivittyneenä ymmärrä vanhaa iOS:ää. Vaikka kyseessä on iPhone, ei sekään silti toimi ikuisesti ilman päivityksiä. Ongelma ratkeaa hankkimalla uudenmman iPhonen, eli sellaisen, joihin saa vielä käyttispäivityksiä. Apple jakaa käyttispäivityksiä puhelimiinsa n. 5 vuoden ajan. Sen lisäksi vanhojen puhelimien akut ovat ilmeisesti kaputt.

      • Joops

        Voi myös olla, että kyseessä on tahaton moka sports-trackerin kehittäjiltä, jos ei kerta todella enää toimi vuoden vanhassa käyttiksessä. Veikkaan kuitenkin tallennustilan puutetta.


      • Joops
        Joops kirjoitti:

        Voi myös olla, että kyseessä on tahaton moka sports-trackerin kehittäjiltä, jos ei kerta todella enää toimi vuoden vanhassa käyttiksessä. Veikkaan kuitenkin tallennustilan puutetta.

        Niin, ja onhan sinulla käytössä uusin saatavilla oleva ios 10? Jos ei, niin kannattaa päivittää.


      • MarsMars
        Joops kirjoitti:

        Niin, ja onhan sinulla käytössä uusin saatavilla oleva ios 10? Jos ei, niin kannattaa päivittää.

        Niin. Pystytkö päivittämään 4S:n tai vitosen? Jos et, niin kauppaan ostamaan uudempi.


    • Anonyymi

      Huonosti mittaa matkan, alakanttiin mennee n . 30%🤔 surettaa tämä heikko toimivuus

      • Anonyymi

        valita siitä ohjelmankehittäjälle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe