Miltä tuntuu

kun rakastamasi

ihminen vihaa syvästi, ja olet itse aiheuttanut tilanteen? Miltä tuntuu kun suurin haaveesi on mennyt omien tekojesi takia?

7

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei miltään

kun se henkilö aiheutti kaiken itse, mutta kieltää totaalisesti olleensa osallinen siihen välien "lopulliseen" rikkoutumiseen.
      Omilla pelleilyillään sen aiheutti, ja kielsi kaiken kun hänen "ystävänsä" kertoivat minulle kaiken totuuden mukaisesti.

• Vihaa jos se auttaa

Suurin haaveeni? Oletko nyt ihan varma, mitä kirjoitat? En ymmärrä näitä vihakirjoituksia. Jos kaikki ei heti natsaa, ruvetaan vihaamaan toista. En kyllä pitäisi sellaista ihmistä minään suurena haaveena. Eihän sillä suhteella tulisi olemaan ole mitään realistista pohjaa.

• Ei sovi tähän.

Mikään noista aloituksessa ei sovi tilanteeseeni. En usko, että hän vihaa. En usko, että rakastaa. En tiedä rakastanko enää. Hän on onnellinen suhteessaan. Minä olen onnellinen hänen puolestaan. Hänellä on nyt ihminen, joka tekee hyvää. Ehkä se tie piti kulkea, jotta se oli mahdollista.

• be my quest

Hän saa ihan rauhassa vihata. En olisi häntä halunnut vaikka niin luulee suuressa itserakkaudessaan ;) Joskus oli lämpimiä tunteita mutta en rakastanut silloinkaan enkä huolinut häntä kuten hän hyvin muistaa. Halveksunta on lähinnä sitä mitä häntä kohtaan tunnen nyt. Säälittävä, sairas ihminen, sitä hän on, ei mitään muuta.

• Tuohan on vain

SINUN versiosi. Et halua muistaa omia juttelujasi, etkä mitään muutakaan, koska sinun varattuna oleminenhan sen kaiken suurelta osin esti jatkumon.

• Tarvitaan 2

Miten voit sanoa "rakastamasi ihminen?"
      Oletko silloin koskaan oikeasti rakastanut ihmistä, jolle olet tehnyt jotakin, joka antanut aiheen tälläiseen vihaan?Jos todella rakastaa, silloin ei anna aihetta vihaan, vaan vastarakkauteen.Jos rakkaus on aitoa, silloin pienet erimielisyydet pystytään sopimaan, eikä tule suhteen hajoittavaa vihaa ja katkeruutta.
      "Miltä tuntuu, kun suurin haaveesi on mennyt omien tekojesi takia?"
      Ei näin pitäisi syytellä itseäänkään.Koska, kaikkeen kahden ihmisen välillä oleviin tunteisiin, myös vihaan tarvitaan aina kaksi.Vihaava osapuoli ei anna taatusti mahdollisuutta, sopuun, eikä ilmeisesti vihasta päätellen osaa, eikä pysty antamaan anteeksi, vaan on katkera.Ei kukaan saa sopua aikaan yksin, jos vastassa on katkera ihminen.Katkeraa ihmistä on myös vaikea toisen yksin rakastaa.
      Ei myöskään vihaava saa tukea riidoilleen, ellei toinen halua vihata ja riidellä.
      Eli, tässä ei enää ole kyse rakkaudesta, sen enempää kuin vihasrakaan.
      Koska, kukaan ei voi rakastaa yksin, eikä vihata yksin.
      Näihin tarvitaan aina kaksi.Tarvitset aina kohteen tunteillesi.
      Monet uskovat, yksipuolisen rakkauden rakkaudeksi ja yksipuolisen vihan vihaksi.
      Mutta kumpikaan näistä ei ole aitoa, ellei molemmat tunne samoin.

• aloitus on provo taa

a) syyttelysi on loukkaavaa
      b) olet ihmisparka
      c) en voisi haaveilla susta koskaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe