On ollu sua! hei baby miten menee!? terv Sibbe :D :D
Dhommi! ikävä!
1
117
Vastaukset
- Kuvataiteilijanretku
Juuri samanlaiset vanhoilliset klasarit vihelsivät Stravinskin Kevätuhrillekin vuoden 1913 ensi-illassa. Ja sitä ennen Wagnerille. Ja vielä aikaisemmin Beethovenille. Uutta vastustetaan aina.
Sinänsä Kevätuhrissahan vasta nyt toistuvatkin samat soinnut uudestaan ja uudestaan. Ja mitä huudettiinkaan Beethovenin seitsemännestä? Että aina vain tulee D:tä ja D:tä, kauhistus. Ja sitten on modernia atonaalista, sarjallista, aleatorista, hälyelektronista ja ties mitä sellaista klassista, joka ei sovi näiden tiettyjen klasarien maailmankuvaan.
PS. Suosikkini Beatles-kappaleiden joukossa on itse asiassa Revolution 9. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884