Mitä tapahtui yleistä koirista-palstalle kun sinne ei enää näytä pääsevän? Kun klikkaan sitä, joudun takaisin aihealueisiin, mutta mistään ei pääse kyseiseen osiooon. Missä vika, tietääkö joku? Kaikki muut osiot kyllä toimivat normaalisti.
mitä kummaa?
9
134
Vastaukset
- Minä pääsen kyllä!
Olet saanut bannin ! Sinnekkään ei saa kirjoittaa mitä sattuu.
- mopiili
Mobiililaitteilla on ollut viimeaikoina ongelmia. Meiltä ihan soitettiin ja kysyttiin. Jotain päivityksiä.
- Bannia bannia tulee
harpyija on sellainen luotsi, ettei sinne kirjoiteta muuta kuin se mistä hän on samaa mieltä, ettäs' sen tiedät.
- jepulisjeps
Luotsi ei voi antaa bannia :) asiattomat viestit poistetaan kuten sivun ylälaidassa neuvotaan.
- ymmästynyt
Jotain huoltojuttuja se kai oli, nyt toimii taas vanhaan malliin. Porttikieltoa en kyllä olisi sinne voinut kirjoitusten takia saadakaan kun en ole sinne koskaan mitään kommentoinut, olen vain lueskellut muiden juttuja. Sen takia ihmettelinkin kun sinne ei aamulla päässyt edes lukemaan. Mutta kiva että tilanne korjaantui! :)
- Uskotaan :=DDDDDDDDD
Outoi päivityksii, ko vaikuttivat vaa sinul, olet aikas uskottava :=DDDDDD
Noo nolooha se on varmaan tunnustaa et bannit tuli. Päivityksii muka hahahahaa - Hahahahaaaaa
Uskotaan :=DDDDDDDDD kirjoitti:
Noo nolooha se on varmaan tunnustaa et bannit tuli. Päivityksii muka hahahahaaPäivityksiä ja ongelmia kyllä oli, myös minulla. Mobiililla ei toiminut, tietokone meni kyllä. Ja sitten kun alkoi mobiili toimia, sekoili välillä. Että HAH!! Siin sulle loserrrrr!!!! :D :D :D
- 6+19
Uskotaan :=DDDDDDDDD kirjoitti:
Noo nolooha se on varmaan tunnustaa et bannit tuli. Päivityksii muka hahahahaaJa oli päivityksiä, ei päästänyt mullakaan edes koneella. Vieläkään ei voi mobiililla kirjautua, mutta koneella voi.
- kipale
Että ihan aihe pitänyt tämmösestäkin tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995