Tiiän kyllä, että täällä palstalla on näitä kikin laihdutusryhmäkeskusteluja jo ties kuinka monta ja itsekin oon niihin kommentoinu haluavani mukaan, mutta mua ei olla liitetty niihin tms.
Joten aattelin nyt et perustan ite ryhmän ja ois kiva jos porukka ois suunnilleen samanikäistä, (ite oon 17v) joten sanotaan nyt et vaikka 14-19 vuotiaita laihduttajia etsinnässä :)
eli laittakaa kikkejänne, jos kiinnostaa! :)
Vielä yksi laihdutusryhmä kikkiin! :)
16
306
Vastaukset
- Norppa!
Tappinoora
- Kataed
Kataed, 19 v. Anoreksiaa, ahmimista, lääkkeitä, masennusta.
- Naarassusi
Naarassusi
Saa lisätä...- Jkjkk
mariasofiaaaa
- Mmooi
TiiaxKik
:) - Tsemppikaveri
17-vuotias, 172cm/55kg, ex anorektikko joka lihotettiin ja aikoo nyt laihduttaa vähän. Pro anailu ei kannata, haluan pysyä terveenä, kiinteytyä ja laihtua vaan. :) tavoite -6kg
Mulla eioo kikkii, mut voisko joku laittaa mulle s-postia? Oon tsemppikaveria ja yhteisiä suunnitelmia vaila. :)
s-postini:
[email protected] - letterbomb
Olisin kiinnostunut mutta en uskalla tänne kik-nimeäni laittaa.. jos pääsisin ryhmään niin laittakaa sähköpostia niin voin kertoa kikkini.. :) [email protected]
- smkdkl
scareonomics :)
- smkdkl
Jouduin poistaa kikin ku se tilttauttu koko kännykän et en voi kikkailla :( Meiliä voi laittaa [email protected]! Kaipaan tsemppiseuraa! :\
- emma9
emmamanda96 saa lisätä!
- sawws
Mut vois laittaa :) sawws
- abc2
LIISALIISA, mäkin haluisin tähän mukaan :) !
- roosablondi
Lisäisitkö mut myös mukaan? :) nimimerkki on roosablondi
- lisätkää
Mutkin vois lisätä katariiiiina :)
- jennnajanica
mutki vois lisätä
jennnajanica
- Linnunpoikav
Jos vielä pääsisi? :) linnunpoikav :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974