Mitä ovat nämä "teltat" mitä on pystytetty beach roadille??
Mitä ovat nämä?
7
160
Vastaukset
- markkinat tulossa
Markkinat tulossa. Niitä on aina silloin tällöin Beach roadilla. sitä perus turisti krääsää, joskus voi löytää jotain hyvääkin.
- jänis
Mainokset kertoo jos katselet ympärillesi: Tekno music festival Pattaya 21.22.23.
Beach Road, siis perjantaista sunnuntaihin.- hyvä pattaya taas
Pattayalla tapahtuu aina. Itse kävin tammikuussa nauramassa sänkyjen kilpa-ajoa beach roadilla. Hauskaa oli.
- Pattayanro1
Muuten oikein mutta music Festival ei tekno. Joka vuotinen tapahtuma.
- eienääniinhauskaa
Ainahan kännis hauskaa on. Koita seuraavan kerran selevinpäin
- 28x...
Hihii, nyt naurattaa. Nimim. eienääniinhauskaa totesi ekalauseessaan että kännissä on kivaa, sehän on useimmiten tottakin.
Toisessa lentävässä lauseessaan kehoitti yrittämään olla selvinpäin jotta se sitten kumoaisi ensimmäisen lauseen kehoituksen hauskanpitoon. Kertakaikkisen loistava oivallus. Ajattelun suurmiehen mestariteos kaikenkaikkiaan.
Itsekin olen aina ihaillut kun järjestävät Pattiksella tapahtumia ja loistavia kulkueita rantakadulla. Pattiksella on aina kivaa jollei yritä olla väkisin hapannaama.
- tinkitinki
Markkinoilta löytää hyviä ostoksia ja yllättävään hintaan kun jaksaa tinkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864