Mikä horoskooppimerkki sopii mielestäsi kaksosnaiselle parhaiten?
mikä
12
6372
Vastaukset
- susa
jousimies tai kalat :) ainaki omasta kokemuksesta..
- zari
juu.. oon aivan samaamieltä, et jousimies sen olla pitää :) sen kanssa on samalla tasolla yhtä hullu ja menoa riittää!
- female gemini
ou nou...ei ainakaan oman kokemuksen perusteella kalat! Liian romanttisia Roomeoita;)
- Leidi jellona
Kaksonen ja leijona! Leijonassa on jotain sellaista karismaa että kaksonen jää vaikka oli ajatellut lähteä. Jousarikin kyllä käy mutta koska kumpikin on nopea liikkeissään ja haluaa olla pomo ( kaksoset ja jousimies siis) niin ehkä aiheuttaa liikaa hajatoimintaa. Tunnen molempia pareja ja niillä toimii. Uraohjus Jousimiehelle pitää olla kumppani joka hoitaa kodin ja lapset ja se ei ole kaksosen hommaa. Esim Vaaka. Kaksonen nimittäin haluaa myös paljon vapautta matkustella ja tutustua uusiin ihmisiin tai sitten vaan harrastaa intensiivisesti. Ainakin nuorena. Äitini on kaksonen, hän on nykyään ihan kotimummo joka pitää suorastaan kantaa ulos talosta matkustamaan...
- minä&minä
mun mielipide on,että VESIMIES sopii parhaiten,oli tarkoitus sitten mikä tahansa!
toki jouskaritkin on ihania ja passeleita,ainakin kavereina :) - abc
Toinen Kaksonen
- KaksosM
Samaa mieltä olen. Silloin on stereot pystytetty tosissaan kun kaksi kaksosta on vauhdissa.
- Kaksos-Friikki
Ja rakastunut jousimieheen.:) kohta 9-vuotta täyteen
- Tuplavahinko itekin
Tietysti se tuplavahinko. Eipä sitä juuri syntymäaikaa jälkikäteen muutella eikä hyppyä ponnistuksen jälkeen peruta. Että koetapa vaan elellä sen metkan kumppanisi kanssa!
- 2905
Ravun kanssa naimisissa 25 vuotta ja 2 lasta,(tuli ero), neitsyen kanssa 5 vuotta (tuli ero), mutta Oinas oli heistä kauhein, ilkeä, kyttäävä, pinnallinen, mustasukkainen hirviö ja sitä onnea kesti 1 v.
Kaksonen ei lainkaan käy omistushaluiselle ja mustasukkaiselle Oinaalle (hyi vieläkin nousee karvat pystyyn).
- sofku
no,kysyit kuka sopii kaksosten kaa.
jousimies ,vesimies ja oinas sopii kaikkein parhaiten kaksosille.ei tuu riitaa helpolla. - Nimetön
Oma 3vuotinen suhde ei toiminut jousimiehen kans. mut se vois toimii jos se ei oo tyhmä blondi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840