mikä

mieite

Mikä horoskooppimerkki sopii mielestäsi kaksosnaiselle parhaiten?

12

6380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susa

jousimies tai kalat :) ainaki omasta kokemuksesta..

• zari

juu.. oon aivan samaamieltä, et jousimies sen olla pitää :) sen kanssa on samalla tasolla yhtä hullu ja menoa riittää!

• female gemini

ou nou...ei ainakaan oman kokemuksen perusteella kalat! Liian romanttisia Roomeoita;)

• Leidi jellona

Kaksonen ja leijona! Leijonassa on jotain sellaista karismaa että kaksonen jää vaikka oli ajatellut lähteä. Jousarikin kyllä käy mutta koska kumpikin on nopea liikkeissään ja haluaa olla pomo ( kaksoset ja jousimies siis) niin ehkä aiheuttaa liikaa hajatoimintaa. Tunnen molempia pareja ja niillä toimii. Uraohjus Jousimiehelle pitää olla kumppani joka hoitaa kodin ja lapset ja se ei ole kaksosen hommaa. Esim Vaaka. Kaksonen nimittäin haluaa myös paljon vapautta matkustella ja tutustua uusiin ihmisiin tai sitten vaan harrastaa intensiivisesti. Ainakin nuorena. Äitini on kaksonen, hän on nykyään ihan kotimummo joka pitää suorastaan kantaa ulos talosta matkustamaan...

• minä&minä

mun mielipide on,että VESIMIES sopii parhaiten,oli tarkoitus sitten mikä tahansa!
      toki jouskaritkin on ihania ja passeleita,ainakin kavereina :)

• abc

Toinen Kaksonen

• KaksosM

Samaa mieltä olen. Silloin on stereot pystytetty tosissaan kun kaksi kaksosta on vauhdissa.

• Kaksos-Friikki

Ja rakastunut jousimieheen.:) kohta 9-vuotta täyteen

• Tuplavahinko itekin

Tietysti se tuplavahinko. Eipä sitä juuri syntymäaikaa jälkikäteen muutella eikä hyppyä ponnistuksen jälkeen peruta. Että koetapa vaan elellä sen metkan kumppanisi kanssa!

• 2905

Ravun kanssa naimisissa 25 vuotta ja 2 lasta,(tuli ero), neitsyen kanssa 5 vuotta (tuli ero), mutta Oinas oli heistä kauhein, ilkeä, kyttäävä, pinnallinen, mustasukkainen hirviö ja sitä onnea kesti 1 v.
        Kaksonen ei lainkaan käy omistushaluiselle ja mustasukkaiselle Oinaalle (hyi vieläkin nousee karvat pystyyn).

• sofku

no,kysyit kuka sopii kaksosten kaa.
      jousimies ,vesimies ja oinas sopii kaikkein parhaiten kaksosille.ei tuu riitaa helpolla.

• Nimetön

Oma 3vuotinen suhde ei toiminut jousimiehen kans. mut se vois toimii jos se ei oo tyhmä blondi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe