mikä

mieite

Mikä horoskooppimerkki sopii mielestäsi kaksosnaiselle parhaiten?

12

6360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susa

jousimies tai kalat :) ainaki omasta kokemuksesta..

• zari

juu.. oon aivan samaamieltä, et jousimies sen olla pitää :) sen kanssa on samalla tasolla yhtä hullu ja menoa riittää!

• female gemini

ou nou...ei ainakaan oman kokemuksen perusteella kalat! Liian romanttisia Roomeoita;)

• Leidi jellona

Kaksonen ja leijona! Leijonassa on jotain sellaista karismaa että kaksonen jää vaikka oli ajatellut lähteä. Jousarikin kyllä käy mutta koska kumpikin on nopea liikkeissään ja haluaa olla pomo ( kaksoset ja jousimies siis) niin ehkä aiheuttaa liikaa hajatoimintaa. Tunnen molempia pareja ja niillä toimii. Uraohjus Jousimiehelle pitää olla kumppani joka hoitaa kodin ja lapset ja se ei ole kaksosen hommaa. Esim Vaaka. Kaksonen nimittäin haluaa myös paljon vapautta matkustella ja tutustua uusiin ihmisiin tai sitten vaan harrastaa intensiivisesti. Ainakin nuorena. Äitini on kaksonen, hän on nykyään ihan kotimummo joka pitää suorastaan kantaa ulos talosta matkustamaan...

• minä&minä

mun mielipide on,että VESIMIES sopii parhaiten,oli tarkoitus sitten mikä tahansa!
      toki jouskaritkin on ihania ja passeleita,ainakin kavereina :)

• abc

Toinen Kaksonen

• KaksosM

Samaa mieltä olen. Silloin on stereot pystytetty tosissaan kun kaksi kaksosta on vauhdissa.

• Kaksos-Friikki

Ja rakastunut jousimieheen.:) kohta 9-vuotta täyteen

• Tuplavahinko itekin

Tietysti se tuplavahinko. Eipä sitä juuri syntymäaikaa jälkikäteen muutella eikä hyppyä ponnistuksen jälkeen peruta. Että koetapa vaan elellä sen metkan kumppanisi kanssa!

• 2905

Ravun kanssa naimisissa 25 vuotta ja 2 lasta,(tuli ero), neitsyen kanssa 5 vuotta (tuli ero), mutta Oinas oli heistä kauhein, ilkeä, kyttäävä, pinnallinen, mustasukkainen hirviö ja sitä onnea kesti 1 v.
        Kaksonen ei lainkaan käy omistushaluiselle ja mustasukkaiselle Oinaalle (hyi vieläkin nousee karvat pystyyn).

• sofku

no,kysyit kuka sopii kaksosten kaa.
      jousimies ,vesimies ja oinas sopii kaikkein parhaiten kaksosille.ei tuu riitaa helpolla.

• Nimetön

Oma 3vuotinen suhde ei toiminut jousimiehen kans. mut se vois toimii jos se ei oo tyhmä blondi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      350
      1478
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 202
      1405
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe