Olen kärsinyt aknesta 4 vuotta ja keinot alkaa olla lopussa. Monta antibioottikuuria takana, e-pillerit, kaikenmaailman tökötit ja puhdistusaineet. Haluaisin kuulla että kuinka helposti tuon roa-kuurin saa? Kasvoissa on jo todella paljon arpia, enkä haluaisi yhtään enempää. Finnit ovat aikalailla ihonalaisia leuassa ja poskissa. E-pillerit veivät ehkä ne suurimmat patit, mutta lisää tulee silti koko ajan. Annetaanko tuota kuuria ainoastaan vaikea-asteiselle aknelle? Luokittelisin omani lieväksi/keskivaikeaksi. Mistä haitte kuurin? Yksityiseltä vai mistä? Kiitos jos jaksatte vastata!
Viimeinen vaihtoehto?
Roaa?
2
57
Vastaukset
- senkun hakee
Mulla oli joskus kaks pattia naamassa, niin lääkäri puhui Roakuurista, joten helppoa se on saada.
- Huhh!
Otsikon ja ensimmäisen rivin jälkeen luulin että tarkoitit itsemurhaa.. Helpotuin! :D
Asiaan: Roa on helppo saada jos on syönyt jo antibioottikuurin. Jos ei ole, niin lääkärit yleensä syöttävät sen ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174