kahdestaan? ;)
Mitä kivAA
17
207
Vastaukset
- BB-ryhmä
Vietetään AA-kerhon kokousta?
- mieluustikinbluray
Kuukengät jalkaan ja metsään hiljaa katsomaan, mitä siellä tapahtuu, eli siis MoonBoots, toppakengät lumihangen varalle. Jos ei näy tapahtumia niin, vaikka jonnekin videovuokraamoon ostamaan pelkästään karkkeja, no toisaalta voi siellä myyjältä kysyä mitä elokuvaa suosittaisi, kun ei ole tekemistä.
- ....................
Juu! Kuukengät jalkaan?????????????
- ehdotuksiAA
nuollAAn, pannAAn, leivotAAn, juodAAn, kakatAAn, nukutAAn, nussitAAn, pissatAAn
- Ehditään kaikki
varmasti !
- pehmeitäkenkuloita
Ovat niin sellaisia topattuja pitkävartisia juttuja, moonboots, ei moon boats, vaan kuukengät.
- ...............
Tjaa! Ei ootietoo sellaisista.
- eiollutkuukenkiä
Minä olin kerran metsässä etsimässä karhuja, kun olin kuullut että sellainen on liikuskellut, oli noin 40cm metsässä lunta, oikein hiljaa menin aamuyön hämärissä katsomaan, jäniksen jäljet näin, joista sitten naapurin isäntä sanoi että, mihin suuntaan se meni kun näin sitten kun tulin takaisin, tuo isäntä naurahti kun sanoin että: oli aika paljon lunta tuolla metsässä, farkkujen lahkeetkin ihan lumessa ja pakkasta jotain -20c.
Oli vain PBR-bootsit, Professional Bull Riders's vuoden valinta kengiksi ja paksu kenttätakki. - DAFUWMAANN
http://leagueraffles.com/ref?id=g86ij5jbdx käykää tuol pls :)
- !!!!!!ÄLKÄÄ!!!!!!!!
KLIKATKO TUOTA LINKKIÄ !!!!!!!! VIRUS!!!!!!!
- laivarottakapu
Joo ei kannata nappuloida mistä ei tiedä mitä se sisältää ja mitä sitä nappia painamalla sitten tapahtuu :)
Aivan totta kuin laivasta hyppäävä rotta, eli italialainen risteilijän kapteeni joka karkaa laivasta pois ennen matkustajia turvaan. - a vastaa
Ihan sama mulle, mitä tehtäis. Kunhan vain saisi olla hänen kanssaan. Jos nyt jotain heitän niin, vaikka autolla ajelua, kävelyä, sohvalla makoilua hänen kanssa.
- vaikka heti
laita viesti, niin haen kyytiin :D
- Mikä auto:-)
vaikka heti kirjoitti:
laita viesti, niin nousen kyytiin:-)
- tai soitat
vaikka heti kirjoitti:
jos tuut tänne
- aikaista hälinää
tai soitat kirjoitti:
jos tuut tänne
saataisko vihdoinkin olla kahdestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623