kulkee kaupungilla toppahousut jalassa ja toppakengät??
Minusta siistit kaupunkikengät pitää olla ja farkut, nyt ei ole edes kylmä. Suomalainen nirppanokka pukeutuu kun michelinukko.
Miksi nuoret naiset
19
339
Vastaukset
- tilulee
No on sullakin ongelmat.
- miss 00
Rumat koreilee vaatteilla.Tällä "muotisuunnittelijalla saattaa olla niitä ongelmia.En koskaan ole kulkenut haalarihousuissa "farkut" jalassa enkä kulje.
- teinien mutsi
Hä! oletko jostain Ukrainasta tai taka Venäjältä ei täällä meilläpäin näe nuorilla mitään toppahousuja leggikseissä ne kulkee ja converce tossuissa.
- ölkjhgf6667
Puhuttiin nuorista naisista, ei teini-ikäisistä...
- 20v
ölkjhgf6667 kirjoitti:
Puhuttiin nuorista naisista, ei teini-ikäisistä...
kyllä 18-19v on nuori nainen ja myös teini-ikäinen.
- edel.
20v kirjoitti:
kyllä 18-19v on nuori nainen ja myös teini-ikäinen.
Viittasin kommentilla noihin Converce-tossuihin yms... Eli siis nyt puhutaan naisten pukeutumisesta, ei nuorten teinien pukeutumisesta. Tuskin aloittajakaan meinaa, että 15v kulkee toppakengissä?
- Aikuinen nainen
edel. kirjoitti:
Viittasin kommentilla noihin Converce-tossuihin yms... Eli siis nyt puhutaan naisten pukeutumisesta, ei nuorten teinien pukeutumisesta. Tuskin aloittajakaan meinaa, että 15v kulkee toppakengissä?
Ööö, Converse-tossujahan näkee ihan kaiken ikäisillä alakouluikäisistä kakaroista aina keski-ikäisiin saakka. Olet varmaan niitä samoja pikkusieluja, joiden mielestä yli 15-vuotias ei saa pitää hupparia?
- tossu mummi
edel. kirjoitti:
Minä olen 55v ja kuljen mielelläni Converce- tossuissa, koska ne on mukavat jalassa, myös käytän leggiksejä.
Ei noissa tossuissa ole mitään yläikärajaa, ettei niitä voi käyttää muutkin, kun teinit.
- michelin-ukkeli
Niillä on luultavasti järkeä päässä. Pukeutuvat sen mukaan kuin palelee / ei palele. Hatun nosto siitä.
- ?????????????????
En ole nähnyt toppahousuja ja toppakenkiä edes vanhemmilla naisilla, saati nuorilla tänä talvena.
- uuiipppp
Riippuu millä suunnalla Suomea asut.
Itse olen aloittajan kanssa pieneltä osin samaa mieltä. Jos lähtee, nainen tai mies ja iästä riippumatta, ihmisten ilmoille. Tarkoitan siis vaikkapa kaupungille tai vaikka markettiin, niin olisihan se suotavaa huolehtia itsestään sen verran, että ei lähde niissä samoissa vaatteissa, joissa luo lumet kotipihalta. Ihmisillä on erilaisia vaatteita, koska niille on erilaisia käyttötarkoituksia ja käyttöpaikkoja.
Itse en tosin käytä farkkuja juuri koskaan. Yhdet taitaa kaapista löytyä.
Lisäyksenä vielä, että jos todellakin on kylmä, niin silloin on tärkeää huolehtia toppavaatepukeutumisesta! 30 asteen pakkasilla ymmärrän hyvin, ettei kukaan täysjärkinen sipsuta sukkahousuissa ja korkokengissä.
Vähän vois silloinkin vilkasta, että ne toppavaatteet ovat siistit ja puhtaat...:)
- rajansa kaikella
Miehet ovat aika paljon naisen armoilla tuossa pukeutumisessa. Monet mihet eivät edes ymmärrä värien päällemitään. Kerran yks setä tuli kauppaan, sillä oli oranssinvärinen pitkähihainen paita ja sitten oli liituraita teryleenit. Kumisaappaat ja likainen mainoslippis päässä. Nainen oli simpsakka minihameinen lyyli, jolla korkkarit ja kiree toppi. Heillä oli koira nimeltämosse ja rtaktorilla olivat mrekttiin tulleet hakemaan apulantaa.
- JoKu_RaNdOm
Tämä on helppo: koska nuoret naiset on munan perään ( ja teinitytöt ).
Ja äijät tykkää >;DD - tsher
Laitan toppahousut silloin päälle kun pyöräilen töihin - näyttää ehkä juntilta, mutta enpähän ainakaan vilustu :-). Pari kertaa ajanu pyörällä töihin ohuissa housuissa ja korkkareissa ja lopputuloksena olin viikon viikon flunssassa! Töihin otan työvaatteet mukaan ja vaihan kuteen siistimmiksi. Jos joku on lenkillä/urheilemassa/lasten kanssa, niin vain hölmö käyttää hienoja, sopimattomia vaatteita!
- YourSirWolf_visit
Siksi, koska he haluavat pysyä lämpimänä eikä näyttää joltain vitun teiniltä tärisemässä ostarin kulmalla kun ei osaa pukeutua. En voisi kuvitellakkaan naista itselleni joka välittää muodista niin että on kadottanut oman järjenkäyttönsä järkevän ja aikuismaisen pukeutumisen suhteen. Sitäpaitsi toppahousuja käyttävät naiset näyttää suloisilta :D Talvella pukeudutaan talvivaatteisiin jos omistaa sellaisen asian kuin järki. Sen pitäisi jo äiti opettaa sulle ihan pentuna. Eihän se kuitenkaan minun vika ole jos et osaa pukeutua. Muotia seuraavat ihmiset ovat tyhmiä, todistetusti ja kykenemättömiä tekemään käytännöllisiä ja järkeviä ratkaisuja pukeutumisen suhteen. Kato nyt kun sateellaki ei vaan voi pistää kumisaappaita jalkaan kun on niin nolot!? Kyllä se vaan että kastelee sukkansa ja kotona parkuu äiteelle palelevansa vasta noloa onkin. Mutta edelleen, its not my business. Syytä itteäs. Kuten sanonta kuuluu, "tyhmästä päästä saa kärsiä koko ruumis".
Aloittajalla on taas sen verran suuret probleemat että on tainnut mennä pillerit vähän sekasin..- muhamedibraham
No juu , 10 vuoden päästä voi olla että naiset pukeutuu kaapuihin ja huntuihin, kun islam valtaa maan.
- YourSirWolf_visit
Ei toivottavasti.
- kylläallahtulee
YourSirWolf_visit kirjoitti:
Ei toivottavasti.
ja syö Raision kaupungin lastensuojeluviranomaiset ja yhäriruikut:)
- eeqe
Tota ap, missähän oikein asut... otan osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374