Moi, mä haluaisin kysyä että voisinko minä pitää neljää hiiren häkkiä/dunaa? Koska, minulle tulisi 2 poikaa (vierekkäisissä häkeissä) ja 4 tyttöä ja kaikkien häkit olisivat vierekkäin. Eli se mitä haluaisin kysyä että haittaako poikahiiriä jos häkit ovat vierekkäin, ja haittaisivatko poikien hajut tyttöhiiriä? Kiitos kaikille jotka vastaa!!
Vierekkäiset häkit
Meuwi
4
124
Vastaukset
- Meuwi
Siis KOLMEA hiiren häkkiä vierekkäin
- hiirumamma
älä pidä niitä kahta pojan häkkiä vierekkäin JOS ne sattuvat karkaamaan tai pääsemään toisiinsa käsiksi. ja hiirillä kannattaa olla duna/terra, ei häkkiä. hajuista ei pitäis olla hiirille haittaa.
- Sedä
Ihan hyvin voi pitää, kunhan ne on tosiaan turvalliset ettei kukaan karkaa :)
- Tihku
Tottakai naaraiden läheisyydessä asuvat urokset merkkaavat pissallaan ja siitä tulee oikein muhkeat hajut kämppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892