Haluaisin lukea lääkäriksi ja erikoistua joskus vielä lasten lääkäriksi. Luin juuri jotain palstoja ja siellä oli puhetta, että lääkärin työ on joskus kuin helvettiä. Jos arki on kiireistä ja paljon tehtävää työpäivän aikana ja jos työpaikkoja ei ole, kannattaako minun edes harkita lääkäriksi lukemista. Haluaisin todella olla lääkäri, en vain hyvän palkan takia. Millainen muuten yleis lääkärin palkka on? Kiitos jos joku vastaa. Kysymys siis: kannattaako lukea lääkäriksi ja sitten opiskelijat/lääkärit voisivat kertoa omia mielipiteitä opiskelusta ja töistä:)
Lääkäriksi vai ei?
3
361
Vastaukset
- Ilo neuvoa
Kannattaa lukea itsensä lääkäriksi. Oikeksi lääkäriksi. Lääketieteen lisensiaatiksi.
- sdsdfdsf
Kyllä varmasti kannattaa opiskella lääkäriksi. Töitä varmasti löytyy tulevaisuudessakin erittäin hyvällä todennäköisyydellä. Terveyskeskuslääkärin keskipalkka oli viime vuonna noin 5900 euroa. En itse vielä harjoita ko. ammattia, joten en osaa sanoa, kuinka hyvin luku pitää kutinsa, mutta joka tapauksessa palkkaus on varsin riittävä.
- kandipaatti
Opettelepa ensin kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Mietitään sitten sitä lääkikseen hakemista.
Helpoksiko lääkärin työtä luulit? Työpaikkoja on paljon tai vähän, riippuu erikoisalasta. Kyllä, on kiire on paljon tekemistä. Jos haluat vetää lonkkaa töissä, lääkis ei ole oikea paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657