aikana ,ajatukseni, kaiken! Kaikki jää kohta tekemättä.
Viet mun
10
148
Vastaukset
- taidat olla
nainen, tyhmimmästä päästä, kun et osaa edes sanaa Magneetti kirjoittaa :/ terveisin nainen viisaimmasta päästä.
- Salaisuus
Yksi mies vie myös minun ajatukseni ja keskittymisen
- Koita nyt löytää
aikaa edes miehesi tarpeiden tyydytykseen.
- Magneetti ap
Hänellä on omia kiireitä.
- Se oli sarkasmia
Magneetti ap kirjoitti:
Hänellä on omia kiireitä.
idiootti.
- Magneetti ap
Järjenkin on vienyt, tunnustan olen tyhmä ja liian nopea älyämään.
- Asioilla on
taipumus järjestyä ;)
- Aijaa!
Kiitos että kerroit sen ikäväpalstalla
- M.... Mies
Tuskin se ihminen haluaa että aloittaja jättä asiat tekemättä. Ota häneen yhteyttä ja keskity sillä välin hoitamaan asioitasi kuntoon.
Tsemppiä sinne :) - Magneetti ap
Mies kun olet niin ahkera ja kätevä ,voisitko joskus auttaa mua että saataisiin nuo rästihommat tehtyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458