Mitä mieltä olette noista lisäaineettomista savukkeista, joita nyt viimeisen vuoden aikana on tänne Suomeenkin vihdoin saatu.
Itse maistoin viime keväänä Lucky Strikea noista ensimmäisenä ja pidin mausta. Kun tiedostaa tupakoinnin riskit, niin miksei samalla polttaisi terveellisempää ja vähämyrkkyisempää vaihtoehtoa? Itse olen tässä viimeisen vuoden aikana maistellut näitä eri vaihtoehtoja.
Suomessa myytäviä lisäaineettomia tupakoita ovat:
-Lucky Strike Additive Free (sininen/punainen)
-North State Valkea
-Smart Additive Free
-Drum Additive Free (toppatupakkaa)
-Manitou Additive Free (toppatupakkaa)
Mitä mieltä olette lisäaineettomista tupakoista? Mausta? Lisäaineettomuudesta? Keskustelua!
Lisäaineettomat savukkeet
12
10519
Vastaukset
- Röyhyyttävä sokko
itsekin olen kokeillut lucky striken punaista. Hyvä tupakki se on. Lisäaineettomuus ehdottomasti plussaa.
- tupakoiva tupakoitsija
Nyt saa myös äl-ämmää lisäaineettomana.
- Pahan orja
Itse poltin liikaa kunnes päätin lopettaa. Miten siinä kävi? Joka päivä tuhlasin energiaani ajattelemalla tupakkaa ja en siinä aikana käyttänyt paljon niko. purkkaa mutta sallin itselleni 2-5 röökiä illassa (päivät ilman röökii).
Poltan edelleen, siirryin luckyyn ja aski riittä 2-3 pvä. Harmittaa kun en voi olla ilman. Tapa, ja paha! - Lasse Lehtinen
Lisäaineeton tupakka on terveellistä ja virkistävää!
- LääketieteenTohtori
Itsekkin olen huolellisen tutkimustyön seurakuksena tullut siihen lopputulokseen, että lisäaineeton tupakka on paitsi terveellisempää, niin se itseasiassa ehkäisee syöpää sekä hidastaa vanhenemista. Voisi jopa sanoa että kyseessä on ns. terveystuote. Syötynä lisäaineeton tupakka kasvattaa viritettiä, parantaa verenkiertoa, vahvistaa siemensoluja sekä vahvistaa elimistön luontaista bakteerikantaa jopa niinkin pitkälle, että voidaan puhua eräänlaisesta immuniteetista lähes kaikkia tunnettuja sairauksia kohtaan. Näin ollen lisäaineettomalla tupakalla on siis eräänlaisia yleisrokotteen kaltaisia ominaisuuksia. Poltettaessa tupakka puhdistaa keuhkoja, hyväilee ruokatorvea sekä kasvattaa peruskuntoa, ja sen on myös huomattu kasvattavan elimistön luontaista feromonituotantoa, saaden polttajan vaikuttamaan huomattavasti viehettävämmältä vastakkaisen sukupuolen, ja mahdollisesti myös saman sukupuolen, silmissä. Koehenkilöillä on myös havaittu huomattavaa (jopa 50-60%) sukupuolielinten kasvua (per viikon tarkkailujakso).
- TaloustieteenTohtori
Tutkimuksesi on suppea. Tuosta puuttuu taloudellinen näkökulma. Kaikki tuo korreloi voimakkaasti menestymisen kanssa. Yritykset tarjoavat parhaita työpaikkojaan juuri tällaisille henkilöille. Lisäaineettomaan tupakkaan käytetyt rahat tulevat moninkertaisena takaisin. Se on siis kauaskantoinen sijoitus.
- Ralliperuna
Siinäs kuulitte,viherpiipittäjät.
- paperikivisakset
itse tupakka on 99% tappavampi kuin lisäaineet makua tuomaan. teitä viilataan nyt linssiin huoletta.jos lisäaineeton tupakka maksaa enemmän .ei hyvä, joa se maksaa vähemmän tupakka firmat säästää ja ottaa voittoa enemmän.ihmis ikä ei ole kovin pitkä sama se on polttaako vai ei
- Anonyymi
ihan höttöä kyllä tupakassa pitää olla tupakan maku
- Anonyymi
ihan samaa paskaa se on kun muutkin ei ole sen terveelliseempää samaa paskaa eri paketissa
- Anonyymi
Oikein hyvää on maku paranee
- Anonyymi
Aina niissä jotakin lisäainetta on! Ellei muuta, niin riippuvuutta lisäävää kemikaalia. Ei tupakkatehtaat muuten pystyssä pysyisi.
Ainoa konsti saada lisäaineetonta on, kun itse kasvattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708