Joko Toveri Kanto ja muut kommunistiaktivistit ovat opiskelleet venäjän kielen Toveri Putinin Neljännen Valtakunnan aloitettua naapurimaiden valloituksensa?
Venäjän opiskelu
7
100
Vastaukset
- Ladafever
Йохан в состоянии сделать уже.
- Kanto.
Aikoja sitten. Enempi minua huolettaa tämä Suomenkielen tämän hetkinen tila. Mullit ujuttavat englanninkielen sotkua minkä kerkiävät meidän äidinkieleemme.
- Runko.
Suomenkielen kirjoitetaan erikseen ja pienellä alkukirjaimella keskellä lausetta. Olet ilmeisesti panostanut enemmän äidinkieleesi venäjään.
- lörssen
Rungon tekstejä täällä tiiviisti seuranneena olen pannut merkille että hänelle suomenkieltä tutumpi kieli on saksan kielen eräänlainen muunnos ... nimittäin siansaksa.Sitä hän täällä viljelee jatkuvasti mutta kuka tätä eksoottista kieltä täällä ymmärtää ja pitäisikö edes ?
- ladamiäs
lörssen kirjoitti:
Rungon tekstejä täällä tiiviisti seuranneena olen pannut merkille että hänelle suomenkieltä tutumpi kieli on saksan kielen eräänlainen muunnos ... nimittäin siansaksa.Sitä hän täällä viljelee jatkuvasti mutta kuka tätä eksoottista kieltä täällä ymmärtää ja pitäisikö edes ?
Tämä on aivan totta Kannon kohdalla. Helpoinkaan suomenkielinen lause ei onnistu ilman runsaita virheitä. Kannon kiertokoulutausta huomioiden tämä on ymmärrettävääkin.
Runko taas kirjoittaa yleensä virheetöntä suomea. Hänestä on helppo havaita yliopistotasoinen koulutus. - lörssen
ladamiäs kirjoitti:
Tämä on aivan totta Kannon kohdalla. Helpoinkaan suomenkielinen lause ei onnistu ilman runsaita virheitä. Kannon kiertokoulutausta huomioiden tämä on ymmärrettävääkin.
Runko taas kirjoittaa yleensä virheetöntä suomea. Hänestä on helppo havaita yliopistotasoinen koulutus.Selventäisitkö hiukan. Miten ihmeessä apukoulussa lukuisia kertoja luokalle jääneeltä voi havaita yliopistotasoisen koulutuksen ? Tämän kysyn siis vain ihan uteliaisuudesta, koska itse en ole misssän vaiheessa huomannut lähellekään samaa vaan lähinnä täydellistä itsensä nolaamista esim. noiden copy/paste tekstien osalta.
- Kanto.
ladamiäs kirjoitti:
Runko taas kirjoittaa yleensä virheetöntä suomea. Hänestä on helppo havaita yliopistotasoinen koulutus.ladamiähelle ja Rungolle on aivan sama ja se miten heille kertoo asian. Sieltä saa kuitenkin saman jankutuksen vastaukseksi olipa asian kirjoittanut oikein tai väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472