vaimon sisko sai tytön viikonloppuna. mutta sen ihon väri oli aika tumma, on tainut työmatkoilla olla muutakin tekemistä kuin työt. Se on jonkun tumman tekemä äpärä. olisitte nähneet anopin ilmeen!!!!!
mulatti
10
2304
Vastaukset
- =))
Heh...vai tumma äpärä...taitaa tulla ero...
- ....
mun äiti kans kun oli isosiskoa synnyttämässä, ni siellä samalla ostastolla oli joku nainen joka synnytti mulattilapsen. Isä tai sitten uusi poikakaveri oli kuulemma valkoinen.
- Jeh
on siis sinkkuihminen? Mitä helkutin välitä sillä siinä tapauksessa on vaikka lapsi olisi vihreä?
- Mutta
erään mustan miehen ilmeen kun sille syntyi ihan valkoinen lapsi.
On myös mahdollista, että se tumma on suvussa kauempana eikä olekaan isä. Ette vain tiedä sitä, on väistyvänä tämä tumma geeni. suklaanväriset ovat tosi kauniita lapsia.Katsokaa Lolaa! - lapsi kuin lapsi
Mutta kirjoitti:
erään mustan miehen ilmeen kun sille syntyi ihan valkoinen lapsi.
On myös mahdollista, että se tumma on suvussa kauempana eikä olekaan isä. Ette vain tiedä sitä, on väistyvänä tämä tumma geeni. suklaanväriset ovat tosi kauniita lapsia.Katsokaa Lolaa!olipas vahingoniloisesti kirjoitettu alku stoori ja niin kauniisti äpäräksikin kutsuttiin.Tiedoksi, että KAIKKI avioliiton ulkopuolella syntyneet lapset olivat ennenvanhaan ns. äpäriä.Tiedätkö kerkesikö pappi sanomaan aamen ennenkuin itse jouduit äitisi kohtuun...
Ja muuten, mulattilapset ovat harvoin syntyessään tummia, väriä tulee pintaan vasta parin päivän päästä.
- jokunen vuosi sitten...
oli juttua olikohan se Hollantilaisesta vaaleaihoisesta pariskunnasta jotka saivat tummaihoisen lapsen. Mies haastoi vaimon oikeuteen aviorikoksesta, mutta kun molempien sukuja/geenejä ruvettiin tutkimaan vaimon, kiistettyä pettäminen, löytyikin miehen suvusta kaukaa kaukaa kaukaa kaukaa tummaihoinen ihminen. Oisiko ollut joku isänisänisänisänisänisänisä... Geeni oli sieltä asti siirtynyt lapseen joka sai tumman ihon. Oli siinä miehellä vaimolta anteeksi pyytelemistä kun vielä haastoi oikeuteen ja omasta suvusta kuitenkin tummuus oli tullut.
- Anonyymi
Nykyäänhän saa tehdä DNA testin jos on epävarma . Näin kerran todella kauniin lapsen jolla oli kirkkaan siniset silmän ja luonnonkukat hiukset Äidillä oli vihreät silmä ja isällä harmaat . Kyllä kyläläisillä riitti puhumista ja kuiskuttelivat öisin selän takana kaupassa . Kunnes lapsen mummo lapsen mummo ja oli ihan lapsenlapsensa näköinen kirkkaan sinisillä silmillä ja itsepäisen luonnonkiharat juuri samanlaisia kun pikku tytöllekin oli. Meni kylä hiljaiseksi , ja kukaan ei koskaan enää sanonut sanaakaan, samalla eivät pyydellen edes anteeksi niistä kovaäänisiä kuiskauksi kaupassa jotka oli tarkoitettu lapsen äidin kuultavaksi.
Ihminen on susi toiselle ihmiselle
- Anonyymi
Vanha juttu mutta minulle niin tuttu.
Anoppini teki töitä jossa joutui paljonkin ulkomaalaisten kanssa tekemisiin.
Oli sinkku ja tuli raskaaksi. Syntyi sitten ihana tummatukkainen ja ruskeasilmäinen tyttö.
Tytön iho oli lähinnä maitosuklaan värinen. Joutui lapsena tietty kiusatuksi erilaisuutensa takia.
Tämä loppui kun Lolasta tuli lähes koko kansan rakastama missi.
Siihen loppui syrjintä ja hän ei saanut istua enää baarissa kavereidensa kanssa juttelemassa vaan "joutui" koko ajan tanssimaan.
Tästä ISO KIITOS Lolalle.- Anonyymi
Voi olipa ikävää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578397Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123259Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262420Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801940Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3491638Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010