Mie romahin itkemään taas vaihteeks. En ole ainakaan vielä masentunut, mutta harvoinpa mieliala on korkealla. Olen juuri suorittanut kaikki kirjoitukset ja eipä tässä voi paljon juhlia. Todennäköisesti A:ta tulossa jos nyt menee edes läpi. Mun elämä on muutenki ollu pelkkää alamäkee jo monta vuotta ja nyt on sitten tulevaisuuskin pilalla?
Itkun paikka
8
139
Vastaukset
Itku on terve merkki tuntevasta ihmisestä. Toki liika mitä tahansa on liikaa. Ja jos sun tulevaisuus on/menee pilalle, ei se mistään huonosta ylioppilaspaperista kiinni ole. Ne on ulkoisia asioita ja ylimääräisyyksiä jotka tosin voivat olla väylä parempaan koulutukseen ja sitä kautta leveämpään toimeentuloon.
T: Reaali: A, Äidinkieli: C, Ruotsi: C, Englanti: L
Tämä vuosia sitten. Ei muuttanut elämääni suuntaan tai toiseen. No ammattikorkeaan pääsin mutten kestänyt sitä suoritustasoa. Kuvittelin että se posotetaan läpi samalla tavalla puolivaloilla treenaamatta kuin lukiokin. Eipä ollut niin.
Toivon kevääseesi jotain mikä nostaisi mielialaasi edes hetkellisesti. Voimia.- henkisesti väsynyt
Voi kiitos :)
- siili1
Älä murehdi kirjoitusten arvosanoja. Jos innostut jostain alasta, niin yliopistoon ainakin ennen vanhaan pääsi parhaat pisteet saaneet pelkillä pääsykoepisteillä ilman, että yo-arvosanoja edes vilkaistiin. Olin pusertanut L:n paperit enkä sitten tehnytkään niillä yhtään mitään.
Jos olet niin onnekas, että joku ala kiinnostaa, niin ala selvitellä vaihtoehtoja päästä sinne. Jos tuntuu ettei itse jaksa, vaadi vaikka työkkäristä kunnon palvelua. Intät niin kauan että he tarjoavat sinulle konkreettisia vaihtoehtoja. Esimerkiksi oppisopimus on järkevä tapa kouluttautua.- henkisesti väsynyt
Totta, niillä on ne vaan pääsykokeen perusteella otettujen kiintiöt. Kiitos :)
- romahin
Suomi romahtaa tai romahtanut jo.
- henkisesti väsynyt
Voitko vähän tarkentaa? :d
- tyämiäs
Mee töihin! Se vähän karaisee.
- onneton
Mensisit töihin sanan saan kuulla viikottain, mutta kun en saa töitä vaikka olen hakenut aktiivisesti useasta paikasta. Pienellä paikkakunnalla, jossa on noin 9000 asukasta ei kertakaikkiaan löydä töitä. Olen myös etsinyt lähikunnista, mutta töitä joihin ei koulutus riitä kyllä on. Olen perheellinen ja kaksi lasta. Vaimolla loppuu määräaikainen kesällä. En haluaisi muuttaa etelään, kun on talo tällä paikkakunnalla. En haluaisi kerrostaloon asumaan johonkin, jossa on kaikenlaista asukasta alkoholisteja narkkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664