Oottakos

Pavlov

Koskaan herännyt ihastuksesta ajan päästä, ja huomannut että se olikin kovasti vastenmielinen, sittenkin.. :p

10

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+14

En.

• nolo2

oon

• 1311

olen. jälkeen päin ajatellen ihastuin hänen ihastumiseensa

• -awakenings-

Toki. Pääasia että herää edes joskus, tulipahan nekin painajaiset nähtyä.

• pöh pöh

20 vuoden päästä, joo. Mutta toisaalta ne 20 vuotta ei ole minuakaan ainakaan paremmaksi ihmiseksi tehnyt :P

• Naapuriin

Olen. Kaikenlaisia perheenisiä sitä onkin olemassa.

• nasu :)

Mulle ei ole käynyt näin. Ihastus vain on saattanut hiipua, mutta ilman varsinaista vastenmielisyyttä. Kyllä itsellä käy niin... tai mistä sitä tietää tulevaisuudessa... että se vastenmielisyys tulee heti, jos joku ei yhtään kolahda.

Toisaalta joskus oon kuullut, että voi käydä myös päinvastoin. Aluksi ei pidä jostain, mutta sitten rakkaus syttyykin myöhemmin. Tai oikeastaan höpöjä kirjoitan, koska itselle juuri kävi näin. Olin vain tietyssä mielessä nähnyt eräässä paikassa häntä, mutta sitten yhteistyö muutti kaiken.

• samoin

Minulle kävi juurikin samoin kuin sinulle. Näin häntä tietyssä yhteydessä toistuvasti ilman minkäänlaisia tunteita häntä kohtaan. Sitten vain yhtäkkiä ihastuin, jostakin selittämättömästä syystä. Tämä tapahtui siis noin 6 vuotta sitten, aloitetta ei kumpikaan saanut aikaiseksi tehtyä, vaikka silmäpeliä oli molemminpuolin. Harmittaa niin pirusti, että päästin tilaisuuden ohitseni. Teoriassa näin facebook-aikoina ja yhteisten kavereiden kautta se olisi vieläkin mahdollista, mutta en ole kuullut henkilöstä pitkään aikaan mitään. Taitaapi olla aika tyytyä kohtaloon.

Neuvo kaikille kokemuksen syvällä rintaäänellä: Toimikaa kun saatte tilaisuuden!

• on käynyt niin

Kun ihastuu toiseen, näkee toisen vaaleanpunaisten lasien läpi. Kun aikaa kuluu ja ihastuminen haihtuu, herää todellisuuteen ja huomaa ettei se ihastumisen kohde ollutkaan sellainen kuin oli mielessään kuvitellut. 11

• auringonsäde

Tai sitten voi yllättyä positiivisestikin ja tunteet kasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe