ei tämä nainen kyllä ole mikään esikuva hyvästä äidistä kenellekään.
olin tässä taannoin seuraamassa erään vaasalaisen kerrostalon pihalla,
kun hän laittoi väkisin pientä lastaan autoon.
lapsi huusi sydäntä särkevästi ettei halua lähteä vaan haluaa isänsä luokse,
mutta ei auttanut, lapsi laitettiin väkisin autoon.
minulle rouva haistatti vittua kun kysyin onko joku hätänä.
salarakas marika
5
129
Vastaukset
- Mene hoitoon kyylä.
Omg. Ainahan pikkutoukat kiukuttelee tuolla tavalla.
- Rivo Riitta
Puhutko Marika Fingerporista?
- ei kysyvä eksy
Hyvin ja osuvasti sanottu.
- Fingerborgh
Meinaatko että pikkulapselle olisi pitänytkin sanoa, että OK, voit jäädäkin tänne isän luo kun niin kovasti kiukuttelet?
Meinaatko tosiaan että Marika on huono äiti, jos ei anna lapselle periksi? Sulla ei itsellä taida olla lapsia, jos kerta noin ajattelet. Miten luulet pärjääväsi lasten kanssa kun ne ovat isompia jos joka paikassa saavat tahtonsa läpi huutamalla?
No valitettavasti tällaisen kaverivanhemmuuden tulokset on nykyään päiväkodeissa ja kouluissa nähtävissä.
Päätökset isän tai äidin luokse jäämisestä eivät todellakaan ole lapsen päätettävissä ennen teini ikää. Ei lapsi osaa sellaista oikeasti, koska hän on tietenkin lojaali molempia vanhempiaan kohtaan. Aiheuttaa vain hirvittävästi ristiriitaisia tuntemuksia.
Marialle pointsit jämäkästä toiminnasta! Pidä lippu korkealla ja pysy poissa p*kalehtien sivuilta ja sitä myöten vajakkien puheenaiheena olemisesta. Toki sinua mielellään kuvista katselisi, mutta parempi näin! - Sairasta kyyläystä
Just noin. Aloittaja on just näitä hysteerisiä sekopäitä jotka puuttuvat jopa kaupoissa kiukuttelevaan lapseen jos sille ei osteta karkkia.
Tai jos lapsi kiukuttelee aamuisin mennessään päivkotiin. Onko silloin päiväkodissa itse pahuus töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524