tulipahan tuossa mieleen, et mitä hitsiä mä oikein kuvittelen...
ei noin komea ja ihana mies tällaisesta rumiluksesta välitä. Kun nätempiäkin on saatavilla...höh..olis toi pitänyt tajuta aikaisemmin...ei olisi keriinnyt rakastuun.
Mut jos toi järki tuolta putkahtas esille....
Äh
14
432
Vastaukset
oon kans ruma..
- Ei rakastunut
Sitähän on vaikea sanoa onko asia noin.
Tietysti turhia toiveita ei kannata elätellä jos siltä vaikuttaa, mutta kaikki miehet eivät valitse nätteyden mukaan vaikka toki ulkonäkökin voi valintaan vaikuttaa.
Esimerkiksi yhteiset kemiat ovat tärkeitä.
Tuota samaahan voi tuo "komea ja ihana" mieskin manailla että miksei joku nainen hänestä kiinnostu koska on rumilus tai toisella ei vain kolahda vaikka kyse ei ole välttämättä ulkonäöstä.
Sillä että nainen pitää huolen itsestään, on empaattinen ja välittävä sekä huumorintajuinen antaa kuvan naisesta hyvänä ehdokkaana ja "pienet kauneusvirheet" eivät tuolloin paina.
Ei kannata itseään myöskään sanoa rumilukseksi yhden miehen valintojen perusteella. Et voi tietää mikä niiden valintojen takana on.
Joskus olen huomannut että jopa kauniiden ja viehättävienkin naisten kanssa voi huomata ettei kemiat toimi tai vaikka juttu muuten luistaisikin tulee olo että ollaan enintään kavereita lopulta.
Olen erään naisen kohdalla pohtinut viime aikoina sitä että hän on kyllä erinomaisen kiinnostava tapaus ja ei ulkonäkö estäisi tutustumasta vaikka hän ei olekkaan ehkä maan kaunein, mutta pelkään että päätyisimme puolin ja toisin olemaan kavereita koska en koe että kummallakaan raketit räjähtelee kohdatessamme. - ruma&typerä
Mulla meni pitkään ennen kuin tajusin ettei mun näköinen ruma ämmä tule ketään koskaan löytämään. Nyt lähinnä hävettää ne yksipuoliset ihastumiset, eihän kukaan tämän näköisestä voi kiinnostua. Mikä lie hapenpuute silloin ollut aivoissa, kun edes kuvittelin, ett joku vois minustakin kiinnostua. Onneks ei ole enää harhakuvitelmia, nykyään tiedän ettei yksikään mies voi näin sairaan rumasta naisesta kiinnostua. Olisin vaan tuon asian tajunnut paljon nuorempana, olis jäänyt turhat kuvittelut väliin ja myös turhat illanviettopaikoissa käymisetkin väliin. Eipä enää tee mieli mennä mihinkään, kun tietää olevansa ruma. Ei ole enää pelkoa, että ihastuisinntai rakastuisin kehenkään. Ei näin ruman kannata moisia tunteita tuntea.
oon samaa mieltä.. en kyl oo käynykää missää enkä varmast käy ku turha näin ruman käyä missään..
- kerro tarinasi
hartsa.85 kirjoitti:
oon samaa mieltä.. en kyl oo käynykää missää enkä varmast käy ku turha näin ruman käyä missään..
Hartsa!
Sä oot ihan höntti :D
- Kuulehan,
Voi olla niinkin että se ulkoinen ei aina ole ainoa mikä ratkaisee, sisäinen olemus
menee ainakin itsellä kyllä ulkoisen ohi.
Alkuun voi ulkonäkö humalluttaa mutta pitkän päälle jos sisällä ei ole mitään niin
kyllä siinä tyhjä jää käteen sellaisen ihmisen kanssa. - aliarvioit itses
Älä hyvä ihminen nyt tässä vaiheessa ala mieltäs muuttaan :)
- jokutyhmänainen
En muuta mieltäni, kun ei tunteetkaan mihinkään katoa. Jos ei huoli tällaisena kuinolen, ei ole arvoiseni. Paitsi, että ei hän huoli..."liirumlaarum" :(
- Beauty.
Itsellä on ollut itseä rumempi seurustelukumppani, eikä ole mieleenkään tullut ettei hän olisi ollut vertaiseni ENNEN KUIN se toisen kateus on nostanut päätään ja muuttunut ilkeydeksi eri muodoissa.
Kauniskin voi olla yksinäinen. Naiselle voi käydä niin, että naisista ei saa ystäviä koska ovat kateellisia ja miehistä ei saa ystäviä koska kiinnostuvat aina "siinä mielessä", mikä tietenkin lisää sitä naisten kateutta.
Minä käännän katseet kadulla ja olen jo tottunut siihen ajatukseen, ettei minulla tule koskaan olemaan paljoakaan ystäviä. Tämän lisäksi sitä joutuu häiritsevän huomion kohteeksi missä tahansa, ja inhottavinta tämä on kun ei "pääse pakoon" esimerkiksi auktoriteettiasemassa olevia miehiä. Ja siksi ihmetyttää kauneuden kadehtiminen kun ei se tee elämästä yhtään sen helpompaa.
Kaiken lisäksi kun oikeasti kiinnostava mies alkaa osoittaa kiinnostusta tulee helposti mieleen että tuokin haluaa vain seksiä. Minun mielestäni ei tämä kauneusruikutus edes kuulu rakkauspalstalle, kun eikö rakkaus ole vilpitöntä kiinnostusta toista kohtaan huolimatta siitä miltä hän näyttää?
Mutta en kyllä itsekään kiinnostu ihmisistä joista loistaa 5 metrin päähän että kyllä hävettää olla tämmönen...
Sitä paitsi moni nainen näyttää rumalta vain siksi, että naama on aina rytyssä. Kun ei itselleen kelpaa miten sitä kelpaisi muille?- mies vastaa
Tietenkin miehellä on käynyt seksi mielessä. Se kuuluu kauppaan (ja nainen pettyy, jos näin ei olisi). Mutta se ei välttämättä ole AINOA syy lähestyä. Tervettä miestä kiinostaa myös, mitä siellä kauneuden takana on. Itse miehenä en sänkyyn päädy pelkän kauneuden takia, vaikka mielelläni aikaani vietänkin kauniin naisen sähköstävässä seurassa. Sehän on vasta alku, ei kauneus yksin riitä jutustelua pidemmälle.
- Sisäinen kauneus ok
Ulkonäkö on yks asia. Toinen asia vielä tärkeämpi on se tunnepuoli. Ainakin itse panostan siihen tunnepuoleen. Haluan naisen, joka osaa tuntea. Ulkonäköönkin voi vaikuttaa pitämällä huolta itsestä. Säännöllinen liikunta on tärkeä elementti. Hyvä kroppa korvaa muussa ulkonäössä tapahtuneet heikennykset. Yks juttu vielä. Positiivisuus (mulle usein vaikea) pitäs löytää asiasta kuin asiasta. Myös itsestä. Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Minun ei tarvi olla kaikkien ihailun kohde. Riittää, että joku (siis yks) ihailee ja hyväksyy minut tällaisena omana itsenä.
- Liftup
Huono itsetunto ei ainakaan kaunista ihmistä. Tuskin olet niin ruma ja tyhmä kuin mitä kuvittelet olevasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924