Moi,
Minulla on 10 ja 8 vuotiaat lapset, joilla on ollut haasteita oppia kerto ja plus laskuja. Lapset viihtyvät vähän liian hyvin kännykkä kourassa pitkin päivää.
Tein heille hauskat kännykkä pelit joissa voi harjoitella toisella kerto ja toisella plus laskuja. Nyt he ovat viikon ajan harjoitelleet ahkerasti :)
Jos teillä on WP8 puhelin eli vaikka Nokia 920, 620, 1020, 1520 tai joku muu vastaava uudempi ja haluatte nämä pelit omaan kännykkään niin surffailaa kännykällä osoitteeseen http://pisamath.omasivu.fi/ josta löytyy lataus linkit. Aikaisemmin mekin tehtiin ruutupaperille harjoitus laskuja ja sitten tarkistettiin niitä, siinä oli kuitenkin ylimääräistä hommaa eikä lapsia tahtonut saada niitä tekemään. Näyttää tuo kännykällä harjoittelu olevan paljon mieluisampaa.
-Tatu
Kerto ja Plus Lasku Ongelmat
TatuT
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528