Moi,
Minulla on 10 ja 8 vuotiaat lapset, joilla on ollut haasteita oppia kerto ja plus laskuja. Lapset viihtyvät vähän liian hyvin kännykkä kourassa pitkin päivää.
Tein heille hauskat kännykkä pelit joissa voi harjoitella toisella kerto ja toisella plus laskuja. Nyt he ovat viikon ajan harjoitelleet ahkerasti :)
Jos teillä on WP8 puhelin eli vaikka Nokia 920, 620, 1020, 1520 tai joku muu vastaava uudempi ja haluatte nämä pelit omaan kännykkään niin surffailaa kännykällä osoitteeseen http://pisamath.omasivu.fi/ josta löytyy lataus linkit. Aikaisemmin mekin tehtiin ruutupaperille harjoitus laskuja ja sitten tarkistettiin niitä, siinä oli kuitenkin ylimääräistä hommaa eikä lapsia tahtonut saada niitä tekemään. Näyttää tuo kännykällä harjoittelu olevan paljon mieluisampaa.
-Tatu
Kerto ja Plus Lasku Ongelmat
TatuT
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029