olen kolmen pienen lapsen suomalainen äiti. olen eronnut heidän isästään. täysin odottamatta, löysin sielunkumppanin ulkomaanmatkalta puoli vuotta sitten. se oli rakkautta ensi silmäyksellä. ollaan oltu päivittäin tekemisissä ja olen kerran ollut reilun viikon hänen luonaan. rakkaani on pakistanilainen, mutta asuu tällä hetkellä dubaissa ja on siellä töissä. Hänellä on aivan kamala työpaikka siellä, joutuu paiskimaan yötä päivää töitä ja eivät ole vielä kolmen kuukauden ajalta mitä hän on siellä työskennellyt maksaneet ainuttakaan palkkaa. Hän joutuu asumaan yrityksen toimistossa ilman sänkyä tai sohvaa tai mitään missä nukkua. Itse olen pienituloinen ja ennestäänkin jo velkainen. Joten mahdollisuuteni auttaa häntä ovat todella rajalliset. Hänellä on oleskelulupa dubaissa, mutta viranomaiset siellä, eivät ole kiinnostuneita tekemään hänen hyväkseen mitään. Olemme puoli vuotta etsineet hänelle töitä suomesta, mutta ei ole tärpännyt, koska ei puhu suomea. Rahasyistä emme ole laittaneet edes vielä hänelle oleskelulupahakemusta suomeen. mutta toiveeme olisi että hän voisi muuttaa luokseni suomeen, koska minun on vaikea jättää kolmea pientä lastani ja lähteä hänen mukaan. Kysyisinkin mitä luulette, olisiko hänellä mahdollisuutta saada muu syy oleskelulupaa suomeen ihmiskaupan perusteella?? tällä hetkellä hän ei voi lähteä dubaista minnekkään, koska pomonsa on vienyt häneltä passit ja kaikki. hän joutuu tekemään ihan hulluna töitä, jopa siivoamaan pomonsa isoa kotia,eikä saa töistään siitä luvattua palkkaa edes, hänelle luvattu palkka ei sekään ole mitään 200e/kk.
apuva
tuskaa
1
136
Vastaukset
- aaron 45
miten tapasit hänet jos hän on yötäpäivää töissä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463200Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811751- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431408- 261332
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1221190UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121154