Monelle naiselle nämä Pattayan jutut on muka vain sitä Panema matkoja.
Todellisuudessa monestako teistä yleensä on panema yli 30 minuuttia ?
Vuorokaudessa on sentään 24 tuntia.
Todellisuudessa Pattaya on monelle semmoinen vapaan kohelluksen paikka
saa mennä ja tulla ja saa vaihtaa baaria ja tyttöä jne. ?
Samanlaista kohellusta se on varmaan tytöillä Turkissa ym...
Samanlaista kohellusta ei voi sosialisti-maassa tehdä ! Aina on ongelmia
aukiolojen ja olet liian kännissä ja kävelet pullon kanssa jne. lukemattomia
asioita .
Naisten haukkumiset Pattayasta johtuu heidän omasta alemmuuskopleksista.
Ei naisen tarvitse olla mikään kaunis ja pyntätty ym.
Olla vain oma itsensä ja osata pitää hauskaa.
Kyllä herra 28X puhuu asiaa monesti Pattayassta.
50
651
Vastaukset
- T:gin Kekkeruusi
Otas tapsukka taas aamulääkitys
- maunitsio
minä en noita kekustan paikkoja paljon kolua,mutta monen perheen ja suomalaisen naisen kanssa jutelleena vahvistan pattiksen olevan paljon muuta, kuin p elkkä pano paikka. halukkaita naisia on melkein joka paikassa maailmaa. jos mies haluaa piparia ja varakkuus on kohdal,laan se sitä myös saa. ps monet naiset sanovat minulle ,miksi sinulla on thai vaimo,kun olet niin ihana mies.
- Voi jestas
- On ko nämä täällä hilluvat heppelit tosiaan NOIN ty-hy-miä ?
Pattayan parhaimmisto PUHUU..
- joopajooo
kyllä se on suurimmaksi osaksi 28xn, kaikki nää jutut. miehellä on niin monta personaa ettei itsekän tiedä, kuinka monta. Eli suurimmaksi osaksi 28xn aloituksiin, hän vastailee niihin itse. Huvinsa kullakin joka vaatii lääkitystä
- T:gin Kekkeruusi
matkakohteeni onkin Viipurin Gambia
- tienviitta
Herra 28x voisi myös puhua oikeilla nimillä, prostituoitu ei ole opas.
- 28x...
Monia vuosia sitten käytimme palstoilla vastaavanlaisia nimityksiä.
Niitä ryhdyttiin kuitenkin poistamaan ylläpidon toimesta aika tomerasti.
Monesti siinä meni hienokin keskusteluketju "roskikseen" parin huonon sananvalinnan takia. Olen muistavinani että minä ekana käyttöönotin tuon opas- nimityksen. Varma siitä en ole. Oli kuitenkin ylläpidolle mieluinen. Amalioillehan se on sama, räkivät päällemme oli nimitys mikä tahansa. Opas- nimitys on naseva ja kuvaa mielestäni loistavasti tyttöjen työnkuvaa. Olen iloinen että se on yleistynyt käyttöön.- tienviitta
En ole Amalia, opas ei minun mielestäni kuvaa tytön työtä. Kun olet kovinkin kekseliäs jään odottamaan uutta nimitystä, kun aika se taitaa tuonkin kuluttaa.
- Ex nekkari
tienviitta kirjoitti:
En ole Amalia, opas ei minun mielestäni kuvaa tytön työtä. Kun olet kovinkin kekseliäs jään odottamaan uutta nimitystä, kun aika se taitaa tuonkin kuluttaa.
Kulttuurierot on sitä luokkaa Thaimaan ja Suomen välillä että tienviitta ei sitä voi tajuta koskaan koska pitää suomalaisia käsityksiä moraalista, parisuhteesta ja prostituutiosta ainoana oikeana käsityksenä.
Nuorena miehenä jo noin 24 vuotta sitten vietin paljon aikaa leireillä Thaimaassa thainyrkkeilyharrastukseni parissa. Tuolloin jo opin tuntemaan paikallista elämänmenoa. Pikku kylissä kuin myös suuremmissa paikoissa sain reippaasti huomiota paikallisilta ihmisiltä. Ja usko tai älä tienviitta, niin suurimmaksi osaksi ne oli ne nuorten naisten vanhemmat jotka halusi tyttärelleen (ja itselleen) hyvän elämän, hyvän miehen ja elättäjän.
Olisin saanut kenet vaan mistä vaan. Mutta olin aika ujo ja liiallisenkin herrasmies enkä tarttunut tilaisuuksiin vaan arastelin ja vetäydyin.
Myöhemmin turistina viettänyt pitkiäkin aikoja Thaimaassa. Myös Pattayalla koska moni kaverini sinne haluaa ja pyytää minua oppaaksi.
Thainaisten asenne siihen mitä sinä kutsut prostituutioksi ei ole yhtään sen kummempaa kuin vähävaraisen teinipissiksen miehen metsästys pääkaupunkiseudun baarimarkkinoilla paitsi että thai ei ajattele vain itseään vaan perhettään, vanhempiaan, sisaruksiaan ja mahdollisisa lapsiaan. Siinä on vinha ero.
Silti nuo aidoilla avoimilla, joskus kuumilla tunteilla elävät thait eivät ole luopuneet siitä haaveestaan löytää se oikea kumppani vaikka kilometrejä olisi takana.
Kun itse olet aito niin he ovat aitoja. He ovat metsä joka vastaa kuin sinne huudetaan. Ei pienintäkään vilppiä keskimäärin kun huomaavat että olet heppu joka tietää ja tuntee paikalliset tavat.
Se ei ole prostituutiota siinä mielessä kuin kokemattomat ja thain ajattelutapaa tuntemattomat spekuloijat ajattelevat ja moralisoivat. Se on ihan aitoa inhimillisyyttä ja vastuuta sekä seuralaisesta että omasta perheestä.
Hienoja ihmisiä. Pankkineiti ja seuraneiti ja ladyboy ovat ihan yhtä tasavertaisia Thaimaassa keskenään mutta jotkut rasistiset panettelijat katselevat maailmaa suomalaisen juntin näkökulmasta. - Musclemax
Ex nekkari kirjoitti:
Kulttuurierot on sitä luokkaa Thaimaan ja Suomen välillä että tienviitta ei sitä voi tajuta koskaan koska pitää suomalaisia käsityksiä moraalista, parisuhteesta ja prostituutiosta ainoana oikeana käsityksenä.
Nuorena miehenä jo noin 24 vuotta sitten vietin paljon aikaa leireillä Thaimaassa thainyrkkeilyharrastukseni parissa. Tuolloin jo opin tuntemaan paikallista elämänmenoa. Pikku kylissä kuin myös suuremmissa paikoissa sain reippaasti huomiota paikallisilta ihmisiltä. Ja usko tai älä tienviitta, niin suurimmaksi osaksi ne oli ne nuorten naisten vanhemmat jotka halusi tyttärelleen (ja itselleen) hyvän elämän, hyvän miehen ja elättäjän.
Olisin saanut kenet vaan mistä vaan. Mutta olin aika ujo ja liiallisenkin herrasmies enkä tarttunut tilaisuuksiin vaan arastelin ja vetäydyin.
Myöhemmin turistina viettänyt pitkiäkin aikoja Thaimaassa. Myös Pattayalla koska moni kaverini sinne haluaa ja pyytää minua oppaaksi.
Thainaisten asenne siihen mitä sinä kutsut prostituutioksi ei ole yhtään sen kummempaa kuin vähävaraisen teinipissiksen miehen metsästys pääkaupunkiseudun baarimarkkinoilla paitsi että thai ei ajattele vain itseään vaan perhettään, vanhempiaan, sisaruksiaan ja mahdollisisa lapsiaan. Siinä on vinha ero.
Silti nuo aidoilla avoimilla, joskus kuumilla tunteilla elävät thait eivät ole luopuneet siitä haaveestaan löytää se oikea kumppani vaikka kilometrejä olisi takana.
Kun itse olet aito niin he ovat aitoja. He ovat metsä joka vastaa kuin sinne huudetaan. Ei pienintäkään vilppiä keskimäärin kun huomaavat että olet heppu joka tietää ja tuntee paikalliset tavat.
Se ei ole prostituutiota siinä mielessä kuin kokemattomat ja thain ajattelutapaa tuntemattomat spekuloijat ajattelevat ja moralisoivat. Se on ihan aitoa inhimillisyyttä ja vastuuta sekä seuralaisesta että omasta perheestä.
Hienoja ihmisiä. Pankkineiti ja seuraneiti ja ladyboy ovat ihan yhtä tasavertaisia Thaimaassa keskenään mutta jotkut rasistiset panettelijat katselevat maailmaa suomalaisen juntin näkökulmasta.Hienosti sanottu, ei mitään lisättävää.
- wat sii roi
Ex nekkari kirjoitti:
Hienoja ihmisiä. Pankkineiti ja seuraneiti ja ladyboy ovat ihan yhtä tasavertaisia Thaimaassa keskenään mutta jotkut rasistiset panettelijat katselevat maailmaa suomalaisen juntin näkökulmasta.Juuri näin. Peukkuja myös täältä keskisestä thaimaasta. Ei mitään lisättävää. Täällä kaikki pitävät huolta toisesta ihmisestä. Toisin kuin suomessa.
- koke-nuts
Ex nekkari kirjoitti:
Hienoja ihmisiä. Pankkineiti ja seuraneiti ja ladyboy ovat ihan yhtä tasavertaisia Thaimaassa keskenään mutta jotkut rasistiset panettelijat katselevat maailmaa suomalaisen juntin näkökulmasta.Erinomaisesti sanottu!
- Elämä opettaa
Ex nekkari kirjoitti:
Hienoja ihmisiä. Pankkineiti ja seuraneiti ja ladyboy ovat ihan yhtä tasavertaisia Thaimaassa keskenään mutta jotkut rasistiset panettelijat katselevat maailmaa suomalaisen juntin näkökulmasta.Kauniisti kirjoitettu ,,mutta, mutta,, Vanhan suomalaisen sanonnan
mukaan kun pappi hautajaisissa puhui ,miten on vaimovainaa vastaanotettu
taivaan iloihin , totesi mies " .. kunhan oppivat tuntemaan .."
Maaseudulla ehkä vielä löytyy aitoja ihmisiä , kaupungit , ( valitettavasti
Pattaya pahimmasta päästä ) bisneksineen on jo eri maata.
Tottakai thaitytöt hyvin osansa esittävät . Edessäpäin hymyillään , seläntakana
irvistetään. RAHA pois pöhlöiltä.
Valkeat valheet hyväksytään täysin oman edun ja tavoitteiden takia. - Sinisilmäiset
wat sii roi kirjoitti:
Juuri näin. Peukkuja myös täältä keskisestä thaimaasta. Ei mitään lisättävää. Täällä kaikki pitävät huolta toisesta ihmisestä. Toisin kuin suomessa.
Aivan , pidetään huolta koko suuresta suvusta - farangin rahoilla, eikö totta .
- Goodbye Finland
Sinisilmäiset kirjoitti:
Aivan , pidetään huolta koko suuresta suvusta - farangin rahoilla, eikö totta .
Se kenellä on, sillä on mahdollisuus antaa. Asun Thaimaassa jo kahdeksatta vuotta vaimon ja kahden lapsen kanssa.
Antaminen on kuitenkin jokaisen itse päätettävissä ja valittavissa. Kukaan ei pakota.
Suomessa asuvat suomalaisetkin parit joutuvat kantamaan kortensa kekoon perheen elättämisessä. Mitään ei saa ilmaiseksi koska elämme markkinataloudessa.
On aivan mahtavaa olla etuoikeutettu siihen että on mahdollisuus pitää huolta rakkaistaan ja läheisistä. Pummit, pihtarit ja hyväksikäyttäjät ja rosvot kun eivät ole suosittuja missään päin maailmaa.
Minusta on hienoa että läheisilläni ja suvullani on hyvä olla. Silloin on minullakin hyvä olla. Tieni olen valinnut ihan itse. Vastalahjaksi saan rakkautta ja arvostusta, palvelua ja ystävyyttä.
On aivan mahtavaa kun on suuri suku jossa kaikki pitää toisistaan huolta ja ketään ei jätetä pulaan tai yksin. Tällaista elämää en ole nähnyt koskaan missään Suomessa jossa kateelliset pulliaiset puhkoo naapuriensa autojen kumeja jos tällä sattuu olemaan hienompi ajopeli.
PS: Kyse on vain pikkurahoista länsimaisessa mittapuussa. Antaisin vaikka kaiken jos joku sitä tarvitsee enemmän kuin minä mutta symbioosi toimii hienosti nykyisellä systeemillä.
Suomeenpäin en enää kusekaan. - watsii roi
Juuri näin 28. Prostituoitu on lisäksi pirun vaikee sana ja sillä on ainoastaan yhdenlaista palvelua. Opas on sitten todellinen monitoimi pimu, naispuolinen siis ainakin omalla kohdallani. Hyvä opas pitää huolta kaikin puolin että maailmanmatkailu on mukavaa ja avartavaa koska hän tietää paikallisolosuhteet ja osaa löytää kaikkea mitä itse ei voisi löytää. Hyvä opas huolehtii myös ruoka ja juomapuolen. Syntisenä tosin täytyy tunnustaa että oppaani hommaa myös paremmat tupakit mitä sevenistä löytyy. Kyllä olen samaa mieltä että hyvä opas on hintansa väärtti eikä mikään prroo pro prnk heh ei lähe opas parempi.
- hölökyn kölkyn
kyllä on tyhmää porukkaa.. ai että 22 v thai-yttö ja 65v vanha kalju läski äijä olisi joku unelmapari.
- ei ikinä huijattu
"Elämä opettaa"
Kerrot ilmeisesti omia kokemuksiasi kun noin avaudut. Pöhlö on pölho ja sitä saa mitä tilaa. Ei kukaan selväjärkinen tai muuten älykäs herra mene noitten thaikkujen vipuun. Pölhöiltä viedään koska ovat niin pölhöjä.
Noista thaimaan baarineideistä on niiiin paljon juttua että täytyy olla aika tyhmä jos joku vielä menee vipuun. S
Sinäkin sen varmasti tiesit mutta tyhmyys voitti ja menit vipuun.
Turha itkeä jälkeen päin omaa tyhmyyttään ja syyttää siitä jotain muuta!!- BURIMAN
ex-nekkari sen hienosti sanoi ei lisättävää!!! Paitsi että eilen olin ihanan oppaani kanssa pattayan music festivaaleissa öh,,, tosi hyvä meno koko illan josta linkkaan pienen videon kunhan joskus opin... :) tänään taas ja huomenna hyvät bileet ku koko rantakatu suljetaan liikenteeltä ja krääsää myydään ja hyvää ruokaa ja musiikkia tietty! :DD
- Vivus.fi
Hassuja nuo "vipuun menosta" höpöttäjät. En oikein ymmärrä mitä he tarkoiittavat. Eivät vissiin ole thainaista nähneetkään? Thaitytöt on aivan valloittavia iloisia persoonia lyhyemmän tai pidemmän aikaa. Eivät ota asioita niin vakavasti kuin masentunut hamppuinen, katkera, kateellinen ja ilkeä poikatukka sika-amalia Simpeleeltä. Vuosia meikä reissannut aasiassa ja kertaakaan en ole kokenut menneeni "vipuun". Kivaa on sen sijaan ollut ja en senttiäkään enkä minuuttiakaan vaihtaisi pois.
Kohtapa taas matkaan ja josko viimeinkin joutuisin siihen "vipuun"- Tasa arvoa maailmaan
Totuus on useimmiten toinen, köyhästä maaseudusta vanhemmat myyvät tyttöjä luullen että tytöt pääsee hyvään työhön esim. " kotiapulaiseksi" Pattayaan, Phuketiin, Bangkokiin ym. ja todellisuus on että työ on seksiorjaksi, passi otetaan pois ja jos eivät ole " iloisia ", mukavia ja myyvät huonosti, niin hakataan tai tapetaan. Monet tytöt ovat Laosin vuoristosta kotoisin. Hyvin usein tytöt valitsevat itsemurhan toivottomassa tilanteessa.
- Thaimaassa 9 vuotta
Tasa arvoa maailmaan kirjoitti:
Totuus on useimmiten toinen, köyhästä maaseudusta vanhemmat myyvät tyttöjä luullen että tytöt pääsee hyvään työhön esim. " kotiapulaiseksi" Pattayaan, Phuketiin, Bangkokiin ym. ja todellisuus on että työ on seksiorjaksi, passi otetaan pois ja jos eivät ole " iloisia ", mukavia ja myyvät huonosti, niin hakataan tai tapetaan. Monet tytöt ovat Laosin vuoristosta kotoisin. Hyvin usein tytöt valitsevat itsemurhan toivottomassa tilanteessa.
Yritätkö tehdä paskanpuhumisen maailmanennätystä vai mistä on kyse? Thikuilla ei ensinnäkään ole passeja sisämaan liikennettä varten ja vanhemmat ei myy yhtään ketään mihinkään.
Parittamista ei ole Thaimaassa ollenkaan verrattuna Eurooppaan, puhumattakaan Intiasta tai Etelä-amerikan monista maista. Thaimaassa puututaan ankarasti ihmiskauppaan ja siksi sitä ei siellä ole.
Mene nyt hyvä ihminen vaikka kouluun tai lue vaikka lehtiä mutta älä tule tänne puhumaan totaalista hevonpaskaa.
Tuollaiset paskanpuhujat pitäisi vetää kölin alitse.
Mene katsomaan mitä on ihmiskauppa Kyproksella tai Virossa. Thaimaassa kun et sitä nää. Se kun sattuu olemaan vapaiden maa vitun panettelija idiootti. Haluatko turpaan vielä kaupanpäällisiksi? - Totuus sattuu
Thaimaassa 9 vuotta kirjoitti:
Yritätkö tehdä paskanpuhumisen maailmanennätystä vai mistä on kyse? Thikuilla ei ensinnäkään ole passeja sisämaan liikennettä varten ja vanhemmat ei myy yhtään ketään mihinkään.
Parittamista ei ole Thaimaassa ollenkaan verrattuna Eurooppaan, puhumattakaan Intiasta tai Etelä-amerikan monista maista. Thaimaassa puututaan ankarasti ihmiskauppaan ja siksi sitä ei siellä ole.
Mene nyt hyvä ihminen vaikka kouluun tai lue vaikka lehtiä mutta älä tule tänne puhumaan totaalista hevonpaskaa.
Tuollaiset paskanpuhujat pitäisi vetää kölin alitse.
Mene katsomaan mitä on ihmiskauppa Kyproksella tai Virossa. Thaimaassa kun et sitä nää. Se kun sattuu olemaan vapaiden maa vitun panettelija idiootti. Haluatko turpaan vielä kaupanpäällisiksi?Staffan Nordstrand: - Bakom Thailands glänsande turistfasad finns en grym verklighet
Suosittelisin lukemaan tämän kirjailijan kirjaa Under floden, joka perustuu hänen Thaimaassa tutkimaansa tositapahtumiin. Karmeeta totuutta aiheesta prostituutio Thaimaassa ja kyllähän me tiedetään tämä asia, mutta lukemalla tämän kirjan silmät todella avautuu.
Kertoo paljon sinusta kun naista uhkailet turpaanvedolla, eli kohtaa vain sinäkin totuus:). - Höpön pöpö
Totuus sattuu kirjoitti:
Staffan Nordstrand: - Bakom Thailands glänsande turistfasad finns en grym verklighet
Suosittelisin lukemaan tämän kirjailijan kirjaa Under floden, joka perustuu hänen Thaimaassa tutkimaansa tositapahtumiin. Karmeeta totuutta aiheesta prostituutio Thaimaassa ja kyllähän me tiedetään tämä asia, mutta lukemalla tämän kirjan silmät todella avautuu.
Kertoo paljon sinusta kun naista uhkailet turpaanvedolla, eli kohtaa vain sinäkin totuus:).Joo noita Staffaneita riittää ja kirjat on kirjoja. Joka maasta löytyy epäkohtia ja ihmisillä on erilaisia näkemyksia ja näkökulmia aiheeseen ja kirjallisia vapauksia.
Uskotko jokaista kirjaa jonka luet kritiikittömästi? Thaimaa on suuri maa ja köyhyyttä esiintyy monilla alueella.
Epäkohtia löytyy Suomestaklin. Täällähän vastikään käärittiin mattoon pieni tyttökin kuolemaan ja perhesurmat on meillä arkea. Silti niidenkään yksittäistapausten pohjalta ei voi vetää johtopäätöstä että kaikki suomalaiset kaikkialla suomessa ovat sellaisia.
Silmät ei todellakaan avaudu minkään Staffanin kirjan avulla. Sveduilta on maahanmuuttaja-asiat karanneet totaalisesti hanskasta ja kunniamurhat, rasismi, eriarvoisuus sun muut on yleisiä. Kannattaisi Staffanin tehdä kirja Ruotsin ongelmista.
Vuosikaudet eri puolilla Thaimaata asuneena voin kertoa että ihmiskauppaan puututaan todella ankarasti Thaimaassa ja ihmiset puolustaa toisiaan ja eivät salli sellaista tapahtuvan. Ihmiskaupasta tulee 20-30 vuoden tuomiot tai jopa kuolemanrangaistus. Niistä on joskus juttua paikallisissa lehdissä.
Yksittäistapahtumia on kaikissa maissa. Jos jokin maa pitää nimetä missä ongelmat on massiivisia on Intia.
Thaimaassa olen ollut tekemisissä satojen avointen ihmisten kanssa ja kukaan ei ole niin avoin juorukello kuin thai. He kertovat kaikki omat, sukunsa, naapureidensa ja kavereidensa ja kaverin kaveriensa asiat yksityiskohtaisesti ja koskaan en ole kuullut yhtäkään tarinaa ihmiskaupasta tai pakkoprostituutiosta.
Voit tunkea sen Staffanin kirjan hanuriin. Vastenmielistä panettelua ja stereotypisoimista ja valhetta. Totuus on suuuressa mittakaavassa ihan toinen ja Thaimaa hoitaa kyllä Thaimaan asiat ja Thaimaassa ei rikollisten päätä silitellä kuten meillä. Raiskauksesta paukahtaa 10 vuoden tuomio kun meillä usein pääsee ehdollisella vankeudella ja pikku sakolla.
Revi siitä Staffanisi kanssa. - joopa joo
Höpön pöpö kirjoitti:
Joo noita Staffaneita riittää ja kirjat on kirjoja. Joka maasta löytyy epäkohtia ja ihmisillä on erilaisia näkemyksia ja näkökulmia aiheeseen ja kirjallisia vapauksia.
Uskotko jokaista kirjaa jonka luet kritiikittömästi? Thaimaa on suuri maa ja köyhyyttä esiintyy monilla alueella.
Epäkohtia löytyy Suomestaklin. Täällähän vastikään käärittiin mattoon pieni tyttökin kuolemaan ja perhesurmat on meillä arkea. Silti niidenkään yksittäistapausten pohjalta ei voi vetää johtopäätöstä että kaikki suomalaiset kaikkialla suomessa ovat sellaisia.
Silmät ei todellakaan avaudu minkään Staffanin kirjan avulla. Sveduilta on maahanmuuttaja-asiat karanneet totaalisesti hanskasta ja kunniamurhat, rasismi, eriarvoisuus sun muut on yleisiä. Kannattaisi Staffanin tehdä kirja Ruotsin ongelmista.
Vuosikaudet eri puolilla Thaimaata asuneena voin kertoa että ihmiskauppaan puututaan todella ankarasti Thaimaassa ja ihmiset puolustaa toisiaan ja eivät salli sellaista tapahtuvan. Ihmiskaupasta tulee 20-30 vuoden tuomiot tai jopa kuolemanrangaistus. Niistä on joskus juttua paikallisissa lehdissä.
Yksittäistapahtumia on kaikissa maissa. Jos jokin maa pitää nimetä missä ongelmat on massiivisia on Intia.
Thaimaassa olen ollut tekemisissä satojen avointen ihmisten kanssa ja kukaan ei ole niin avoin juorukello kuin thai. He kertovat kaikki omat, sukunsa, naapureidensa ja kavereidensa ja kaverin kaveriensa asiat yksityiskohtaisesti ja koskaan en ole kuullut yhtäkään tarinaa ihmiskaupasta tai pakkoprostituutiosta.
Voit tunkea sen Staffanin kirjan hanuriin. Vastenmielistä panettelua ja stereotypisoimista ja valhetta. Totuus on suuuressa mittakaavassa ihan toinen ja Thaimaa hoitaa kyllä Thaimaan asiat ja Thaimaassa ei rikollisten päätä silitellä kuten meillä. Raiskauksesta paukahtaa 10 vuoden tuomio kun meillä usein pääsee ehdollisella vankeudella ja pikku sakolla.
Revi siitä Staffanisi kanssa.Lahdessa oli taannoin tapaus jossa suomalaismies oli vuokrannut parikymmentä asuntoa, hommasi niihin venäläisiä naisia maailman vanhimpaan ammattiin, otti passit niiltä pois, pisti tekemään pitkää päivää, hakkasi niitä ja jätti luvatut liksat maksamatta.
Lusii tällä hetkellä mutta ei kauaa enää. Onko Staffan kertonut totuuden myös Suomesta?
Entäs se marjakeisari joka otti thaimaalaisia marjanpoimijoita ison lauman lappiin, jätti luvatut palkat maksamatta ja valehteli poimitut marjamäärätkin ja voitti vielä oikeudessa? Onko Staffan kertonut että tällaista meillä kotosuomessa?
Entäs se joka palkkasi Kiinalaisia kivenhakkaajia tekemään vuoden ilmaiseksi töitä ja jätti kokonaan palkat maksamatta? Onko Staffan kertonut suomalaisista orjuuttajista totuuden kirjoissaan?
Näitä riittäisi...
Suomessa arvioidaan olevan n 600 orjaa:
http://yle.fi/uutiset/asiantuntija_suomessa_on_yli_600_orjaa/6866794
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2013082917426442_tb.shtml
http://www.adressit.com/orjatyot_ja_orjuus_lakkautettava_suomessa
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2013/10/05/yle-suomessa-on-professorin-mukaan-satoja-orjia/201313863/12 - Totuus sattuu
Höpön pöpö kirjoitti:
Joo noita Staffaneita riittää ja kirjat on kirjoja. Joka maasta löytyy epäkohtia ja ihmisillä on erilaisia näkemyksia ja näkökulmia aiheeseen ja kirjallisia vapauksia.
Revi siitä Staffanisi kanssa.Sekin on ihmisessä vajavuutta, kun näkee vaan sen mitä haluaa nähdä.
Eiköhän me kaikki tiedetä esim. Thaimaan lapsiprostituutiosta, joissakin
hotelleissa on jopa kyltit seinällä että älä osta seksiä lapselta, miksiköhän jos ei
ongelmaa ole?
Olen itse käynyt 10 kertaa Thaimaassa ja varmasti en ole nähnyt räikeimmät
tapaukset, mutta kun nyt helmikuussa kävin sen jälkeen kun kirjan luin , katsoin
todellakin kaikkea uusin silmin ja säälin prostituoituja, näin kuinka onnettomia ovat
hymynsä alla. Ura ei ole kovin pitkä, kun kauppatavara vanhenee niin ei mitään
tulevaisuutta sen jälkeen. Pidän paljon thai ihmisistä ja heidän kanssa paljon
jutellut, syvällisestikin , eli minulle on ihan turhaa jauhaa muunneltua totuutta. - vapaiden maa
Totuus sattuu kirjoitti:
Sekin on ihmisessä vajavuutta, kun näkee vaan sen mitä haluaa nähdä.
Eiköhän me kaikki tiedetä esim. Thaimaan lapsiprostituutiosta, joissakin
hotelleissa on jopa kyltit seinällä että älä osta seksiä lapselta, miksiköhän jos ei
ongelmaa ole?
Olen itse käynyt 10 kertaa Thaimaassa ja varmasti en ole nähnyt räikeimmät
tapaukset, mutta kun nyt helmikuussa kävin sen jälkeen kun kirjan luin , katsoin
todellakin kaikkea uusin silmin ja säälin prostituoituja, näin kuinka onnettomia ovat
hymynsä alla. Ura ei ole kovin pitkä, kun kauppatavara vanhenee niin ei mitään
tulevaisuutta sen jälkeen. Pidän paljon thai ihmisistä ja heidän kanssa paljon
jutellut, syvällisestikin , eli minulle on ihan turhaa jauhaa muunneltua totuutta....Onko tuo jokin uudenlainen palstajako vai halusitko antaa älykkään vaikutelman jäljittelemällä palstajakoa?
Eipä ole näkynyt vuosien varrella Thaimaassa ollessani pienintäkään viitettä pedofiliaan tai en ole yhdeltäkään seuralaisnaiselta kuullut tarinaa että heidät on joku siihen pakottanut.
Varmaan jossakin maan alla jotakin tapahtuu mutta laki on armoton rikollisille Thaimaassa. Suuri maa ja monenlaista elintasoa ja Thaimaassa ei ole sosiaaliturvaa joten ihmisten on itse löydettävä elantonsa.
Iloisia tyttöjä ne olleet kenen kanssa minä olen ollut tekemisissä ja heitä on arvioni mukaan noin 150 kenen kanssa olen asioinut. Seurustellut muutaman kanssa ja nyt naimisissa.
Kokemukseni paikan päältä kertoo mielestäni aika paljon enemmän kuin jonkin Staffanin kirja yhdestä näkökulmasta.
Staffan vai sinäkö meinasitte elättää ne ihmiset Thaimaassa ja heidän sukunsa jotka eivät tulisi toimeen ilman turistien rahaa? Ja mikä on se keino jolla ajattelitte Staffanin kanssa poistaa naiset Thaimaan kaduilta?
Hienoja vaimoja ja tyttöystäviä moni kaveri löytänyt kuten minäkin. Suomalaiset miehet on kilttejä ja hyvässä maineessa thaimorsiamien silmissä.
Suomessa henkilökohtaisen konkurssin suurin syy on avioero. Se tulee kalliiksi ja sitten pitää useimmiten sen naispuoleisen löytää itselleen uusi elättäjä ellei ole jo löytänyt.
Tilanne on siis aivan sama mutta sitä et sinä osaa paheksua koska se tapahtuu täällä omassa lintukodossasi. Opiskelijat kauppaavat itseään netissä kun eivät muuten pärjää.
Ja niitä kylttejä en ole nähnyt muualla kuin Kamputseassa oli jokin kampanja jokin vuosi sitten teidenkin varsilla. Nettipoliisit on tehneet hyvää työtä viime vuosina kaikkialla maailmassa ja suuria pedofilirinkejä on saatu kiinni.
Yhdessä kyltissä kiellettiiin homoja tulemasta hotellin alueelle Pattayalla sen muistan.
Thai tarkoittaa vapaata ja ne ihmiset ketä minä olen tavannut päättävät siellä vapaasti omista asioistaan ja pitävät huolta toisistaan.
Vastenmieliseen ihmiskauppaan ja pakkoprostituutioon olen törmännyt / nähnyt Virossa, Helsingissä, Itä-euroopassa, Pariisissa, Marbellassa ja varsinkin Kyproksella jonka omistaa Venäjä.
Kyproksella tytöiltä otetaan passit ekaksi pois ja pistetään hommiin, annetaan vähän huumeita ja sitten kun tyttö ei enää jaksa niin se viedään liiterin taakse.
Sen sijaan en ole kohdannut sitä Thaimaassa joten jätän nuo Staffaneitten kirjat omaan arvoonsa. Kauhisteltavaa riittää kaikkialla maailmassa mutta varsin vähän Thaimaassa. - Totuus sattuu
vapaiden maa kirjoitti:
...Onko tuo jokin uudenlainen palstajako vai halusitko antaa älykkään vaikutelman jäljittelemällä palstajakoa?
Eipä ole näkynyt vuosien varrella Thaimaassa ollessani pienintäkään viitettä pedofiliaan tai en ole yhdeltäkään seuralaisnaiselta kuullut tarinaa että heidät on joku siihen pakottanut.
Varmaan jossakin maan alla jotakin tapahtuu mutta laki on armoton rikollisille Thaimaassa. Suuri maa ja monenlaista elintasoa ja Thaimaassa ei ole sosiaaliturvaa joten ihmisten on itse löydettävä elantonsa.
Iloisia tyttöjä ne olleet kenen kanssa minä olen ollut tekemisissä ja heitä on arvioni mukaan noin 150 kenen kanssa olen asioinut. Seurustellut muutaman kanssa ja nyt naimisissa.
Kokemukseni paikan päältä kertoo mielestäni aika paljon enemmän kuin jonkin Staffanin kirja yhdestä näkökulmasta.
Staffan vai sinäkö meinasitte elättää ne ihmiset Thaimaassa ja heidän sukunsa jotka eivät tulisi toimeen ilman turistien rahaa? Ja mikä on se keino jolla ajattelitte Staffanin kanssa poistaa naiset Thaimaan kaduilta?
Hienoja vaimoja ja tyttöystäviä moni kaveri löytänyt kuten minäkin. Suomalaiset miehet on kilttejä ja hyvässä maineessa thaimorsiamien silmissä.
Suomessa henkilökohtaisen konkurssin suurin syy on avioero. Se tulee kalliiksi ja sitten pitää useimmiten sen naispuoleisen löytää itselleen uusi elättäjä ellei ole jo löytänyt.
Tilanne on siis aivan sama mutta sitä et sinä osaa paheksua koska se tapahtuu täällä omassa lintukodossasi. Opiskelijat kauppaavat itseään netissä kun eivät muuten pärjää.
Ja niitä kylttejä en ole nähnyt muualla kuin Kamputseassa oli jokin kampanja jokin vuosi sitten teidenkin varsilla. Nettipoliisit on tehneet hyvää työtä viime vuosina kaikkialla maailmassa ja suuria pedofilirinkejä on saatu kiinni.
Yhdessä kyltissä kiellettiiin homoja tulemasta hotellin alueelle Pattayalla sen muistan.
Thai tarkoittaa vapaata ja ne ihmiset ketä minä olen tavannut päättävät siellä vapaasti omista asioistaan ja pitävät huolta toisistaan.
Vastenmieliseen ihmiskauppaan ja pakkoprostituutioon olen törmännyt / nähnyt Virossa, Helsingissä, Itä-euroopassa, Pariisissa, Marbellassa ja varsinkin Kyproksella jonka omistaa Venäjä.
Kyproksella tytöiltä otetaan passit ekaksi pois ja pistetään hommiin, annetaan vähän huumeita ja sitten kun tyttö ei enää jaksa niin se viedään liiterin taakse.
Sen sijaan en ole kohdannut sitä Thaimaassa joten jätän nuo Staffaneitten kirjat omaan arvoonsa. Kauhisteltavaa riittää kaikkialla maailmassa mutta varsin vähän Thaimaassa.Passi otetaan pois esim. Laosista tulevilta tytöiltä, jotka on huijattu hyvällä työllä Thaimaassa, joka todellisuudessa on pakkotyö bordellissa tai vanhemmat myyneet tyttönsä hyvään työhön Thaimaahan ja taas kyseessä bordelli. Thaimaan maaseudulta tulee myös vanhempiensa myymiä ja hyvän työn perässä tulevia joita on huijattu. Tytöt koulutetaan esim. jos ei tottele hakataan, raiskataan, ei anneta ruokaa ja ainoa syötävä on omat jätökset, näin tehdään heistä nöyriä ja jos eivät ole siirretään huonompaan ja halvempaan bordelliin. Tytöille annetaan amfetamiinia, että jaksavat tehdä työtään johon heidät on pakotettu ja hyvin monet tekevät itsemurhan koska orjuudesta ei ole ulospääsyä.
Enpä usko että monenkaan pikkutytön unelma ammatti on myydä itseään, vai mitä luulet?
Kyllä, monet suomalaismiehet ovat kilttejä asiakkaana ja asiakkaina sikäli hyviä.
Toivottavasti vaimosi ei saa turpiin kun on eri mieltä kanssasi ( uskaltaakohan koskaan olla) kun täälläkin uhkailet... :) - kipeetä touhua
Totuus sattuu kirjoitti:
Passi otetaan pois esim. Laosista tulevilta tytöiltä, jotka on huijattu hyvällä työllä Thaimaassa, joka todellisuudessa on pakkotyö bordellissa tai vanhemmat myyneet tyttönsä hyvään työhön Thaimaahan ja taas kyseessä bordelli. Thaimaan maaseudulta tulee myös vanhempiensa myymiä ja hyvän työn perässä tulevia joita on huijattu. Tytöt koulutetaan esim. jos ei tottele hakataan, raiskataan, ei anneta ruokaa ja ainoa syötävä on omat jätökset, näin tehdään heistä nöyriä ja jos eivät ole siirretään huonompaan ja halvempaan bordelliin. Tytöille annetaan amfetamiinia, että jaksavat tehdä työtään johon heidät on pakotettu ja hyvin monet tekevät itsemurhan koska orjuudesta ei ole ulospääsyä.
Enpä usko että monenkaan pikkutytön unelma ammatti on myydä itseään, vai mitä luulet?
Kyllä, monet suomalaismiehet ovat kilttejä asiakkaana ja asiakkaina sikäli hyviä.
Toivottavasti vaimosi ei saa turpiin kun on eri mieltä kanssasi ( uskaltaakohan koskaan olla) kun täälläkin uhkailet... :)Mistähän se sankarisi Staffan on tuollaiset tarinat kehitellyt? Eipä ole korviin kantautunut eikä silmillä nähty. Jotkut harrastaa tuollaista sairasta törkykirjallisuutta ja jotkut pitää hauskaa vapaiden aikuisten kesken. Oma valinta.
- Totuus sattuu
kipeetä touhua kirjoitti:
Mistähän se sankarisi Staffan on tuollaiset tarinat kehitellyt? Eipä ole korviin kantautunut eikä silmillä nähty. Jotkut harrastaa tuollaista sairasta törkykirjallisuutta ja jotkut pitää hauskaa vapaiden aikuisten kesken. Oma valinta.
Minäpä olen nähnyt Thaimaassa paljon semmoista joka alentaa ihmisarvoa ja myötätuntoni on niissä ihmisraukoissa joille ei ole annettu vaihtoehtoa elämässään. Olen kulkenut silmät avoinna, eli en ole valinnut kieltämisen ja torjumisen tietä niinkuin monet tekevät. Kulissien takana on useimmiten aivan toisenlainen todellisuus.Hyvää loppuelämää ja tärkeintä pidä hyvää huolta vaimostasi ( käsittäkseni thai ), sillä thai ihmiset ovat mielestäni ihania.
- Onnea matkaan
Totuus sattuu kirjoitti:
Minäpä olen nähnyt Thaimaassa paljon semmoista joka alentaa ihmisarvoa ja myötätuntoni on niissä ihmisraukoissa joille ei ole annettu vaihtoehtoa elämässään. Olen kulkenut silmät avoinna, eli en ole valinnut kieltämisen ja torjumisen tietä niinkuin monet tekevät. Kulissien takana on useimmiten aivan toisenlainen todellisuus.Hyvää loppuelämää ja tärkeintä pidä hyvää huolta vaimostasi ( käsittäkseni thai ), sillä thai ihmiset ovat mielestäni ihania.
Se on se sinun todellisuus.
- Elämä ON
Vaan kun ei puhu - siis asiaa. Jos jonkun mielestä jätkän jorinat
( seksiunet ) on kiinnostavaa luettavaa, niin eipä ole itselläkään omaa
elämää.- Erektio Erkki
Ihan normisettiä Pattayalla nuo kakskasin jutut, selkeästi mies tietää mistä puhuu ja hauskasti vielä kirjoitettu eikä niissä mällätä millään yksityiskohdilla vaan sopivan tahdikasta kertomaa.
Pattya ei sovi ahdasmielisille. Seksi on täysin normaalia, laillista ja mukavaa. Mikäs se on poikamiehenä ollessa Pattayalla. Vaikea kuvitella vapaalle miehelle parempaa mestaa tai ei ole ainakaan vastaan tullut.
Pattayapalstakaan ei sovi ahdasmielisille. Vaikeaa keksiä muuta motiivia parjauksille kuin kateus, impotenssi, fundamentalistinen uskonto tai vittumainen suomivaimo tai nuo kaikki.
- 28x...
Olen minäkin kummastellut tuota tyyppiä joka jaksaa thaipalstoilla päivystää ja pane'mista thaikuissa kauhistella. Minä en siinä näe mitään kummallista, samalla lailla sitä touhutaan oli maa mikä hyvänsä. Erektio Erkki totesi aivan oikein että Pattis on rentojen mesta eikä sinne muiden pidä itseään tunkea jollei meno miellytä.
Ihmiskauppaa en ole thaikuissa nähnyt yhtäkään yli 30 vuoden aikana. Tietysti joku yksittäistapaus saattaa olla.
Jos nyt alaikäisistä tytöistä pitää puhua niin on syytä kääntää katseet Japaniin. Siellä on pedofiliasta vuosituhansien perinteet. Nykyinen suoja- ikäraja on 13 vuotta. Se on sama Espanjassa. Virossa ikä on 14 vee, Vatikaanissa maailman alhaisin eli 12 vuotta. Piispat ja papit kun tykkäävät pan'na pikkupoikia.
Thaimaassa ikä kaupallisessa toiminnassa on 18 vee ja sitä valvotaan tiukasti. Yleinen suojaikäraja on 16 vee.
Asustelin kerran Hard Rock- hotellissa ja tempaisin paikallisesta beerbarista yöseuralaisen. Rokkihotellin respassa kysytään aina yövierailta paperit; samalla rahastavat 1000 patia. Vastaanottovirkailija, nuori mies sanoi että seuralaiseni on vasta 17 vee...uskottava oli kun henkaria katsoin. Noh, mikäs siinä minä kävin sen sitten samassa baarissa vaihtamassa. Pidin huolen että ikää oli riittävästi ilman papereiden katsomista. Respapoika hymyili leveästi kun vaihdokkiani esittelin. Tästä on aikaa jo toistakymmentä vuotta ja laillinen ikä oli silloin se 16 vee mutta hotelli oli ottanut 18 v käytännön joka oli mielestäni oikein.
Nythän noita ikävuosia kertyy itsellekin joka vuosi 1 lisää ja viimeaikaiset oppaani ovat jo olleet hieman iäkkäämpiä, samalla kun hommelini ovat hieman rauhoittuneet ja seestyneet.....- Häiriintyneet herrat
" Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa - ne hämmästyttää-kummastuttaa
pientä kulkijaa....."
Mitäs jos kyseiselle nimerkille perustettaisi ihka oma palsta, ei siksi että
on niin mukavaa luettavaa, vaan että pysyisi pois matkailupalstalta
satuilemasta. Osiolle nimeksi vaikka Häiriintyneet herrat. - 28x...
Häiriintyneet herrat kirjoitti:
" Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa - ne hämmästyttää-kummastuttaa
pientä kulkijaa....."
Mitäs jos kyseiselle nimerkille perustettaisi ihka oma palsta, ei siksi että
on niin mukavaa luettavaa, vaan että pysyisi pois matkailupalstalta
satuilemasta. Osiolle nimeksi vaikka Häiriintyneet herrat.En nyt malta olla letkauttamasta Häiriintyneelle herralle että tämä on matkailupalsta. Sinun löpinässässäsi siitä ei ollut taaskaan mitään hajuakaan. Kertoisit nyt edes yhden ainoan pikku jutun piliiis! Ei sen tarvitsisi taikkupil'lua edes koskea; tietystikin se olisi suotavaa jos se tarinassassi edes hieman tuoksahtaisi. Silloin se olisi kiinnostavampi ja vuorenvarmasti maanläheisempi. Jollet muuten tiedä niin thaipilde on poikittain. Olen varma siitä ettet ole tarkastanut vaikka juttuja olet kuullut. Suosittelen Sinulle lämpimästi tämän yksinkertaisen asian tarkastamista. Tarkastelukappaleen saat vuokrattua kaikkein edullisimmin rantakadulta. Jos kerrot palmutytölle mitä haluat nähdä niin likka voi vilauttaa sitä Sinulle beerbarin veskissä parilla sataa.
Äläkä tee tätä helpoimman kaavan kautta eli konkareilta kysymällä.
Ovat aika veijareita ja tulet saamaan heiltä aika kieroja vastauksia.... - veijari Veikko
28x... kirjoitti:
En nyt malta olla letkauttamasta Häiriintyneelle herralle että tämä on matkailupalsta. Sinun löpinässässäsi siitä ei ollut taaskaan mitään hajuakaan. Kertoisit nyt edes yhden ainoan pikku jutun piliiis! Ei sen tarvitsisi taikkupil'lua edes koskea; tietystikin se olisi suotavaa jos se tarinassassi edes hieman tuoksahtaisi. Silloin se olisi kiinnostavampi ja vuorenvarmasti maanläheisempi. Jollet muuten tiedä niin thaipilde on poikittain. Olen varma siitä ettet ole tarkastanut vaikka juttuja olet kuullut. Suosittelen Sinulle lämpimästi tämän yksinkertaisen asian tarkastamista. Tarkastelukappaleen saat vuokrattua kaikkein edullisimmin rantakadulta. Jos kerrot palmutytölle mitä haluat nähdä niin likka voi vilauttaa sitä Sinulle beerbarin veskissä parilla sataa.
Äläkä tee tätä helpoimman kaavan kautta eli konkareilta kysymällä.
Ovat aika veijareita ja tulet saamaan heiltä aika kieroja vastauksia....Alapään etureikä on kyllä pystysuuntainen. Takapään reikä on pyöreähkö. Yläpään etureikä on poikittain. Näistä voi valita mieleisen.
- Reikäpäässä
veijari Veikko kirjoitti:
Alapään etureikä on kyllä pystysuuntainen. Takapään reikä on pyöreähkö. Yläpään etureikä on poikittain. Näistä voi valita mieleisen.
Tästä on helppo havaita näitten 28 kertaisten Pattayan pölvästien
sivistystaso ja älykkyysosamäärä. Ei ole aikuisten ihmisten puheita nää,
- 28x...
veijari Veikon kuvailema thaikkupi'llun kuvaelma hipoo suorastaan taiteellisuutta. Moiseen realismirunouteen harvemmin törmää. Tämä on kaunein, ihanin ja todenmukaisin pattispil'lun kuvaelma ikinä.
Tästä juurikin hra Tumputtajaa varoittelin; konkarit ovat todellisia velikultia....- Onko totta
Velikultia ? Väärä nimitys , lapsellisia juttuja! Oikeinko teitä tosiaan tälläiset
viihdyttää. ?
Ai niin , sehän olikin taas tuo sama sekopää.
- tarja1
kyllä maailamassa on paljon oppaita. eli kaikki nhl pelaajien vaimot ovat oppaita. kaikkien nba koripallo pelaajien vaimot ovat samoin. ainakin naitten feministi api.. mielesta. ai niin alkaa olla pattiksella tilaa, kun talvehtijat ja paketti pertitja pirkot ovat lahteneet.
- T.gin Kekkeruusi
28x puhuu paskaa! Hän on oppaiden mukaan pieni pilinen minuutin "mies"
Jolle nämä oppaat nauraa päivittäin.- yybergut
Pitäiskö kysellä seuraavalla reissulla niiltä vanhimmilta ja rumimmilta oppailta tunnistaako ne herraa nimeltä jiisipbät..
- Naurun aihe
KEHUU ihan kunnon mies olevansa , joka suhteessa. Hyvä kun tulee totuus
ilmi, 28x on tyhmin tyyppi täällä. Nauraa sen jutuille saa päivittäin , jos
vaivautuu lukemaan, Naurun aihe kirjoitti:
KEHUU ihan kunnon mies olevansa , joka suhteessa. Hyvä kun tulee totuus
ilmi, 28x on tyhmin tyyppi täällä. Nauraa sen jutuille saa päivittäin , jos
vaivautuu lukemaan,No kuinka moni Herra 28x haistttelijoista tai panetteleijoista on edes käynnyt
Pattayalla ?
Uskon kuitenkin Herra 28x olleen Pattayalla ja Thaimaassa, voisinko uskoa hänen
haukkujien käynneen Thaimaassa ?
Herra 28x luku tulee käsittääkseni käydyistä Thaimaanmatkoista ja voidaanko
näistä muista sanoa Herra tai Neiti 0C ?
Tapsa on taas lähdössä kuukauden sisseen ! ja on jo kohta 23x .- babaaboboo
tapsa2012 kirjoitti:
No kuinka moni Herra 28x haistttelijoista tai panetteleijoista on edes käynnyt
Pattayalla ?
Uskon kuitenkin Herra 28x olleen Pattayalla ja Thaimaassa, voisinko uskoa hänen
haukkujien käynneen Thaimaassa ?
Herra 28x luku tulee käsittääkseni käydyistä Thaimaanmatkoista ja voidaanko
näistä muista sanoa Herra tai Neiti 0C ?
Tapsa on taas lähdössä kuukauden sisseen ! ja on jo kohta 23x .Onhan siellä tullut käytyä jokusen kerran. Ja uskon 28x käyneen myös. Mutta sinä Tapsukka..eh-hei..mielikuvitusmatkoja..Juttusi ovat niin sekavia, että epäilen sinun olevan holhouksen alainen.
babaaboboo kirjoitti:
Onhan siellä tullut käytyä jokusen kerran. Ja uskon 28x käyneen myös. Mutta sinä Tapsukka..eh-hei..mielikuvitusmatkoja..Juttusi ovat niin sekavia, että epäilen sinun olevan holhouksen alainen.
No kerroppa Tuckomin vieressä olevan suomi-baarin nimi ?
Millainen on kerrosjärjestys Tuckomissa (eli puhelimet, titokoneet ym.) ?
No mikä baari on Lassin-baarin vastapuolella ?
No missä on Night-market ja kirpputori ?
Ja missä oli entinen Carre foure eli thaiksi caffu ?
Toidennäköisesti et löydä netistä ja kuvaile ympäristöä !
- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ1
Tapsukka otas taas lääkkeesi!
Oikein arvasin, että yleensä Thaimaan matkaaja ei hauku Thaimaata vaan
matkustaa sinne usein !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882