http://keskustelu.suomi24.fi/node/12124895 järki voitti
Lieksa ei ota pakolaisia lisää
6
241
Vastaukset
- järki käteen
Päättäjien nimet Pudasjärvelläkin julkiseksi jotka haluaa tänne pakolaisia ja ketkä ei,tietää kansa ketä seuraavissa kunnallisvaaleissa voi äänestää ja kehen voi etes hiukkasen luottaa kun noita takinkääntäjiä alkaa olla joka nurkan takana.
- Anonyymi
Nyt puhuu asiaa järkeä käteen henkilö,nehän syö vanhuksilta ja lapsilta resursseja koko ajan enemmän jotka ovat huonontuneet koko ajan mitä enemmän niitä on tänne tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuu asiaa järkeä käteen henkilö,nehän syö vanhuksilta ja lapsilta resursseja koko ajan enemmän jotka ovat huonontuneet koko ajan mitä enemmän niitä on tänne tullut.
MV-lehdestä voi lukea matujen temisistä, Onnitelu Lieksalle.
- Anonyymi
Mene töihin tienaamaan oma palkkasi, miksi itse roikut muiden elätettävänä?
- Anonyymi
Lieksa on Pudasjärveen verrattuna varsin persaukeinen. Pudasjärvellä on muista poiketen varaa ottaa kaikki persaukeisten kuntien mamut jolloin tavoite "ulkomaalaisten osuus väestöstä"saavutetaan etu ajassa.
Eläketurvakeskuksen mukaan maahanmuuton lisääminen vahvistaisi eläketurvan rahoitusta. Syntyvyyden lasku aiheuttaa pitkällä aikavälillä voimakkaan korotuspaineen eläkemaksuihin. Maahanmuuton lisäys helpottaisi Eläketurvakeskuksen mukaan maksupainetta. Vaikutuksen suuruus riippuu eri maahanmuuttajaryhmien työllistymisestä. Maahanmuuton väheneminen heikentäisi eläketurvan rahoitusta, käy ilmi Eläketurvakeskuksen muuttoliikettä havainnollistavista laskelmista.
https://www.etk.fi/tiedote/maahanmuuton-lisaaminen-vahvistaisi-elaketurvan-rahoitusta/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492