Kelasin tässä että asuuko Ruokolahdella paljon minun ikäisiä? Olen itse vuonna 1981 syntynyt nainen . Muutin pois vuonna 1999 ja nykyisin asun Tampereella. Seurustelen,mutten ole naimisissa. Lapsia ei ole,eikä tule olemaan.
Kävin ala-asteen Vaittilassa. En tiedä, onko aika kullannut muistot,mutta kaunis keltainen rakennus kauniilla paikalla ihan saimaan rannalla. Rehtorina toimi "Eikka." :D
Sitten oli se Sakari Haverila (nimi oikein?) Oli tässä pari vuotta sitten kysynyt äidiltäni kuulumisia. Taivas tietää, miksi! :D
Siitä Ruokolahden yläasteesta en pitänyt yhtään. Elämäni karmeimmat vuodet, jopa rakas ero jää kakkoseksi.
Mietin myös onko vuosina 1978-1983 syntyneitä ruokolahtelaisia kenties muuttanut myös Tampereelle? En tiedä,vaikka olisi jotain yhteistä,kuten nautintona kirjoittaa huonoja runoja ja katsella huonoja elokuvia. :D Päätee myös muihinkin ruokolahtelaisiin.
Käyn Ruokolahdella noin pari kertaa vuodessa. Matka on niin pitkä,että se estää useimmat vierailut. Yli 300 km ja kaksi junan vaihtoa plus autokyyti Ruokolahdelle. En oikein pidä junassa matkustamisesta. Mutta minkä sille voi, kun ei ole ajokorttia.
Ruokolahti
16
5169
Vastaukset
- kyllä on näin
Kyllä Ruokolahdella on kaikilla ajokortti ja autoTaitaa olla provo tuo siun kirjotus
- TerhiH
Olen asunut Tampereella 12-vuotta ja tällä ei ajokorttia tarvitse,koska bussit kulkevat niin hyvin ja asun vielä keskustassa.
- ikälopput
noin vanahat alkaa olla jo mullissa...
- TerhiH
Jaa...Ei kyllä minusta kolmekymppiset ole ikäloppuja. Itse en ainakaan tunne itseäni sellaiseksi. Johtuukohan siitä ettei ole lapsia eikä lapsenlapsia? Enkä muutenkaan ajattele tuollaisia asioita,kuten ikä.
- yli 30v.. vanha jo
TerhiH kirjoitti:
Jaa...Ei kyllä minusta kolmekymppiset ole ikäloppuja. Itse en ainakaan tunne itseäni sellaiseksi. Johtuukohan siitä ettei ole lapsia eikä lapsenlapsia? Enkä muutenkaan ajattele tuollaisia asioita,kuten ikä.
kyl 30 on jo lopusssa, vanha, entinen....
- TerhiH
yli 30v.. vanha jo kirjoitti:
kyl 30 on jo lopusssa, vanha, entinen....
Outo asenne sinulla.Esim Mae West oli kaunis ja seksikäs yli 40-vuotiaana ja Mamie Van Doren on upea 83-vuotias! Asenne ratkaisee.
- hjikbb
Voi Sakari parkaa jos näkee tämän.. Hyvää hyvyyttään on kuulumisia kysellyt entisestä oppilaastaan ja täällä naureskellaan :(
- TerhiH
No, voi kamalaa! Eiköhän Sakari kestä tämän.
En ole tätä opettajaa tavannut varmaan parinkymmeen vuoteen. Ihmettelin, että edes muisti minut. Itselläni tosin on huono muisti. Mistähän johtuu? :) Hyvä että muistan oman nimeni! :D
Ihan hyvää siis kuuluu. Asun Tampereella ja aion hakea kivimieskoulutukseen Nokian puolelle. Tämä koulu alkaisi vasta syksyllä. Tampereen Tammelassa asun edelleen. Nyt olenkin Tesoman kaupunginosassa Poikaystäväni luona,joka on Imatralta. Tapasimme jo vuonna 2000.
Hain myös Jaakkimaalle viikonlopun kestävälle luovankirjoittamisen kurssille. Tämä olisi kesäkuun alussa. - tuli selväksi
ok
- TerhiH
Kipulääkkeet ja keskustelupalstat eivät liene paras yhtälö. :D Ei ainakaan minulle.
- t-ur
Minkälainen tuhero sulla on?
- TerhiH
Parempi,kuin sinulla!
- mörssäri
TerhiH kirjoitti:
Parempi,kuin sinulla!
no parempi ja parempi...se on makuasia ja äänestykseen meni tämäkin asia meiän pesisporukan kesken ja t-ur vei voiton 13-9
- TerhiH
mörssäri kirjoitti:
no parempi ja parempi...se on makuasia ja äänestykseen meni tämäkin asia meiän pesisporukan kesken ja t-ur vei voiton 13-9
Miten sitä ei osaa arvostaa oikeita asioita? Näitä lukiessa olen iloinen,että muutin Tampereelle.
- Anonyymi
TerhiH kirjoitti:
Miten sitä ei osaa arvostaa oikeita asioita? Näitä lukiessa olen iloinen,että muutin Tampereelle.
Ruokolahti on myyty murhaaja putinin rikollisille. Onnea vaan tyhmät maajussit,jotka myitte rantatonttinne ryssille. Tämä on tulos rahan ahneudessanne. Nauttikaa nyt kesistä rikollisjengien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokolahti on myyty murhaaja putinin rikollisille. Onnea vaan tyhmät maajussit,jotka myitte rantatonttinne ryssille. Tämä on tulos rahan ahneudessanne. Nauttikaa nyt kesistä rikollisjengien kanssa.
Rantalinnan voi pakkolunastaa ja antaa Ukrainan pakolaisten käyttöön. Rikollispomoilla ei ole mitään asiaa enää tulla tänne. Pysykööt ökymersuineen Pietarissa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882