Hei!!

Omi palstalta

itsellesi positiiviset jutut älä negatiivisia, luen ja saatan kuvitella, että kuvittelet näin. Omit siis pahaa, vaikka itse olen ajatellut aina pelkästään hyvää! Mukavaa päivää! Eräälle naiselle, joka on fiksu ja tajuaa mistä on kyse ehkä!

26

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks n@inen

No eipä täältä kannat mitään kirjoitusta omia itselleen. Ne on niin epäselvin tunnistein, ettei niiden perusteella kannata mitään omakseen ottaa.

• Kool joskus

Kirjoitin sopiviin viesteihin "ei multa" mutta ei jassa enää.

• tyhmintä ikinä
        Kool joskus kirjoitti:

Kirjoitin sopiviin viesteihin "ei multa" mutta ei jassa enää.

ei multa - mistä kukaan voi tietää keltä multa !! haloo !

• Heh mitä
        tyhmintä ikinä kirjoitti:

sitten, tyhmää on koko palsta? Muistui mieleen pitää hakea kaktus-multaa tänään. T. Ei multa

• samaa mieltä

tossa, mitähän ihmisen päässä liikkuu jos tosissaan laittaa sanat ettei multa. se on jo liian kuvitteellista.

• 12+15

Äläpä esitä taas hienompaa ihmistä kuin olet. Itsekin olet tota ei multa-juttua harrastanut.

• tää on multa, hej.
        12+15 kirjoitti:

Äläpä esitä taas hienompaa ihmistä kuin olet. Itsekin olet tota ei multa-juttua harrastanut.

Ja taas lisää varmoja tunnistamisia... hahahaha! :D

• Kukkakauppiaan
        Heh mitä kirjoitti:

sitten, tyhmää on koko palsta? Muistui mieleen pitää hakea kaktus-multaa tänään. T. Ei multa

mies: Multa tuli jo ;).

• liian kauan ku lukee
        tää on multa, hej. kirjoitti:

Ja taas lisää varmoja tunnistamisia... hahahaha! :D

No bylliksen tunnistaa...

• nytpä et kyllä
        liian kauan ku lukee kirjoitti:

No bylliksen tunnistaa...

tunnistanut kuten monasti et ennenkään.

• toinen n@inen

Vain hölmö omii täältä itselleen kirjoituksia. Tuollainen hölmö olen minäkin ollut joskus. Kun iskostaa omaan pieneen päähänsä, että kaikki on oman suuren mielikuvituksen tuotetta, elämä helpottuu huomattavasti. Yhdistelin näitä ja tosielämän juttuja toisiinsa ja sain aikaiseksi oman pääni sisällä sellaisen sopan, josta kesti aika kauan selviytyä. Näin uskottelen itselleni.

Nyt on ihan sama, että kokiko hölmö tulleensa höynäytetyksi vai miten siinä kävi. Se ihminen on minulle väärä joka tapauksessa. Asioilla on tapana järjestyä, sanoi joku. Siinä hän oli oikeassa.

Ei näitä tee enää oikeastaan mieli edes lukea, saati kommentoida. Enää harvakseltaan, joku päivä takana nämäkin sivut.

• M Woman

Voi, voi, no en, kun en mitään. Mutta joskus tarkoituksella, vain irl merkkaa jotakin. Tämä on kuin kaupan hylly, tarpeeseen, mitä milloinkin.

En ole kuin sinä, en elä näillä tunteilla jotka palsta herättää.

Hyvää palstapäivää kaikille. Ps. Virtuaalipusu yhelle miehelle ( osaan nämä pelisäännöt)

• Eimuuta.

Keskity nyt Häneen.

• naiselta

En mä uskokaan sinun kirjoittavan mitään negatiivista, ole huoleti.

• KaikenLaisia

Joo, asiat kannattaa selvittää kyllä ihan henk.kohtaisesti irl,eikä täältä omia yhtikäs mitään. Aloittajallekin vinkki: parempi olla rehellinen ja sanoo sanottavansa muualla kuin täällä.

• ei tarvi huolehtia

En omi juuri mitään, varsinkaan negatiivisia. Omin lähinnä kriittisellä otteella joitakuita tarpeeksi osuvia omiin (nykyään tosi harvinaisiin) aloituksiini tulevia vastauksia.

• Jotenkin söpöä

jos aloitus on mieheltä (sehän ei käy aloituksesat ilmi). Ei miehet yleensä tuommoisia kirjoittele. Naisethan ne täällä vähän väliä huolestuvat toisten negoista kirjotuksista ja pelkäävät, että joku miesriepu luulee niiden olevan juuri heiltä.

• totta on

paljon on ollut viime aikoina viestejä n > n.

• En kuvittele täällä

Olen fiksu ja aito, suoraan sanon hyvät ja huonot asiat, joten ei täällä minun tarvitse tunteitani kertoa vaan ainoastaan face to face, mitä tunnen. Hölmöö täältä sanoja ja lauseita miettiä, etsiä, oliskohan tuo mulle.

• tämä nainen

En omi mitään. Minulle ei kukaan kirjoita täällä henkilökohtaisesti. Toisaalta jotkut kirjoitukset voivat olla jkaiselle "opetukseksi ", jos noin voi sanoa tai ainakin herättää ajatuksia.

• Eikös niin

Että hän poimii täältä jutut joita pitää sinun kirjoittamina? Jollaisena on oppinut sinut tuntemaan. Se että ajattelee hyvää ei tarkoita sitä etteikö täällä kirjoittaisi pahasti, vai etkö itse ole koskaan kirjoittanut mitään negatiivista?

• moni hakee täältä

ihmistä, ei pelkkiä juttuja.

• Paha palsta

Jollakin on liian hyvät jutut, että ihminen niiden takana alkaa kiinnostamaan :(

• hyvää vain

En voisi uskoa hänen kirjoittavan pahasti, päinvastoin vain hyvää.

• Sitten elät

harhoissa loppuelämäsi, mutta oma on valintasi.

• älä huolestu

Omin kyllä sekä negatiivisia että positiivisia viestejä. Luen niitä ja sitten sinua katsellessani mietin, kuinka sormesi ovat lentäneet näppiksellä ja millaisessa tunnekuohussa olet kulloistakin tekstiä tuottaessasi ollut. Ole huoleti, omin kyllä, eivät siis mene täällä hukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe