XE tulee

keparti.

oletko valmis?

22

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gentleman*

      Hieno. Voiko tilata jo?

    • linkittäjä.
    • Audistinen

      Nätti auto, mutta jättää minut kylmäksi. Tuo voisi ihan hyvin olla Audi, joskin olisi kyllä kaunein Audi koskaan.

      • XC60T6

        Mutta (ainakin) sisältä Audia muovisempi...


    • keparti.

      Jaguar XE esitellään 8.9.2014 Lontoossa

      http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/jaguar-xe-esitellaan-89

    • keparti.

      jää ostamatta. 2.0L bensakoneet rankka pettymys.

      • santtu 1975

        Löytyyhän sieltä vielä se tehokkaampi (340hv.) oleva 3.0L bensakone, eikö sekään ole riittävä?
        Itseäni itseasiassa kiinnostaisi tuo 2.0L diesel/automaatti yhdistelmä, mikäli vain olisi inhimillisesti hinnoiteltu, mutta jotenkin veikkaan että hinta karkaa Suomessa taas käsistä...


      • Kirkkovene
        santtu 1975 kirjoitti:

        Löytyyhän sieltä vielä se tehokkaampi (340hv.) oleva 3.0L bensakone, eikö sekään ole riittävä?
        Itseäni itseasiassa kiinnostaisi tuo 2.0L diesel/automaatti yhdistelmä, mikäli vain olisi inhimillisesti hinnoiteltu, mutta jotenkin veikkaan että hinta karkaa Suomessa taas käsistä...

        Minua kiinnostaa se pienempi bensa-automaatti, koska hinta jää reilusti kolmossarjalaisen Bemun ja C Mesen alapuolelle.
        Kun kysymys on isosta kissasta tehojakin lienee riittävästi pienemmässäkin.
        Ainakin huomioarvo on toista luokkaa kuin babymersulla tai teinibimmerillä...


    • XC60T6

      Näyttää vähän kuin nykyinen Volvo S60 ja vanhempi 3-sarjan BMW (E36) olisi yhdistetty?!

    • Intianihmeer

      Löytyy ensi vuonna myös uusi E mersu jota ei tarvii käytettynä myydä pilkkahintaan ja on arvostus vähän eri luokkaa kun intialaisilla autoilla

      • Kirkkovene

        Joo... Osta taksimersu tai taksivolvo. Maksat paljon XE:ä enemmän eikä kukaan huomaa ko. autoa...
        Omistajat ovat pilanneet BMW:n maineen, vahinko sillä auto kokemukseni mukaan paras näistä premiumeista.


      • avaudu_lisää

        "Omistajat ovat pilanneet BMW:n maineen"
        Tarkoitatko osakkeen omistajia vai itse omistaja sukua? kovin hyvä BMW:n maine on maailmalla, en oikein ymmärrä miten se voisi olla toinen täällä Härmässä?


      • Bimmeristit

        Liikenteessä mistään piittaamattomat kaaharit ovat silmiinpistävän usein BMW-kuskeja.


      • autoonmenemistä
        Bimmeristit kirjoitti:

        Liikenteessä mistään piittaamattomat kaaharit ovat silmiinpistävän usein BMW-kuskeja.

        No liikenteessä mennään. Mitä se on sinulta pois pöhlö jos toiset menee? Minä ainakin pidän hyvänä asiana, että kuski painaa kaasua ja menee omia menojaan. Eniten rassaa ne jurnuttajat ja toisten esteenä olevat jarrukuljettajat. Harmittaako sinua jos joku menee ja sinä et mene? Vaarantaminen on eri juttu, mutta eipä taida olla sinunkaan näköpiirissä ollut ruttuja siksi, että joku menee omia menojaan. Minusta on hyvä unohtaa se "kyttäys" touhu ja toivoa vaan, että kaikki menisivät.


      • Kirkkovene

        Liikennesäännöt nopeusrajoituksineen koskevat myös Bimmereitä.


    • Bemarilla

      Eipä ole Jaggeja paljon liikenteessä nähty, ei sovi perheautoksi ahtaat takatilat. Jupeilla rahat loppu ja Santander ei lainaa.
      Ei kyllä myyjätkään kovin hääppöisiä, eipä ole paljon soitelleet.

      • Kirkkovene

        Auto tulee olemaan harvojen herkku, alumiinikorinen kaunotar, ahdas ja epäkäytännöllinen.
        Räyhäkkäät äänet kun iso kissa karjaisee...
        Pienimmässäkin 200 hp.


    • Vha_kettu

      Olen valmis – valmis jättämään kauppaan!

      Jagget ovat hienoja ja (Suomessa) yksilöllisiä pelejä, joilla ajaminen on varmasti yhtä juhlaa. Ongelmana ovat vain korkeat ylläpitokulut ja olematon jälleenmyyntiarvo.

      Itse tarvitsen lisäksi silloin tällöin tavarankuljetuskapasiteettia, joten valintani tuon XE:n luokassa oli ja on edelleen M-B C (S205). Tarjoaa nautintoakin minulle ihan riittämiin, joten tarinaa happamista pihlajanmarjoista on minulle turha syöttää.

    • Säälijaggea

      EVVK, muistuttaa Audi A5:ttä tai Kia Optimaa. TM:n testin mukaan ahdas, surkea tavaratila ja järkyttävä rengasmelu!

    • RommyDeep

      Motor Trendin koeajon mukaan luokkansa ykkönen. Pieksi 3-sarjan Bemarin helposti kaikessa muussa paitsi polttoainetaloudessa, vaikka kyseinen kanave on profiloitunut lähes BMW:n fanisivustoksi.

      https://www.youtube.com/watch?v=-3YFTFLmcfk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe