MTV-3 .onpas kaunis nainen ja ku on synnyttänyt itse 2 lastaan.paranoo ku wanha wiini. hyvä liisa,tulee hyvä mieli ku LP on työvuorossa.
Metereolgi Liisa Peltonen
7
2047
Vastaukset
- hyvä työssään
Liisa on kuin lumikki :)
- Lennonvalvoja,.
totta Liisa ollut aina upea nainen ja kiva katella ja kuunnella.kertakaikkiaan upea suomi nainen.
- toyboy lasse
Liisa kaunis ku ahomansikka ja mikä hymy.
- Tissimees
Kovin vaatimattomat tissit hänellä.
- ihailija95
Niin on pienet tissit, vaikka nimi on Rintaniemi. Nimikin velvoittais vaikka hankkimaan kunnon rinnat.
- Upea Liisa
ihailija95 kirjoitti:
Niin on pienet tissit, vaikka nimi on Rintaniemi. Nimikin velvoittais vaikka hankkimaan kunnon rinnat.
Ihailkaa te lapset silikoni m kalliota
Liisa on herttainen ja kaunis. Nainen parhaimmillaan! Täydellinen. - Anonyymi
ihailija95 kirjoitti:
TOTTA!!!! YHÄ!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628