Kylmänä lähtee.
D4D ei käynnisty haaleana ominaisuus
14
5186
Vastaukset
- Kestää ja säästää
Ne suuttimet, ne suuttimet. Yhteispaineruiskutus ei tahdo toimia kun suutin tai kaksi vuotaa polttoaineen paineita. Toijotahuollossa osaavat mitata suuttimien korjausarvot. Uudet suuttimet n 500 e/kpl asennus.
- Starttimoottori
ja pöh ne suuttimet voidaan korjata eikä vaihtaa eikä maksa tommoisia summia on fakta tietoa ja korjaus oli uusi startti.
Suuttimet mennee sitten joskus.
Eka suutin hinta oli 455€ ekassa google haussa
http://www.osasuora.fi/product_catalog.php?c=3208
500€ no voihan niile tarjota senkin ja sanoa pidä loput. - Kestää ja säästää
Starttimoottori kirjoitti:
ja pöh ne suuttimet voidaan korjata eikä vaihtaa eikä maksa tommoisia summia on fakta tietoa ja korjaus oli uusi startti.
Suuttimet mennee sitten joskus.
Eka suutin hinta oli 455€ ekassa google haussa
http://www.osasuora.fi/product_catalog.php?c=3208
500€ no voihan niile tarjota senkin ja sanoa pidä loput.No katsotaan kumpi oli oikeassa. Starttaile rauhassa ja vaihdata syksyllä 455 euron suuttimet. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka uskoo vian korjautuneen startin vaihdolla. Uusi startti on aina räyhkäkkäämpi kuin entinen, koska starttiin leviää hiilipölyä joka aiheuttaa vuotovirtoja. Vuotovirtojen ansiosta moottorin ottama virta kasvaa, mutta teho heikkenee. Startin tehon voi palauttaa ennalleen putsaamalla startin sisäosat ja samalla vaihtaa hiilet.
- Räjähdysstartti
Kestää ja säästää kirjoitti:
No katsotaan kumpi oli oikeassa. Starttaile rauhassa ja vaihdata syksyllä 455 euron suuttimet. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka uskoo vian korjautuneen startin vaihdolla. Uusi startti on aina räyhkäkkäämpi kuin entinen, koska starttiin leviää hiilipölyä joka aiheuttaa vuotovirtoja. Vuotovirtojen ansiosta moottorin ottama virta kasvaa, mutta teho heikkenee. Startin tehon voi palauttaa ennalleen putsaamalla startin sisäosat ja samalla vaihtaa hiilet.
Mielenkiintoista, miten suuttimien kunnon voi jo nyt todeta?
- Kestää ja säästää
Räjähdysstartti kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten suuttimien kunnon voi jo nyt todeta?
Oireet on just eikä melkein kuin vastaavasta tapauksesta, joka sekin oli D4D. Vaihdettiin akkua moneen kertaan, vaihdettiin startti ja putsattiin akkun johtojen liittimiä. Muutaman vuoden hakemisen ja muutaman merkkiliikkeeseen tuhlatun tonnin jälkeen vika löytyi. Oirteet samat. Kylmänä lähti hyvin ja lämpimänä lähti hyvin, mutta nollan tuntumassa ei meinannut lähteä.
Suuttimien kunnon voi todeta korjausarvoista. Korjausarvojen pitäisi olla suurin piirtein samaa luokkaa. Merkkiliikkeessä ja diesel-pajalla voivat mitata suuttimien korjausarvot.
Jokin aika takaperin Denson suuttimiin ei ollut saatavana Denson korjaussarjoja. On kuitenkin mahdollista että joku ei-auktorisoitu firma kunnostaa myös Denson suuttimia. Garretin turboissa oli aikanaan sama homma. Helppo pitää osien hinnat tapissa kun ei tarjoa korjaussarjoja. Merkkiliikkeet eivät askartele muiden kuin alkuperäisosien kanssa. Dieselpajalla tehdään tietysti kaikkea mikä osataan. On mahdollista myös että Densot saa korvattua eri merkkisillä.
- The Köle
Corolla on PASKA
- Vilpittömällä tiellä
Corolla on Auto. Lue mm TM lehti hmmolikohan numero 14 jossa koeajettiin corolla ja oli ihan kelpo kulkuvälinen myös paljon ajavalle,lue ja viisastu. Paljonko jonkin the köllen itkuinen tuherrus paskoistaan vaikuttaa normaaliin ihmiseen? keräät lähinnä sääliä teksteilläsi.
- Paavo Pesusieni
Haaleana vai käyntilämpöisenä ei iske tulille? Vikamuistiin ei jälkeä jos siellä olisi tullut nokka-akselin asentotunnistin tiensä päähän. Oireet kyllä viittaisivat siihen, yleensä se on aika edullinen osa. Kylmänä jos ahdistaisi silloin voisi olla kampiakselin tunnistin.
- Auto asentaja
Voi olla sekin, mutta itse epäilisin kampiakselin palautusjousta. Jos jousi löysä niin ei vedä käynnistäessä mäntää alas, toinen voi olla startin kuluneet grillihiilet ja sen takia moni vaihtanut kaasuun.
- Mehän tunnemme jo
Auto asentaja kirjoitti:
Voi olla sekin, mutta itse epäilisin kampiakselin palautusjousta. Jos jousi löysä niin ei vedä käynnistäessä mäntää alas, toinen voi olla startin kuluneet grillihiilet ja sen takia moni vaihtanut kaasuun.
Oletko OK-autosta? Joensuusta?
- Anonyymi
Mehän tunnemme jo kirjoitti:
Oletko OK-autosta? Joensuusta?
Ok auto hapuilee, ei siellä osata, arpapeliä
- Paavo Pesusieni
Mistään ei nyt käy ilmi onko autoa viety missään vaiheessa oikealle testerille. Jutut ovat vähän sellaisia että vikaa arvotaan mutu- menetelmällä, mikä yleensä on tunnetusti kaikkein kallein metodi.
- Anonyymi
Suutin sarja tämä päivän hinnoilla 3200 ecua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
- 2002801
- 222618
- 492588
- 202456
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412305Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101743Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241697- 381559
- 181416