Ehkä joku kaunis päivä

en unohda

Tiedän, että sinulla on tunteita tässä pelissä, mutta silti kiellät minut... Pelkään kai menettäväsi kontrollin, jos pääsen liian lähelle sinua. Uit vastavirtaa vastaan ja kuvittelet voittavasi. Mutta tiedä tämä, se joka ei ota riskejä, ei voi mitään voittaakaan.

Minun on aika ottaa elämäni taas haltuun. Ajatukseni ovat olleet kellon ympäri pelkästään sinussa, mutta huomaan, että satutan vain itseäni, jos jatkan näin. Toivominen on helppoa, mutta jokainen pettymys, jokainen pudotus, on entistä kovempi ja jokaisen iskun jälkeen olen vähemmän oma itseni. Tähän on saatava tolkkua, mutten kykene ajattelemaan järkevästi niin kauan kuin roikuin sinussa. Minun on päästettävä irti ja antauduttava virran vietäväksi.

Jatkossa en ole tulossa sinua vastaan, kun näytät tunteitasi. En tee sitä loukatakseni sinua tai siksi, että kiinnostukseni olisi lakannut. Teen niin itseni takia, sillä vastatessani sinulle alan toivomaan jotain mihin sinä et vielä kykene: et pysty viemään tätä asiaa loppuun. Enkä minä voi auttaa sinua siinä (vaikka olenkin yrittänyt). Sinun on käytävä omat sotasi läpi, koottava itsesi ihmisenä.

Ja ehkä joku päivä ilmestyt eteeni, kokonaisena ja valmiina kohtaaman kaikki mahdolliset seuraukset... myös sen, että tunteeni sinua kohtaan olisi lakastuneet. Ehkä sinä päivänä olisit valmis viemään tämän asian loppuun. Ottamaan selvää, onko meistä mitään. Ehkä silloin se olisi kaiken tämän arvoista.

Mutta se päivä ei ole tänään tai välttämättä koskaan. Siksi minun on suunnattava katseeni muualle.

27

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

Olisi voinut olla minulta. Mutta kun en varattujen perään haikaile, enkä usko että hän minua enää miettii.

• en löytänyt

Mistä päättelit että kyseessä on varattu

• ed.
        en löytänyt kirjoitti:

Mistä päättelit että kyseessä on varattu

No en tiedä varmaksi. Kaikki merkit viittaa että on. Ja jos pitää valita, mitä ajattelee, uskon , että on.

• sotken

Hyvin jäsennelty kirjoitus. En osaisi koskaan kirjoittaa noin. Sotken kaiken tunteillani, AINA :(

• En minäkään

Onko aloittaja nainen?

• Jäi jälkiä runsaasti

Vastaan, kuin se olisi koskenut omaa toimintaani. Surullinen, olen tuottaessani pettymystä ja alakuloa hyvää tarkoittaessani.Tunteita on ollut kauan, enkä ole päässyt eteenpäin, koska yhteydet kasvokkain ovat viime aikoina puuttuneet.

Tiedän, että kummankin pitää toivoa samaa, muuten haikailu on turhaa. Aikuisena en ole täysin ymmärtänyt "välitilaa", koska tunteita on molemmilla runsaasti. Selvittämättömyys on vaivannut ja ehkä vaivaa lopun elämääni, mutta jokainen tekee päätöksensä oman ymmärryksensä mukaisesti.

Hyvää toivon elämääsi ja rakkautta oli tämä päätöksesi lopullinen tai joku muu.
        Minä en lakkaa ajattelemasta, että kohdalleni johdateltiin elämäni ihminen, joka on merkinnyt minulle paljon, ja jota kannan lämpimin ajatuksin lopun elämääni - vaikka rakkaustarina jäi kesken.

• en unohda

Kyllä vain ~

• en unohda
        Jäi jälkiä runsaasti kirjoitti:

Vastaan, kuin se olisi koskenut omaa toimintaani. Surullinen, olen tuottaessani pettymystä ja alakuloa hyvää tarkoittaessani.Tunteita on ollut kauan, enkä ole päässyt eteenpäin, koska yhteydet kasvokkain ovat viime aikoina puuttuneet.

Tiedän, että kummankin pitää toivoa samaa, muuten haikailu on turhaa. Aikuisena en ole täysin ymmärtänyt "välitilaa", koska tunteita on molemmilla runsaasti. Selvittämättömyys on vaivannut ja ehkä vaivaa lopun elämääni, mutta jokainen tekee päätöksensä oman ymmärryksensä mukaisesti.

Hyvää toivon elämääsi ja rakkautta oli tämä päätöksesi lopullinen tai joku muu.
        Minä en lakkaa ajattelemasta, että kohdalleni johdateltiin elämäni ihminen, joka on merkinnyt minulle paljon, ja jota kannan lämpimin ajatuksin lopun elämääni - vaikka rakkaustarina jäi kesken.

Kauniita sanoja sille jollekin jolle tuon tekstin osoitit.

Omasta puolestani voin sanoa, etten suhtaudu tähän niinkään lopullisesti. Näen, että näissä olosuhteissa en voi jatkaa näin kuten olen toiminut. Ehkä tulevaisuudessa olosuhteet muuttuvat ja minulla on aihetta uskoa, että jokin hänen ja minun välillä olisi merkittävästi toisenlainen.

Toivon kovasti, että koittaa se päivä, että hän ihan tosissaan haluaisi viedä loppuun tämän tilanteen. Katsoa mitä käy. Mutta en voi laittaa kaikkea sen toivon varaan, sillä mitä luultavammin se ei kanna.

• Elämäni rakkaus
        en unohda kirjoitti:

Kyllä vain ~

En tiedä minne tuuli kuljettaa, minua ja ajatuksia sinusta, Luulin että rakkaus voittaa kaiken, luulin, että olisimme yhtä sen verran, ettei toista millään tavalla loukata tahallaan. Minulla olisi riittänyt rakkautta sinua kohtaan, mutta en kyennyt tuntemaan itseäni rakastettavaksi, vaan aloin kuihtua pois. Elämäni järkkyi, kun se rakkauden tunne hävisi. Mitä nyt teen, olen tuulen kuljeteltavana, surullinen. Onni ei ole minua varten. Minulla on siitä paljon kokemuksia.

• Näitä samanlaisia

tilanteita varmaan monilla täällä, oli sitten varattu tai muuten vaan tunnelukossa se kaipuun kohde.
      Tämä kirjoitus helpotti omien tunteiden käsittelyä, minulla tilanne jossa kaipuu satutta ja tuhoaa elämää, ainoa järkevä vaihtoehto tässä tilanteessa on päästää irti jottei jää alamäkeen.
      Ehkä joskus tulevaisuudessa toinen pystyy lähestymään, täytyy vain toivoa ettei silloin ole liian myöhäistä.

-Mieheltä

• en unohda

Mukava tietää, että tekstistä oli hyötyä.
        Kun aina joutuu samaan pisteeseen, on ehkä mietittävä uudelleen, miten lähestyy asiaa. Olen kokeillut jo jäämistä, joten nyt vuorostaan päästän irti ja katson mitä käy. Ehkä tähän saadaan vielä onnellinen loppu tavalla tai toisella.

• Näin se on
        en unohda kirjoitti:

Mukava tietää, että tekstistä oli hyötyä.
        Kun aina joutuu samaan pisteeseen, on ehkä mietittävä uudelleen, miten lähestyy asiaa. Olen kokeillut jo jäämistä, joten nyt vuorostaan päästän irti ja katson mitä käy. Ehkä tähän saadaan vielä onnellinen loppu tavalla tai toisella.

vasta sitten näkee totuuden.

https://www.youtube.com/watch?v=LSGl3d4KOMk

• Aaaivan.

• pakko elää...... ?

Tässä ketjussa on niin paljon sellaista, ei täällä mikään mulle, mutta tuo " tunneloukussa" olen miettinyt pääni puhki, miksi minulle kävi näin, en löydä vastausta. Olen yrittänyt unohtaa, haluan elämääni, jossa en tunne kaipuuta ihmiseen, jota en voi saada, mutta jota en voi olla ajattelematta.

Niin, niin pienen hetken, yllättäen hän oli siinä, muita asioita toimittamassa.

... Näe mut, katso mua, tahdon nähdä sut, tahdon katsoa sua, silti annoin sen mennä ohi, koska pelkäsin, että hän näkisi minut ja ajattelisi " vieläkinkö haikailee".

Mitä minun pitäisi tehdä, kun oikeasti olen näin hullu!. Tässä nyt valvon hetken ja taas mietin. Taas päätän, että järkeilen itseni normaaliksi, ja onnistun sitä olemaan joskus, joskus kuvittelen, että pääsin irti, kunnes huomaan kaipaavani hänessä kaikkea sitä mitä hänessä on, enkä :) edes tiedä mitä hänessä on :(

Aamulla ehkä kadun sitä, että tulin tänne palstapirkkopierupaskana parkumaan hänen perään. Aamulla olen taas kovettanut sydämeni, nyt annan kyynelten valua ( mutta vain hetken) sillä en halua näyttää itkeneeltä.

Hänelle, kaikesta huolimatta, toivon onnea rakkauden rintamalla, mulla on hyvä, jos tiedän hänen olevan onnellinen. Mua sattuu vain se, etten voinut ( kaikki mun syytä) selvittää mitään, jäin ikuisuuden ajaksi ajelehtimaan hylkynä tyhjälle rannalle, vähän kuluessa, vesi huuhtoo minut sileäksi.

Olen suhteessa ollut pitkään, miehen, jonka kanssa elän, en ole kokenut koskaan tätä kaipuuta ja himoa, jota tunnen tuota "tuntematonta - tunnettua" miestä kohtaan. Tämä on niin surullista, koska vuodet eikä mikään saa mua tokenemaan tästä, haluaisin jo olla jokseenkin tunteeton.

Elän tässä suhteessa, joka ei ole huono, joka on ollut joskus hiton huono, ellei he***tin huono, mutta aika on hionnut meitä molempia.

Silti, kun hän puhuu minulle, en tajua, kun ajattelen häntä toista, yritän olla elämässä mukana, huomaan olevani siitä kaukana. Voiko kukaan järjellä ymmärtää tätä.

Ajattelen, että kaikella on tarkoitus, mikä se sitten on. Tiedän, ettei se tarkoitus tarkoita välttämättä sitä, mitä hulluudessani toivon.

Joskus jaksan, ja jaksan nytkin, jonnekin tämä oli purettava, en voi kertoa edes parhaalle ystävälleni, että näin on näreet vieläkin. Tänne nakkasin kaikkien niille, jotka haukkuvat varattuja, kun täällä "haikailee" vaikka oma mies kotona. Sydän huutaa rakastan, rakasta, eikä se ole oma mies.

En ole " pettäjä" , koska hän tuskin haluaisi mua, se lienee sitten se positiivinen asia tässä :( .Nyt surkuttelen itseäni. Huomenna olen taas ok.

• vaalea karkulainen
        pakko elää...... ? kirjoitti:

Tässä ketjussa on niin paljon sellaista, ei täällä mikään mulle, mutta tuo " tunneloukussa" olen miettinyt pääni puhki, miksi minulle kävi näin, en löydä vastausta. Olen yrittänyt unohtaa, haluan elämääni, jossa en tunne kaipuuta ihmiseen, jota en voi saada, mutta jota en voi olla ajattelematta.

Niin, niin pienen hetken, yllättäen hän oli siinä, muita asioita toimittamassa.

... Näe mut, katso mua, tahdon nähdä sut, tahdon katsoa sua, silti annoin sen mennä ohi, koska pelkäsin, että hän näkisi minut ja ajattelisi " vieläkinkö haikailee".

Mitä minun pitäisi tehdä, kun oikeasti olen näin hullu!. Tässä nyt valvon hetken ja taas mietin. Taas päätän, että järkeilen itseni normaaliksi, ja onnistun sitä olemaan joskus, joskus kuvittelen, että pääsin irti, kunnes huomaan kaipaavani hänessä kaikkea sitä mitä hänessä on, enkä :) edes tiedä mitä hänessä on :(

Aamulla ehkä kadun sitä, että tulin tänne palstapirkkopierupaskana parkumaan hänen perään. Aamulla olen taas kovettanut sydämeni, nyt annan kyynelten valua ( mutta vain hetken) sillä en halua näyttää itkeneeltä.

Hänelle, kaikesta huolimatta, toivon onnea rakkauden rintamalla, mulla on hyvä, jos tiedän hänen olevan onnellinen. Mua sattuu vain se, etten voinut ( kaikki mun syytä) selvittää mitään, jäin ikuisuuden ajaksi ajelehtimaan hylkynä tyhjälle rannalle, vähän kuluessa, vesi huuhtoo minut sileäksi.

Olen suhteessa ollut pitkään, miehen, jonka kanssa elän, en ole kokenut koskaan tätä kaipuuta ja himoa, jota tunnen tuota "tuntematonta - tunnettua" miestä kohtaan. Tämä on niin surullista, koska vuodet eikä mikään saa mua tokenemaan tästä, haluaisin jo olla jokseenkin tunteeton.

Elän tässä suhteessa, joka ei ole huono, joka on ollut joskus hiton huono, ellei he***tin huono, mutta aika on hionnut meitä molempia.

Silti, kun hän puhuu minulle, en tajua, kun ajattelen häntä toista, yritän olla elämässä mukana, huomaan olevani siitä kaukana. Voiko kukaan järjellä ymmärtää tätä.

Ajattelen, että kaikella on tarkoitus, mikä se sitten on. Tiedän, ettei se tarkoitus tarkoita välttämättä sitä, mitä hulluudessani toivon.

Joskus jaksan, ja jaksan nytkin, jonnekin tämä oli purettava, en voi kertoa edes parhaalle ystävälleni, että näin on näreet vieläkin. Tänne nakkasin kaikkien niille, jotka haukkuvat varattuja, kun täällä "haikailee" vaikka oma mies kotona. Sydän huutaa rakastan, rakasta, eikä se ole oma mies.

En ole " pettäjä" , koska hän tuskin haluaisi mua, se lienee sitten se positiivinen asia tässä :( .Nyt surkuttelen itseäni. Huomenna olen taas ok.

Olipa koskettava kirjoitus...

• onnellinen nyt

Mitä mitä, todellakin jätin sut, sain elämän, oon kokonainen ja onnellinen, seurauksia niitähän oli aina vaan, loputtomasti. kattele rauhassa, ei kiinnosta

• Muistakaamme

Jos aloittaja haluaa sanansa jollekulle tietylle osoittaa, hän myös tekee niin. Jos kyseessä on vain ajatusten siirtämistä päästä pois, hän ei tee niin. Siispä jatkokysymykset kuin myös vastauksetkin ovat sinänsä hyödyttömiä.

• Vaakakupit -

Kukin punninnee riskit omakohtaisesti. Joskus ei kannata ottaa riskiä, koska voi menettää jotain jo olemassa olevaa, arvokasta.

• 12+15

Rakkauteen kuuluu myötatunto,se on jaloa niin kauan kuin emme pidä ketään heikkona tai vastaanottavana osapuolena, vaan sen sijaan teemme toisen vahvaksi ja kykeneväksi antamaan rakkautta. Tämä toimii niin kauan kuin kumpikaan osapuoli ei ala laskea voittoja ja tappioita ja molemmilla on älyä välttää ylpeyttä . Juuri tämänkaltainen viisaus on tarpeen, kun kyse rakkaudesta.
      Olisiko ollut tässä kiteytettynä, pieni pelkoni.

• sellainen olet

Pötyä. Sinun on suunnattava katseesi muualle koska himoat jokaista miestä ja et ole yhden miehen nainen.

• yksi vain

Olin yhden miehen, en tarvinnut muita, En ole niitä naisia. Petyin toimintaasi. Olisin vain halunnut elää kanssasi, ja kokea yhdessä kaikenlaista hyvää. Pakko oli luovuttaa.

• mikä miehiä

vaivaa, miksi aina pitää olla kettuilemassa?

• Sanoisin että

aika pitkälle viety päätelmä anonyymin viestin perusteella.

• Ehkä

Olethan muistanut osoittaa tunteesi niin, ettei epäilykselle jää sijaa? Ehkä jos tulisit vastaan -saisit haluamasi nopeammin?

• naselta

Etkö odota päivääkään enää, nytkö hylkäät hänet? Mihinkä se rakkauden yhtä äkkiä laitat,laitatko sen ylähyllylle odottamaan sinne lippalakin viereen?Olet kiukutellut niin hänelle ettei nyt hetipaikalla ole valmis,mutta voi olla vaikka joku päivä.Se nyt tarkkailee kuinka se
      mies jaksaako hetken olla vaiko laittaa stopin heti kättelyssä.Se on nopea älyinen ja kiivasluontoinen saattaa olla ettei ymmärrä tämälaista
      takapajuista.Se kun on aika kranttu noin miten sitä käsitellään,mutta
      se on kovin retkussa siihen mieheen.Eikä halua että se mies alkaa
      kattelee nuorempia naikkosia sillä silmällä ,vaikka tuo kevät möyrinta aika on tulollaan.Tää ei ole leikkiä vaikka huumorilla nakkaan.
      Olit taas niin komea tänään :)

• ankeuttaja

palstalla rohkelikot lässyttää

• -L-

Varmaan ihan järkevää. Epävarmuus pitkitettynä toisen puolelta on aika raskasta katseltavaa, ehkä olet hänelle jo itsestäänselvyys?

Joinain päivinä niihin tunteisiin jää kiinni niin kuin kärpäspaperiin, rähmit vain ja siivet repeävät. Mutta kun saa itsensä irti, on virkistävää lähteä lentoon, ulos ulapalle, tuimiin kevättuuliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe