äitikaveri Jyväskylästä..

mamma31

hei!
olen 31v 5kk ikäisen lapsen äiti vailla äitikaveria lenkkipoluille sekä mammojen kesken taikka vaunuillen, kuntosalille äitien omiin harrastuksiin ja lapselle leikkikaveria suht ikäisistään...

0

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        276
        1907
      2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
        Maailman menoa
        180
        1590
      3. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
        Kotimaiset julkkisjuorut
        133
        1195
      4. Edelleen se stalkkaa, ja viettää aikaansa palstalla...

Minua etsien ja himoiten. Ai että, olen todella imarreltu, tavallaan. Ymmärrän himosi mutta voitko lopettaa jo. Häiritset minua sinä senkin pögäle. Y
        Tunteet
        104
        892
      5. Kuka hukkui juhannuksena??

Kuka hukkui Leirintäalueella juhannuksena,? Älä vastaa, että miksi täällä kyselet tai muuta sellaista. Jos tiedät varmaksi vaikka nimikirjaimet, niin
        Iisalmi
        4
        865
      6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
        Ikävä
        126
        787
      7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
        Ikävä
        76
        729
      8. Miksi Sanna ei tuomitse Oslon tapahtumia?

Miksi Sanna vaikenee?
        Maailman menoa
        331
        684
      Aihe